Als dit inderdaad jouw uitleg van de game is, voorspel ik je nu al dat het spel niet zal aanslaan, omdat alle gamers "het geintje nu wel kennen". Markt is verzadigd, afgenomen en uitgemolken. Er is gewoon geen markt voor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het onderwerp of het nou wel of feen unieke game is is wel heel uitgekouwd.
Het spel is met vele opzichten met andere spellen te vegelijken. Er worden aantal items van de game play anders aangepakt en er zijn een aantal unieke kenmerken.
Dit is wel denk ik een goede samenvating van de game.
Hoe het aanstaal bij de gamers is alleen aftewachten. Tijd zal dit laten merken.
En diezelfde problemen zijn toch echt niet veranderd en TS heeft hier geen goed antwoord op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens jullie komen met problemen/vragen aanzetten die 6 maanden terug speelde ten tijden van de eerste 3 topic's!
Dat is nu juist de charme van Roeloef! Die nonchalante manierquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:27 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
En diezelfde problemen zijn toch echt niet veranderd en TS heeft hier geen goed antwoord op.
Dodelijk voor iedere ondernemer... Snap dan ook niet dat zijn familie hem zoveel opgebouwd vermogen laat verbrassen met het nemen van zulke onverantwoorde beslissingen. Zullen ook weinig ondernemers in zijn familie zijn gok ik zo maar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is nu juist de charme van Roeloef! Die nonchalante manier
quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ik wou je graag vragen om het bij deze neer te leggen. Kan snappen dat je geen genoege neemt met mijn antwoorden. Maar er om op door te drammen heeft geen positief effect op mijn project.
Als je nog andere specifieke vragen of opmerkingen heb. Graag.
aka een ondernemings plan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef Misanthropist het volgende:
om die lening te scoren is het misschien handig om een business plan te schrijven
Already 444375 Players! tribalwars.netquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
*feiten*
Daarnaast. Als voorbeeld. Ga kijken naar tribal wars en travian. Zobeetje de zelfde game. 90% zelfde eigeschappen. Maar alle 2 hebben ze miljoennen accounts. Vaak ook zelfde spelers.
Een speler is ook niet gebonden aan 1 spel.
Daarom denk ik ook dat mijn game genoeg spelers kan trekken om enig winst uit te halen.
*feiten*
probeer het hier eens https://www.boober.nl/quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
aka een ondernemings plan.
Die heb je nodig om bij een bank voor een investrerings lenning. Ook bij andere investeerders.
Een lening zelf is dat niet nodig.
Je zou wel met bewijsen moeten komen dat je het ook terug kan betalen.
Als je beschikbare geld per maand te laag is om in iedergeval de rente te betalen. Gaan meeste leners zeker banken er niet mee.
Spelregels van Booberquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:51 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
probeer het hier eens https://www.boober.nl/
waarom zou je het niet bij een bank proberen met een business plan?
We moeten allemaal proberen een steentje bij te dragen!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:
okey,..
Moete hier wat invullen.
Bedrijf kosten. Maandleijkse/ jaarlijkse omkosten.
Server/host kosten.
Maar die heb ik nog niet bepaald.
Mensen met goed server/host advies graag melden
Meen je dit nu serieus?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:46 schreef Roelof_Kremer het volgende:
En serieus wil over wegen om te investeren of te lennen. Wil ik graag deze onderwerpen verder in persoon met je bespreken.
Er zijn een paar redenen dat deze topic-reeds episch is... Dit is er 1 vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Roeloef ik heb het even hier thuis gevraagd en we hebben nog wel een ouwe broodrooster die je kunt hebben!
En ik heb nog een magnetron in de kelder!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Roeloef ik heb het even hier thuis gevraagd en we hebben nog wel een ouwe broodrooster die je kunt hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |