abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63423792
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 07:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het onderwerp of het nou wel of feen unieke game is is wel heel uitgekouwd.

Het spel is met vele opzichten met andere spellen te vegelijken. Er worden aantal items van de game play anders aangepakt en er zijn een aantal unieke kenmerken.
Dit is wel denk ik een goede samenvating van de game.

Hoe het aanstaal bij de gamers is alleen aftewachten. Tijd zal dit laten merken.
Als dit inderdaad jouw uitleg van de game is, voorspel ik je nu al dat het spel niet zal aanslaan, omdat alle gamers "het geintje nu wel kennen". Markt is verzadigd, afgenomen en uitgemolken. Er is gewoon geen markt voor.

Kom eens met harde feiten waarom jij denkt dat er wél markt voor is.
pi_63423795
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens jullie komen met problemen/vragen aanzetten die 6 maanden terug speelde ten tijden van de eerste 3 topic's!
En diezelfde problemen zijn toch echt niet veranderd en TS heeft hier geen goed antwoord op.
  zaterdag 22 november 2008 @ 09:35:20 #103
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63423843
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:27 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

En diezelfde problemen zijn toch echt niet veranderd en TS heeft hier geen goed antwoord op.
Dat is nu juist de charme van Roeloef! Die nonchalante manier
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_63423859
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 09:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat is nu juist de charme van Roeloef! Die nonchalante manier
Dodelijk voor iedere ondernemer... Snap dan ook niet dat zijn familie hem zoveel opgebouwd vermogen laat verbrassen met het nemen van zulke onverantwoorde beslissingen. Zullen ook weinig ondernemers in zijn familie zijn gok ik zo maar.
pi_63424245
witte_fantasie

Gamers blijven gamers.

Waarom speeld een gamer het zelfde spel 10 jaar lang. Verslaving. Basic.

Waarom gaan ze mijn spel spelen.
Die redenen zijn ook al meerdere malen door mijn genoemd.
Het doel groep. De unieke eigenschappen. Enz Enz.

En welke problemen.
De markt bestaat nog. Games. bestaat meschien al van begin der tijden.
De markt voor deze specifieke game type staat al heel lang stil. Wijnig vooruitgang. Wijnig nieuwe unieke eigenschappen kenmerken hoe je het ook wil noemen.
Game makers moeten ook met hun tijd mee gaan. Wat vaak ook niet gebeurd. Men kan niet verwachten om een spel uit te brengen en dan 10-15 jaar mee te doen. Het moet verder ontwikkeld worden. En op een gegeven momend in het spel uit. Dat is met ieder soort spel welke type dan ook.
De grote van de markt is nog groot genoeg. Wat ik onderzocht heb zijn er nog miljoennen spelers die nog intresse hebben in zulke spellen. En zeker als je nieuwe eigenschappen promote.

*feiten*
Daarnaast. Als voorbeeld. Ga kijken naar tribal wars en travian. Zobeetje de zelfde game. 90% zelfde eigeschappen. Maar alle 2 hebben ze miljoennen accounts. Vaak ook zelfde spelers.
Een speler is ook niet gebonden aan 1 spel.
Daarom denk ik ook dat mijn game genoeg spelers kan trekken om enig winst uit te halen.
*feiten*

Waar je ook het stomme idee van heb dat ik de vermogen die ik van mijn Fam. heb zitte verbrassen is mijn een vraag. Mijn gehele in richting is daar van gekomen. (mijn woning)
En genoegonder nemers. Mijn eige moeder heeft al 15 -20 jaar een firma. Heeft me al die jaren onderhouden.

Ik stel je mening wel op prijs. En dit is ook heel vaak aan bod gekomen. Vele malen beantwoord.
Ik wou je graag vragen om het bij deze neer te leggen. Kan snappen dat je geen genoege neemt met mijn antwoorden. Maar er om op door te drammen heeft geen positief effect op mijn project.
Als je nog andere specifieke vragen of opmerkingen heb. Graag.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63424570
witte_fantasie als je nog verdere intresse zijn. En serieus wil over wegen om te investeren of te lennen. Wil ik graag deze onderwerpen verder in persoon met je bespreken.

Maar niet in deze form of topic.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:01:22 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63424745
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:

Ik wou je graag vragen om het bij deze neer te leggen. Kan snappen dat je geen genoege neemt met mijn antwoorden. Maar er om op door te drammen heeft geen positief effect op mijn project.
Als je nog andere specifieke vragen of opmerkingen heb. Graag.

Dat je het maar ff weet Witte fantasie
pi_63425523
om die lening te scoren is het misschien handig om een business plan te schrijven
pi_63426481
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef Misanthropist het volgende:
om die lening te scoren is het misschien handig om een business plan te schrijven
aka een ondernemings plan.

Die heb je nodig om bij een bank voor een investrerings lenning. Ook bij andere investeerders.

Een lening zelf is dat niet nodig.
Je zou wel met bewijsen moeten komen dat je het ook terug kan betalen.
Als je beschikbare geld per maand te laag is om in iedergeval de rente te betalen. Gaan meeste leners zeker banken er niet mee.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:44:15 #110
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63426570
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
*feiten*
Daarnaast. Als voorbeeld. Ga kijken naar tribal wars en travian. Zobeetje de zelfde game. 90% zelfde eigeschappen. Maar alle 2 hebben ze miljoennen accounts. Vaak ook zelfde spelers.
Een speler is ook niet gebonden aan 1 spel.
Daarom denk ik ook dat mijn game genoeg spelers kan trekken om enig winst uit te halen.
*feiten*
Already 444375 Players! tribalwars.net
Er zijn al 183449 spelers! Tribalwars.nl
In totaal zijn dit ruim 3.129.000 spelers over de hele wereld! Wikipedia.nl

Registraties: 51625
Actieve spelers: 42795
Spelers online: 3785
Trivian.nl

Zo nu hebben we ff wat harde cijfers onder elkaar
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_63426708
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

aka een ondernemings plan.

Die heb je nodig om bij een bank voor een investrerings lenning. Ook bij andere investeerders.

Een lening zelf is dat niet nodig.
Je zou wel met bewijsen moeten komen dat je het ook terug kan betalen.
Als je beschikbare geld per maand te laag is om in iedergeval de rente te betalen. Gaan meeste leners zeker banken er niet mee.
probeer het hier eens https://www.boober.nl/
waarom zou je het niet bij een bank proberen met een business plan?
pi_63426838
game forge productions.

Players
More than 65 million registered players
More than 12 million active players

travian
Players in total: 169091
Active players: 139061
Players online: 7072
dit is de .com
er zijn nog 32 andere servers/talen. Die liggen tussen de 300.000 en 500.000 spelers
pi_63426936
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:51 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

probeer het hier eens https://www.boober.nl/
waarom zou je het niet bij een bank proberen met een business plan?
Spelregels van Boober
Om toegelaten te worden tot Boober moet je:

• 18 jaar of ouder zijn
• een vast dienstverband of een regelmatig inkomen hebben
• een woonplaats in Nederland hebben
• over een Nederlands bankrekeningnummer beschikken zonder incassoblokkade
• een credit rating hebben ontvangen van Boober
• geen zelfstandig ondernemer zijn

Ben al bij verschillende banken geweest met zo ondernemers plan.
De banken wouden toen de tijd 15 K tot 20K uitlennen.
Omdat mijn eige vermogen nu gedaald is. Ook aangezien dat ik nog 21 ben en student. wordt er nu nog lager limiet gezet. Wat eigelijk niet genoeg is.

Kan wel eens proberen om het op een ander menier te spelen.
Het er van uitgaan dat ik binnen een bepaalde tijd mijn studie kan afronden en gelijk een baan kan vinden met een redelijk inkomen.

snap men ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Roelof_Kremer op 22-11-2008 13:11:31 ]
pi_63427530
ik begrijp uit je reactie dat je niet aan de spelregels van boober voldoet?
pi_63427639
Spelregels van Boober
Om toegelaten te worden tot Boober moet je:

• 18 jaar of ouder zijn
• een vast dienstverband of een regelmatig inkomen hebben
• een woonplaats in Nederland hebben
• over een Nederlands bankrekeningnummer beschikken zonder incassoblokkade
• een credit rating hebben ontvangen van Boober
• geen zelfstandig ondernemer zijn

Ondernemer
pi_63427714
dan zul je het toch echt bij een bank of andere kredietmaatschappij moeten proberen, al moet je dan wel kredietwaardig zijn en als je dat niet bent dan moet je het maar even zonder (of minder dan gehoopt) lening stellen. en ja, daar heb je over het algemeen ook een plan voor nodig
pi_63428046
Waarscheinlijk gaan ze weer zeiken dat ik nog een student ben.
Maar kan het nogmaals proberen.

Als ik bij een bank zelf al een hoeveelheid kan leenen. Om de bgin fases te maken van de game. (bijvoorbeeld de fan site)
Kan de ook andere investeerder aantrekken. Of particulier uit leners.
pi_63428815
okey,..

Moete hier wat invullen.
Bedrijf kosten. Maandleijkse/ jaarlijkse omkosten.

Server/host kosten.

Maar die heb ik nog niet bepaald.
Mensen met goed server/host advies graag melden
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:22:18 #119
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63438845
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 14:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:
okey,..

Moete hier wat invullen.
Bedrijf kosten. Maandleijkse/ jaarlijkse omkosten.

Server/host kosten.

Maar die heb ik nog niet bepaald.
Mensen met goed server/host advies graag melden
We moeten allemaal proberen een steentje bij te dragen!!

Dus als iemand nog een ouwe Koelkast heeft voor Roelof!?!
pi_63438887
Uhm particuliere leningen moeten aangegeven worden bij de belastingdienst etc...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 22 november 2008 @ 22:34:39 #121
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63439045
Roeloef ik heb het even hier thuis gevraagd en we hebben nog wel een ouwe broodrooster die je kunt hebben!
pi_63439096
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 10:46 schreef Roelof_Kremer het volgende:
En serieus wil over wegen om te investeren of te lennen. Wil ik graag deze onderwerpen verder in persoon met je bespreken.
Meen je dit nu serieus?
pi_63439120
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Roeloef ik heb het even hier thuis gevraagd en we hebben nog wel een ouwe broodrooster die je kunt hebben!
Er zijn een paar redenen dat deze topic-reeds episch is... Dit is er 1 van
pi_63439133
Je maakt eerst een fansite en daarna ga je de game maken? Wie moet er in godsnaam op die fansite komen, hoe ga je zorgen dat mensen er terug blijven komen, hoe houd je het interessant. Je bent een nobody, niemand kent je, niemand komt op die site en als ze er komen komen ze niet terug. Je kunt wel blaten dat je game zoveel vernieuwend gaat zijn maar dat doen de grote developpers ook en die gaan ook constant op hun bek. Zelfs kloon nummer 100 heeft volgens de makers vernieuwende aspecten. Dus dat maakt mensen echt niet nieuwsgierig. Je hebt je fansite bijna af zeg je, nog een laatste afbetaling ofzo (wtf?) en ik las net dat je 3 maanden later ofzo dan met de echte game wilt komen. Maar je hebt de financiering daarvoor nog niet eens rond.

Vergeet dit toch gewoon man. Je bent een enthousiasteling die graag iets wilt en dat siert je, maar je hebt absoluut geen verstand van wat je aan het doen bent. In de gamewereld is het ontzettend moeilijk iets vernieuwends te doen, zeker in dit genre, en dan moet je nog maar hopen dat het aanslaat. Keer op keer gaan de grote namen op hun bek.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_63439199
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
En ik heb nog een magnetron in de kelder!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')