meschien 500 euro wordt zeker lastig. En we moeten op veel dingen bezuinigen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Misanthropist het volgende:
Roelof je ziet alles veel te rooskleurig in. Wie geeft jou de garantie dat je 2200 (bruto) gaat verdienen als jij je diploma hebt? Al bedacht hoeveel je over gaat houden na betalen van loonheffingen etc.? uit ervaring kan ik je zeggen dat je met een dergelijk salaris en na betaling van je vaste lasten je met heel veel moeite maandelijks 300, laat staan 500, euro kunt ophoesten. Laat staan vijf jaar lang.
sorry. Meschien mijn fout. Dacht uit mijn hoofd 1800.quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Misanthropist het volgende:
als je mzzl hebt hou je 1500 euro netto over van een bruto salaris van 2200
32% btw ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Misanthropist het volgende:
als je mzzl hebt hou je 1500 euro netto over van een bruto salaris van 2200
Ik heb nog nooit zoveel spelfouten in één stuk tekst gezien. Ik hoop dat je geen communicatieve functie binnen het proces krijgt. Die arme kasplantjes & artsy's.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
witte_fantasie
Gamers blijven gamers.
Waarom speeld een gamer het zelfde spel 10 jaar lang. Verslaving. Basic.
Waarom gaan ze mijn spel spelen.
Die redenen zijn ook al meerdere malen door mijn genoemd.
Het doel groep. De unieke eigenschappen. Enz Enz.
En welke problemen.
De markt bestaat nog. Games. bestaat meschien al van begin der tijden.
De markt voor deze specifieke game type staat al heel lang stil. Wijnig vooruitgang. Wijnig nieuwe unieke eigenschappen kenmerken hoe je het ook wil noemen.
Game makers moeten ook met hun tijd mee gaan. Wat vaak ook niet gebeurd. Men kan niet verwachten om een spel uit te brengen en dan 10-15 jaar mee te doen. Het moet verder ontwikkeld worden. En op een gegeven momend in het spel uit. Dat is met ieder soort spel welke type dan ook.
De grote van de markt is nog groot genoeg. Wat ik onderzocht heb zijn er nog miljoennen spelers die nog intresse hebben in zulke spellen. En zeker als je nieuwe eigenschappen promote.
*feiten*
Daarnaast. Als voorbeeld. Ga kijken naar tribal wars en travian. Zobeetje de zelfde game. 90% zelfde eigeschappen. Maar alle 2 hebben ze miljoennen accounts. Vaak ook zelfde spelers.
Een speler is ook niet gebonden aan 1 spel.
Daarom denk ik ook dat mijn game genoeg spelers kan trekken om enig winst uit te halen.
*feiten*
Waar je ook het stomme idee van heb dat ik de vermogen die ik van mijn Fam. heb zitte verbrassen is mijn een vraag. Mijn gehele in richting is daar van gekomen. (mijn woning)
En genoegonder nemers. Mijn eige moeder heeft al 15 -20 jaar een firma. Heeft me al die jaren onderhouden.
Ik stel je mening wel op prijs. En dit is ook heel vaak aan bod gekomen. Vele malen beantwoord.
Ik wou je graag vragen om het bij deze neer te leggen. Kan snappen dat je geen genoege neemt met mijn antwoorden. Maar er om op door te drammen heeft geen positief effect op mijn project.
Als je nog andere specifieke vragen of opmerkingen heb. Graag.
Nou Nou nou.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef BMH het volgende:
Gaat dit nog steeds door? Succes.
[..]
Ik heb nog nooit zoveel spelfouten in één stuk tekst gezien. Ik hoop dat je geen communicatieve functie binnen het proces krijgt. Die arme kasplantjes & artsy's.
Nou nou nou, zeg. Fatsoenlijk Nederlands schrijven dat is basisschoolmateriaal.quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nou Nou nou.
Ben geen taalkundige.
Maar wat vaak eerder vermeld is mijn spelling is gewoon slecht. waardeloos.
En totaal nix aan te doen.
Het heeft me ook nog nooit tegengehouden. Doe nu mbo niveau 4 opleiding. Wel een opleiding in de tegniek.
Logies.
Taal vakken ben ik zwaar waardeloos in.
Daar in tegenover haal ik met gemak een 8 of een 9 voor wiskunde. Meestal zonder te leren.
Gewoon lessen bijwonnen en dan blijft het bij mij wel genoeg hangen.
heeft te maken met het abstracte en het ,,,,,, denkvermogen.
Lang verhaal.
Als ik de tijd zou nemen kan ik het bijna foutloos. Maar ik ga niet voor elk zulk stuk text extra tijd nemen. Dat zou me elkekeer een half uur extra kosten.
De andere 2 eigenaars zullen de meeste communicatie doen met de game. Of mij controleren.
QFTquote:Op maandag 24 november 2008 02:58 schreef Nietmachine2 het volgende:
3-4 maand voor de ontwikkeling van de gehele game? Ik zou zelf al 2 maand uittrekken voor een fatsoenlijke beta test, dan blijft er nog 1-2 maand over om de game zelf te maken. Zoals ik al zei, je weet absoluut niet waar je mee bezig bent. Je leert je php en mysql uit een boekie en bent daar al tijden mee bezig? Als je echt zo goed bent in wiskunde leer je programmeren alsof het niets is aangezien het hetzelfde denkvermogen nodig heeft. Hoe kom je er dan in godsnaam bij dat een game van die omvang maar 3-4 maand ontwikkelingstijd nodig heeft? Ik zou zelf toch al op het dubbele gaan zitten qua tijd. Dergelijke games zijn erg complex achter de schermen en er zijn 100'en dingen die fout kunnen gaan als je gaat betatesten met een grote groep mensen. En dan moet je ook nog een balancen, gameplay finetunen etc etc etc.
Jonge jonge, zie hier toch vanaf man (als het al niet een grote hoax is). Zo te zien ben je al jaren bezig, schiet het voor geen donder op en bega je intussen financiele fouten.
nou ook een beetje luiigheid van mij.quote:Op maandag 24 november 2008 02:36 schreef endr0me het volgende:
Jesus man ik geloof er niks van, die taalfouten zijn echt te ernstig voor woorden
Als je een opleiding techniek doet en je schrijft zelfs dat nog niet goed ('tegniek') dan is het einde een heel eind zoek.. en gezien je nog niet hebt aangegeven dyslectisch te zijn..
van fouten leerd men het meeste.quote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Tja, Roelof is sowieso niet gehinderd door enige kennis. Eigenwijs als hij is gaat hij toch wel door met dit soort blunders te maken
Klopt!quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
van fouten leerd men het meeste.
En van de fouten in mijn verleden heb ik zeker geleerd.
Ben niet van plan om met zulke grote bedragen fouten te maken. En om hulp vragen is nooit verkeerd.
Vandaar dat je plan van aanpak nog steeds hetzelfde is als het eerste forum wat je geteisterd hebt met je vragen. Je luisterd niet, leert niets en hoort niets. Je bent bezig het wiel uit te vinden en je hebt nog geneens een spaak.quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
van fouten leerd men het meeste.
En van de fouten in mijn verleden heb ik zeker geleerd.
Ik heb het toen de tijd al 6 maanden uitgesteld. Meer kennis en ervaring opgedaan. Al mis ik nog een hoop kennis en ervaring.quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien moet je dan idd maar overwegen om te stoppen Roelof
quote:Op maandag 24 november 2008 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt!
Ik heb er nog wel vertrouwen in Roelof!Heb je nog helemala geen materiaal ofzo wat je kunt laten zien?
Mag je uberhaupt je persoonlijke lening wel bedrijfsmatig inzettenquote:Op maandag 24 november 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Daarom de lening op basis van de inkomens buiten het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |