Slechte iPhone rip-offquote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heb ik een aantal reviews geschreven, plaatsen ze die niet
Ik weet nog steeds niet welke telefoon ik moet bestellenIk denk deze
Inclusief en-passant voorbij lopende buurvrouw?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Woei trowingknifes besteld. Lekker de schutting kapot gooien.
Wel jammer dat ze bij DX geen gaming grade muizen hebben..quote:Op woensdag 19 november 2008 20:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
(Over)morgen verwacht ik een usb-muis en een laserpointer binnen.
dan doe je daar toch een product request voor.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:14 schreef neo2000 het volgende:Wel jammer dat ze bij DX geen gaming grade muizen hebben..
En er staat ook:quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef jeroendh het volgende:
[..]
dan doe je daar toch een product request voor.
Mijn pakketje staat nu al 2 weken op waiting for suplier![]()
bij het product staat ships in 2 to 5 bussnisdays
quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
Dat zou eventueel kunnen.. Echter, ik heb gelezen hier en op DX dat het maaaanden kan duren voordat er een keer naar een request gekeken wordt, laat staan dat ze 'm honoreren. Dat, en het kost moeite..quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef jeroendh het volgende:
[..]
dan doe je daar toch een product request voor.
Als je kijkt naar de originele iphone, dan wel ja. Maar voor veel minder geld heb je een telefoon die veel meer kan.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de originele iphone, dan wel ja. Maar voor veel minder geld heb je een telefoon die veel meer kan.
Hier betaal je makkelijk 500,- voor een telefoon, daar maar een fractie van de prijs. En dan heeft het nog dual sim/dual network ook. Wat boeit het mij dan dat het geen echte iphone is, ik heb liever een telefoon die vijf keer zo goedkoop is.
http://www.focalprice.com(...)nes_CP074S_2648.htmlquote:Op woensdag 19 november 2008 23:52 schreef Asgard het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319
Dit waren toch die goede oordopjes?
Haha, nee man 25 dollar is een beetje te duur.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)nes_CP074S_2648.html
dat zijn goede oordopjes(zie head-fi)
Dus omdat jij een keer een slechte telefoon hebt gehad, is alles kut? Lees de reviews zou ik zeggen. Daar wordt zo'n telefoon van voor tot achter besproken. En ja, de kwaliteit van de telefoons hier zal hoger liggen dan daar, maar dat rechtvaardigt in geen geval dat enorme prijsverschil. Dat het hier zoveel duurder is ligt aan de enorme winsten die op die dingen gemaakt worden. Maar dan nog: ik heb liever dat een telefoon van 90,- kapot gaat dan een telefoon van 500,-quote:Op donderdag 20 november 2008 00:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
geloof mij: die dingen zijn ongelooflijk slecht
ik heb ooit een keer zo'n ding gekocht: alles was kut
langzame menus, slecht ontvangst, heel slechte geluidskwaliteit etc.etc.
dus: koop het niet!
een telefoon van een goed merk is niet voor niets 5x duurder
Volgens de reviews waren die ooit goed maar is er waarschijnlijk iets veranderd in het productieproces want mensen die ze vroegah hebben besteld en nu weer merken duidelijk een verschil. Zie reviews dus. Welke dan wel goed zijn? Ik weet het niet.. Ik wou ook oordopjes bestellen maar zag door de bomen het bos niet meer en ben bier gaan drinkenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:52 schreef Asgard het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319
Dit waren toch die goede oordopjes?
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus omdat jij een keer een slechte telefoon hebt gehad, is alles kut? Lees de reviews zou ik zeggen. Daar wordt zo'n telefoon van voor tot achter besproken. En ja, de kwaliteit van de telefoons hier zal hoger liggen dan daar, maar dat rechtvaardigt in geen geval dat enorme prijsverschil. Dat het hier zoveel duurder is ligt aan de enorme winsten die op die dingen gemaakt worden. Maar dan nog: ik heb liever dat een telefoon van 90,- kapot gaat dan een telefoon van 500,-![]()
En kwaliteit? Kan je je de eerste met veel tamtam aangekondigde iphone nog herinneren? Uitvallen midden in een gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |