Je kan beter zelf vertellen voordat iemand anders verteld..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
***** moos,
is een doos,
Hij plukt een roos,
Zet um op zijn hoed
voelt hij zich morgen weer goed
Oke time to work again i gues
Verschil moeten zijnquote:Op woensdag 19 november 2008 14:16 schreef Runx het volgende:
[..]
das niet eerlijk hé jij mag wel mensen aan het huilen maken en pesten en wij mogen dat niet bij jou doen
pas op of je krijgt op je blote bips!quote:
Je hebt der weggepestquote:Op woensdag 19 november 2008 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas op of je krijgt op je blote bips!
No thanksquote:Op woensdag 19 november 2008 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
krijg ik die lancerquote:Op woensdag 19 november 2008 14:19 schreef renedis het volgende:
[..]
ben ik weerheb de normale diesel lancer als lease... en rx-7 FD3S als prive
maar Lancer gaat misschien weg
wtf lees jij voor boeken?quote:
Neej neej ik ben ondertusen m'n foto's aan het bewerkenquote:
Braille boekenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wtf lees jij voor boeken?
als je de text leest weet je genoegquote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wtf lees jij voor boeken?
van je zelf ? komen die op je fobo te staanquote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej neej ik ben ondertusen m'n foto's aan het bewerkenzweem eruit halen, formaat goed zetten etc.
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej neej ik ben ondertusen m'n foto's aan het bewerkenzweem eruit halen, formaat goed zetten etc.
Ja had ik gelezenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
Debbie, had je nog de reactie van mijn hond gelezen toen ik dat filmpje aan het kijken was met kat plagen ?
Ik denk dat je niet heulemaal oke bentquote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
ik denk dat ik iets ontdekt hebik heet ramtin , volgens mij hebben mijn ouder een cruciale fout gemaakt, volgens mij wouden ze mij Martin noemen alleen wisten ze niet hoe za dat moesten schrijven en hebben ze ramtin van gemaakt
wat denken jullie
prima martinquote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
ik denk dat ik iets ontdekt hebik heet ramtin , volgens mij hebben mijn ouder een cruciale fout gemaakt, volgens mij wouden ze mij Martin noemen alleen wisten ze niet hoe za dat moesten schrijven en hebben ze ramtin van gemaakt
wat denken jullie
oke dat kan ookquote:Op woensdag 19 november 2008 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet heulemaal oke bent [ afbeelding ]
Hooooooooooi ik ben martin hihiquote:Op woensdag 19 november 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
maar is martin een Nederlandse naam ?
tjah als ik thuis kom en hij heeft me niet gezien (gebeurdt echt 1 op de 100 dat hij me niet zietquote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja had ik gelezenMooi he hoe ze soms kunnen reageren op geluiden
failquote:Op woensdag 19 november 2008 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hooooooooooi ik ben martin hihi [/img]http://ajweb.nl/smiley/emogay.gif[/img]
zou goed kunnen , ik ben namelijk ook de pedobeerquote:Op woensdag 19 november 2008 14:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Was Martin ook niet die pedo site!
Of was dat Martijn...
Hallo ik maak er geen kunstwerken vanquote:Op woensdag 19 november 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
een orgineel en een bewerkte dan, kan ik ff keuren of je er wat van kan
Hai pedobearquote:Op woensdag 19 november 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
zou goed kunnen , ik ben namelijk ook de pedobeer
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hallo ik maak er geen kunstwerken vanik haal alleen nu ff eventuele zwemen eruit en irritantheden.
dat is altijd het mooiste he!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah als ik thuis kom en hij heeft me niet gezien (gebeurdt echt 1 op de 100 dat hij me niet ziet) en ik doe maar simpel kuchje ofzo dan springt hij al naast me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiesmiddags allemaal![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ja die van mij ligt nu naast me op de bank. Dat doet hij altijd als ik mijn laptop pakquote:Op woensdag 19 november 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah als ik thuis kom en hij heeft me niet gezien (gebeurdt echt 1 op de 100 dat hij me niet ziet) en ik doe maar simpel kuchje ofzo dan springt hij al naast me
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
I have been told...jagermeister meneer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiesmiddags allemaal![]()
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
I have been told...Hoo000IIIiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiesmiddags allemaal![]()
meneer Sgele
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Gewoon gaafquote:Op woensdag 19 november 2008 14:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is altijd het mooiste he!
I have been told...ive been told... you have aids!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiesmiddags allemaal![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
I have been told...haha lekkere binnenkomer weer SgeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiesmiddags allemaal![]()
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
ik alleeen niet op dat van hemquote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gewoon gaaf
Smorgens ook enzo, beest reageert perfect op je geluid
als ik op de bank ga liggen met laptop dan wringt hij zichzelf tussen de rugleuning en mn laptop en legt hij zijn kop op numeriek gedeeltequote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja die van mij ligt nu naast me op de bank. Dat doet hij altijd als ik mijn laptop pak
I have been told...maar hoe kom ik nou aan eskimo pussy ? als die hier heen komen is die weer warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiesmiddags allemaal![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
lol.. sowieso zijn honden beetje mehquote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik alleeen niet op dat van hemdat vind hij wel jammer
jij bent meer van de apen ?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol.. sowieso zijn honden beetje meh
en jij van schapenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jagermeister meneer ?
[ afbeelding ]
Bitchquote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ive been told... you have aids!![]()
Ik blijf m'n best doenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
haha lekkere binnenkomer weer Sgele
ik niet katten vind ik weer niet zo super , ik zou heel graag een hond willen alleen we hebben geen tijd voor en het is zielig als dat beest de hele dag thuis zit . ik zou graag een Duitse herder willen en ooit ga ik dat halen ookquote:
yup , maar hangt van de leeftijd af hequote:
gaat lekker niet zo druk vandaag , en heb net gehoord dat me favoriete hobby vandaag niet door gaatquote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]Hij's fijn! laat maar komen
[..]
Bitch![]()
[..]
Ik blijf m'n best doen![]()
![]()
En goeiemiddag Herr Runx!Alles goed?
Ja en na die 2 jaar meteen 20jaar er achter aan voor doodstrafquote:Op woensdag 19 november 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
Twee jaar cel voor doden postbode Zaamslag
-knip-
Waar zijn mijn votes danquote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen jullie moeten nog stemmen voor de fok user awards!
SGELE !!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]Hij's fijn! laat maar komen
[..]
Bitch![]()
[..]
Ik blijf m'n best doen![]()
![]()
En goeiemiddag Herr Runx!Alles goed?
Ik snap niet dat die jongens worden berecht als minderjarigequote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja en na die 2 jaar meteen 20jaar er achter aan voor doodstraf
wat slecht zeg die gast moet gewoon als volwassene berecht worden , kut rechtssysteem ook hier in Nlquote:Op woensdag 19 november 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
-knip-
heb ik gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen jullie moeten nog stemmen voor de fok user awards!
Crazy!!!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELE !!!!
BOEKARESTISCHE PIMP !!!!
Jongen, hoe gaat het ?
Ja precies..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die jongens worden berecht als minderjarige
Ga jij eens gauw kijken danquote:
Ja jij gelukkig welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja jij gelukkig wel
en ik ook slet! heb speciaal je naam nog opgezocht hoe je het schreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Ja maar!!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik ook slet! heb speciaal je naam nog opgezocht hoe je het schreef
Grijs hequote:Op woensdag 19 november 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Crazy!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja goed hoorVermaak me hier prima.
Hoe is het in het mooiste deel van Nederland?
2 jaar zitten terwijl je iemand van het leve beroofd..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
Twee jaar cel voor doden postbode Zaamslag
waaaar ben ik voor genomineerd danquote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar!!
Ik ben niet eens genomineerd voor beste nieuwkomer 2k8!
Haha, grapjuh danku danku voor jullie votes
Stiekem ben ik eigenlijkde aandachtshoer van 2k8...
Een volwassenen krijgt ook maar een jaar of 5 hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 14:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja precies..
Maar daarom eerst die 2 jaar als jeugd en daarna 20jaar (berecht voor doodstraf als volwassene)
ja maar jij neukt schapenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik niet hoar ... arrrrgggggik bijt
ja en Nederlandse gevangenissen lijken wel hotelsquote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een volwassenen krijgt ook maar een jaar of 5 hoor
Veelste weinig... levenslang lijkt er meer op
Herstel:quote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ik niet hoar ... arrrrgggggik bijt
Inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en Nederlandse gevangenissen lijken wel hotelsvroeger stonmd zelfs op de kamer een ps2
tevens de toegang tot een sauna, fitnessruimte, en mogelijkheid voor studiequote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en Nederlandse gevangenissen lijken wel hotelsvroeger stonmd zelfs op de kamer een ps2
hooi draculaquote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef draculettetje het volgende:
hoi
Levenslang hebben we alleen niet hierquote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een volwassenen krijgt ook maar een jaar of 5 hoor
Veelste weinig... levenslang lijkt er meer op
net weer begonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
hooi dracula![]()
![]()
hoe gaat het met het koken ?
klopt niet normaal meerquote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tevens de toegang tot een sauna, fitnessruimte, en mogelijkheid voor studie
beste boksendekattenavatar op fokquote:Op woensdag 19 november 2008 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
waaaar ben ik voor genomineerd danhadden ze niet de beste allochtoon op fok
Moooiquote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net weer begonnen
gaat goed hoor!
naaaiiissquote:Op woensdag 19 november 2008 15:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beste boksendekattenavatar op fok
jah lekker rustig hequote:
de nassi staat nu op, en vlees in te trekken kan ik dat zo klaar makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |