Op woensdag 19 november 2008 13:17 schreef Lois het volgende: Jemig Miffy! Het lag dus helemaal niet aan de bv, dat lage gewicht... Heeel, heeel veel sterkte!
Hier sluit ik me helemaal bij aan Heel veel sterkte de komende tijd!
Tjonge, wat een schrik! Maar wat fijn dat de operatie al zo snel gaat plaatsvinden. Ik heb gewerkt op de OK van het LUMC bij de kinderhartchirurgie en was altijd erg te spreken over de kwaliteit van zorg die daar geleverd werd! De dokters (toendertijd Hazekamp en Schoof) waren altijd zo lief voor de ouders en kinderen en zo enorm begaan met hun vak. De anesthesisten die daar toendertijd werkten waren echt supercapabel. Voor zover ik weet is dat nog steeds zo.
Ik hoop dat je veel steun kan vinden in deze rottijd. Zowel hier als in je eigen omgeving.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning. It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
oh miffy, wat verschrikkelijk griezelig. zo'n klein mannetje, zo'n zware operatie. ontzettend veel sterkte gewenst, en natuurlijk een voorspoedige operatie & verdere ontwikkeling!
wat moeten jullie al in de rats gezeten hebben... wat dat betreft goed dat 't nu duidelijk is. alleen is dit wel een heel heftige diagnose om te horen te krijgen. sterkte, fijn dat jullie in zo'n RonaldMcDonald huis kunnen verblijven.
Jeetjemina Miffy... wat een schrik, en wat een schok. Fijn idd om te weten dat hij snel geholpen wordt, maar mijn hemel wat moeten jullie nu in angst zitten.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?