En dan kunnen die kleine meisjes geen eten meer opwarmen. Wat een mens ben jij!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:44 schreef existenz het volgende:
[..]
En ik heb nog een magnetron in de kelder!
Hmm goed punt, ff overleggen met Joran. Kom ik op terug!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan kunnen die kleine meisjes geen eten meer opwarmen. Wat een mens ben jij!
Dit is een goede item.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:40 schreef Nietmachine2 het volgende:
Je maakt eerst een fansite en daarna ga je de game maken? Wie moet er in godsnaam op die fansite komen, hoe ga je zorgen dat mensen er terug blijven komen, hoe houd je het interessant. Je bent een nobody, niemand kent je, niemand komt op die site en als ze er komen komen ze niet terug. Je kunt wel blaten dat je game zoveel vernieuwend gaat zijn maar dat doen de grote developpers ook en die gaan ook constant op hun bek. Zelfs kloon nummer 100 heeft volgens de makers vernieuwende aspecten. Dus dat maakt mensen echt niet nieuwsgierig. Je hebt je fansite bijna af zeg je, nog een laatste afbetaling ofzo (wtf?) en ik las net dat je 3 maanden later ofzo dan met de echte game wilt komen. Maar je hebt de financiering daarvoor nog niet eens rond.
Vergeet dit toch gewoon man. Je bent een enthousiasteling die graag iets wilt en dat siert je, maar je hebt absoluut geen verstand van wat je aan het doen bent. In de gamewereld is het ontzettend moeilijk iets vernieuwends te doen, zeker in dit genre, en dan moet je nog maar hopen dat het aanslaat. Keer op keer gaan de grote namen op hun bek.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:08 schreef Yari het volgende:
Ik moet Nietmachine2 toch wel gelijk geven Roelof.
Je weet dat je een groot aantal fans hier, op Fok hebt.
Maar voor iedereen daarbuiten, wat heb je aan een fansite als je (nog) niets hebt om fan van te zijn?
Je kan de media toch beter opzoeken met hulp van Emar!
Een vriend van mij heeft laats een spel op het web gezet. Na mijn mening niet geweldig maar het heeft veel uitbouw mogelijkheden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:46 schreef Misanthropist het volgende:
Roelof_Kremer ik heb even het hele topic doorgelezen, maar ik zit eigenlijk alleen met de vraag: Waarom zou iemand, welke persoon of organisatie dan ook, je geld lenen voor dit project zonder dat je enig concreet beeld hebt van op welke termijn je welke inkomsten genereert. Ofwel: is het niet gewoon nuttiger om geld te verbranden dan om het aan jou te lenen, aangezien je bij verbranden er nog wat warmte voor terug krijgt?
Laat ik de vraag anders stellen: wanneer denk je de game op de markt kunnen brengen en welke omzet verwacht je in de eerste twee jaar en binnen welke termijn verwacht je een gekregen lening terug te kunnen betalen?quote:Op zondag 23 november 2008 00:13 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft laats een spel op het web gezet. Na mijn mening niet geweldig maar het heeft veel uitbouw mogelijkheden.
Maar goed. Hij moet ook als ieder ander zijn omzet melden bij de belastig. En dat is simpel op te vragen.
Kan het hem ook direct vragen.
Met vergelijken van de aantal spelers. Kan er wel iets van een totale omzet vergelijking komen.
Ook mijn inkomsten en van de andere ondernemers buiten het spel kan rekening mee gehouden worden.
De specifieker nummers ben ik nu al aan het verwerken in een document. Hopelijk komen er goede resultaten uit.
Iets anders.
De rabobank vraagt opzich een lage rente. En de eerste 5 jaar geen aflos verplichtingen. Deze optie kan ook in overweging genomen worden.
De bouw van het spel duurt 3-4 maanden. Zodra ik het budget heb zal het dus binnen 3-4 maanden op de markt gebracht worden.quote:Op zondag 23 november 2008 11:18 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders stellen: wanneer denk je de game op de markt kunnen brengen en welke omzet verwacht je in de eerste twee jaar en binnen welke termijn verwacht je een gekregen lening terug te kunnen betalen?
De redenen waarom ik dat doe heb ik al eens uitgelecht.quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Of je koopt een PHP boek en maakt het spel zelf....,
nu al bezig met de fan sitequote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Hoop snel de fan site op te zetten. Met gelijk een nieuwe server/host.
De vorrige was begin deze maand verlopen.
Het IS serieusquote:
lijkt mij een vrij riskant verhaal, lijkt me niet dat ook maar iemand met een beetje verstand je dit geld gaat lenen: ik kan namelijk nergens uit opmaken dat je rond de 1.500 euro per maand op kunt hoesten, laat staan bijna 60% van deze winst vijf jaar lang elke maand kunt terugbetalen.quote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
De bouw van het spel duurt 3-4 maanden. Zodra ik het budget heb zal het dus binnen 3-4 maanden op de markt gebracht worden.
De lening kan terug betaald worden op basis van de inkomens van de 3 ondernemers.
Afhankelijk natuurlijk van de rente en het totaal bedrag.
We zijn met 3 ondernemers. En we kunnen rond de 1500 per maand ophoesten.
Reken maar uit.
35000
hoge rente van 9%
looptijd van 5 jaar.
komt men op 845,90 euro per maand.
Dus het terug betalen van de lening kan alleen al op basis van onze inkomen.
Dus afgezien de game wel of niet een hit wordt kan de laning afbetaald worden.
Dam. De hypoteek van mijn vorrig huis was lager dan dat![]()
En nee heb nu een klein huur huisje.
Met alle respect, maar dit ziet er niet echt doordacht uit.quote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
De bouw van het spel duurt 3-4 maanden. Zodra ik het budget heb zal het dus binnen 3-4 maanden op de markt gebracht worden.
De lening kan terug betaald worden op basis van de inkomens van de 3 ondernemers.
Afhankelijk natuurlijk van de rente en het totaal bedrag.
We zijn met 3 ondernemers. En we kunnen rond de 1500 per maand ophoesten.
Reken maar uit.
35000
hoge rente van 9%
looptijd van 5 jaar.
komt men op 845,90 euro per maand.
Dus het terug betalen van de lening kan alleen al op basis van onze inkomen.
Dus afgezien de game wel of niet een hit wordt kan de laning afbetaald worden.
Dam. De hypoteek van mijn vorrig huis was lager dan dat![]()
En nee heb nu een klein huur huisje.
Roelof is niet gek! Hooguit bijzonder of speciaal ofzo!quote:Op zondag 23 november 2008 18:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Je bent gek als je trouwens dat bedrag gaat lenen tegen die voorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |