Jawel. Die is vrijdag blijkbaar en wij zijn niet uitgenodigdquote:Op woensdag 19 november 2008 18:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er geen meet 2 gaat komen
Jij para wijfquote:Op woensdag 19 november 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel. Die is vrijdag blijkbaar en wij zijn niet uitgenodigd![]()
![]()
.
Dertigplussersmeet ofzo?.
Nee, op tietenmeets word ik wel uitgenodigdquote:Op woensdag 19 november 2008 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij para wijfis vast weer zo'n tietenmeet van Co en Greys
Dertigpuppeltjesmeet. Nou, we zien de foto's wel weer tegemoetquote:Op woensdag 19 november 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel. Die is vrijdag blijkbaar en wij zijn niet uitgenodigd![]()
![]()
.
Dertigplussersmeet ofzo?.
Foto's volgen spoedigquote:Op woensdag 19 november 2008 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij para wijfis vast weer zo'n tietenmeet van Co en Greys
quote:
Jawel.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Maar dat is geen georganiseerde meet zoals laatst in oktober dan![]()
Ik wilde vrijdag naar Comedytrain, is 't al uitverkocht
Dat is uitzonderlijk, begrijp ik?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Vriendlief gaat de grond waar ik op loop kussen vanavondIk heb voor een schoon bedje gezorgd, z'n overhemden gewassen en gestreken én we eten iets wat hij lekker vind. Als ik nu niet alles gedaan krijg
En wat wil je allemaal gedaan krijgen dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Vriendlief gaat de grond waar ik op loop kussen vanavondIk heb voor een schoon bedje gezorgd, z'n overhemden gewassen en gestreken én we eten iets wat hij lekker vind. Als ik nu niet alles gedaan krijg
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is uitzonderlijk, begrijp ik?.
Wat je ook kunt doen: al je kleren op de verwarming leggenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef mordradead het volgende:
Wat ik nog weleens doe trouwens is uit de douche stappen met een broek aan en dan m'n shirt/overhemd en sokken strijken zodat ze lekker warm zijn als ik ze aandoe
Nee, maar dat is wel de ideale toevoeging bij de restquote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is uitzonderlijk, begrijp ik?.
In de douche is maar een kleine verwarming en daar moet mijn handdoek natuurlijk overheen hangenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen: al je kleren op de verwarming leggen. Vroeger legde mijn moeder mijn pyjama ook altijd op de verwarming en als ik dan naar bed ging kreeg ik dus een warme pyjama aan. Zo fijn
.
Ik wil hem overtuigen van een bepaalde vakantie, we moeten nog boekenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat wil je allemaal gedaan krijgen dan?
Wat het ook is, het gaat lukken!
Wat een anti-climaxquote:Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil hem overtuigen van een bepaalde vakantie, we moeten nog boeken
Leg die kleren in je slaapkamer over de verwarmingquote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
In de douche is maar een kleine verwarming en daar moet mijn handdoek natuurlijk overheen hangen
Als ik jou was zou ik er direct nog een aantal andere wensjes doorheen drukken.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil hem overtuigen van een bepaalde vakantie, we moeten nog boeken
JAHquote:Op woensdag 19 november 2008 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen: al je kleren op de verwarming leggen. Vroeger legde mijn moeder mijn pyjama ook altijd op de verwarming en als ik dan naar bed ging kreeg ik dus een warme pyjama aan. Zo fijn
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er direct nog een aantal andere wensjes doorheen drukken.
Dit is je kans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |