Goh,... E-penis +7quote:Op woensdag 19 november 2008 12:38 schreef gamefreek het volgende:
Duurde lang bij jou, bij mij was alles binnen 1 minuut gedownloadt en geinstalleerd.
volgens mij stonden op xbox.com altijd al alleen de standaard plaatjes.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef Reintji het volgende:
Ben wel benieuwd, xbox.nl ook anders inderdaad. Ben wel mijn madagascar penguin gamerplaatje kwijt. Op xbox.nl kun je nu alleen kiezen uit de standaard plaatjes...Dacht dat die bleven?
Ohja? Niet bij Smackdown vs. Raw 2009quote:5.
Er zullen geanimeerde keuzemenu's zijn, zo moet je denken aan een klein stukje in-game materiaal of CGI wanneer je een spel in de disc hebt zitten.
Ik ga het nu uitrproberenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Oke! mn geluid valt weg bij het afspelen van trailers in de menu's en games doet i het welXbox zit aan gesloten via HDMI het is een 2008 Elite
Meer mensen hier last van![]()
Klopt.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef PP. het volgende:
[..]
volgens mij stonden op xbox.com altijd al alleen de standaard plaatjes.
Speel dan ook niet zulke bagger.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ga het nu uitrproberen
Oja ik ben 1 checkpoint verder gekomen in CoD5en toen liep ie weer vast
Denk je soms dat dit bij Gears of War 2 niet vast loopt?quote:
In welke grot heb jij de afgelopen maanden geleefd?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nee effe serieus. Wat houd de update in?
Ik lees al GTA en Fifa installeren? Toch niet dat PS3 gezeik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |