Ik heb afgelopen week een storting gekregen, 50E terugquote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
begin oktober iets opgestuurd, ik weet niet of het al teruggestort is aangezien ik niet op mijn rekening kan kijken
Stond wel bij dat het tot 3 maanden kon duren ofzo.
Ja, het was inderdaad simpel.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vrij simpel.
Staat ook duidelijk uitgelegd op het Dashboard.
Bij GTA merkte ik weinig tot geen verschil.
Forza 2 draait een stuk fijner.
Geluid hoor ik amper, aangezien ik game met het geluid nogal hard.
2 jaar geleden had ik je nog wel een kansje gegevenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die met mij rainbow six las vegas wil spelen?![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik je nog wel een kansje gegeven
HIj verkoopt zijn gamesquote:
quote:Ubisoft today took the wraps off two alternate player skins you can use when playing the new Prince of Persia. One is Altair, of Assassin's Creed fame, making his second guest appearance for the year, albeit this time in a setting that's a little more appropriate. The second is the Prince from Sands of Time. To get Altair, all you need to do is register on Ubisoft's site, and you'll get him for free. For the Sands of Time Prince, you need to preorder the game from GameStop.
Ik ben bang dat Mass Effect nog wel eens heel lang kan gaan duren!! Waarom speel je geen Fallout 3?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:10 schreef DJ_ het volgende:
godver , kut bioware laat eens wat info over mass effect 2 vrij
Major Nelson 10 November:quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Motorhoofd het volgende:
Aquila! word Worms nog door veel mensen online gespeeld, of is het helemaal dood online?
quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Gears of War 2
2 Call of Duty 4
3 Halo 3
4 CoD: World at War
5 Left 4 Dead Demo
6 Fable II
7 GTA IV
8 Fallout 3
9 Madden NFL 09
10 Gears of War
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Worms
2 Portal: Still Alive
3 Castle Crashers
4 Vigilante 8: Arcade
5 Ultimate Mortal Kombat 3
6 UNO®
7 Are You Smarter Than a 5th Grader
8 Duke Nukem 3D
9 Pinball FX
10 Marble Blast Ultra
Grappig,.... ik zat er ook aan te denken. Kreeg onwijs veel zin om Mass Effect nog eens te gaan spelen dus heb ik hem geinstalleerd gisterenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:10 schreef DJ_ het volgende:
godver , kut bioware laat eens wat info over mass effect 2 vrij
Ik mis een preview optie op Live,.... nu wordt het gokken of het wat is! Fable ziet er cool uit,... maar het onderste plaatje kan je helaas niet vinden op Live.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:19 schreef Reintji het volgende:
Nieuwe thema's voor NXE
Ik heb dat photo share dingetje gedownload, maar kan hem nergens weer vinden (alleen ergens ver weg via console, storage). Werkt dit nog ergens sneller, of krijg je dit pas te zien wanneer je een party hebt gemaakt.
Ik wil die extra content ook ooit nog eens een keer spelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Grappig,.... ik zat er ook aan te denken. Kreeg onwijs veel zin om Mass Effect nog eens te gaan spelen dus heb ik hem geinstalleerd gisteren
Liften zijn vaak scripted,... alsof ze iets moeten zeggen. Maar over het algemeen gaat het allemaal een stuk sneller nuquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil die extra content ook ooit nog eens een keer spelen.
Zijn de laadtijden (liften) sneller na een install?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |