Hij heeft vast een moeder nodigquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
kan ie goed gebruiken in jail: een penvriendin!
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe dat zou wel een stunt zijn, een column of prozabundel van hem vanuit de bak![]()
Live op FOK!
Het zelfde maar dan zonder gezichtshaar vermoed ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Silaz het volgende:
Hoe zou zijn moeder er eigenlijk uitzien![]()
Meid je brengt me op een idee.. kan ie idd goed gebruiken in deze tijd: een moederlijk tiepjequote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft vast een moeder nodig![]()
Ik durf te wedden dat er nú nog meiden volkomen idolaat van die gast zijn en gaan schrijven
Temptingquote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe dat zou wel een stunt zijn, een column of prozabundel van hem vanuit de bak![]()
Live op FOK!
zou je denken?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij heeft vast een moeder nodig![]()
Ik durf te wedden dat er nú nog meiden volkomen idolaat van die gast zijn en gaan schrijven
100% zeker, bekend verschijnsel, zelfs Dutroux ontving/vangt fanmail..quote:
Is er iemand die zo'n gifje kan maken van 30x zijn zelfde pose?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef roepdeman het volgende:
http://nl.netlog.com/not_too_handle voor de liefhebbers.
dat is waar ... die types heb je ookquote:Op woensdag 19 november 2008 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
100% zeker, bekend verschijnsel, zelfs Dutroux ontving/vangt fanmail..
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het zelfde maar dan zonder gezichtshaar vermoed ik.
Alhoewel?
ik kan het niet, anders had ik het al gedaanquote:Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er iemand die zo'n gifje kan maken van 30x zijn zelfde pose?
Die Fritzl ontvangt ook 100de love mails van vrouwen die hem te gek vinden en het helemaal begrijpenquote:
Hij is te gekquote:
Het zijn ook boze meneren hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Locusta het volgende:
Ze kijken allemaal zo boos op de foto's
nee das stoer kijken hahahaquote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Locusta het volgende:
Ze kijken allemaal zo boos op de foto's
Ja t schijnt dat van alle anabolen enzo dat het er daar beneden in tegenstelling tot de rest van je lichaam juist niet groter op wordquote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef Locusta het volgende:
[..]
Misschien is gefrustreerd wel het juiste woord![]()
Om hun kleine piem0ltjes![]()
zo proberen ze toch over te komen, de mietjes...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef Locusta het volgende:
[..]
Oh, stoer? Geven ze wel het verkeerde signaal af
zonde, dat ze niet achter het raam is gekropen, ze is nog best een lekker wijfquote:Op woensdag 19 november 2008 14:26 schreef etoz het volgende:
[..]
volgens mij is __Greek_Ladyy__ daar ook een van.. ze heeft een streep door haar naam..
http://www.chatnu.nl/frie(...)9/401079/401079/page:1
ze heeft haar profiel zelfs verwijderd, maar Google heeft em gecached speciaal voor fok![]()
http://www.google.com/search?q=__Greek_Ladyy__
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |