abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63412095
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je Cyberia nog gesproken? Kon die nog wat voor je doen?

En 2370 is wel veel Roelof
had je al eens de gehele concept gelezen?
Zie je hoeveel werk het is + de overleg met mij. En mijn wil.

Ik had cyberia laats nog gevraagd.
Geen reactie helaas.
Hopelijk geeft hij me nog een kans.
En dit voorstel is meschien aantrekkelijker. Minder risico dan een investring
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63412143
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

had je al eens de gehele concept gelezen?
Zie je hoeveel werk het is + de overleg met mij. En mijn wil.

Ik had cyberia laats nog gevraagd.
Geen reactie helaas.
Hopelijk geeft hij me nog een kans.
En dit voorstel is meschien aantrekkelijker. Minder risico dan een investring
Is wet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_63413884
Is eigelijk wel een goed idee. Om van meerdere mensen te lennen. Veminderd de risico van de lener(s).
Het blijft een totaal bedrag maar voor ieder minder.
Meer mensen kunnen makkelijker een kleinder bedrag uitlennen dat totaal 1 bedrag.
Voordelig dat met ieder lener een ander afspraak kan gemaakt worden. (loop tijd, rente en bedrag) Kan ook voor de uitleners voordelig.

Het is ook niet nodig om in 1 keer een totaal bedrag te lennen. Kan per maand of per (zo veel tijd) een paar leningen aan nemen.
Kan namelijk per onderdeel, script of ontwerp betalen. De aantal lenningen bepaald dus de voortgang van het project. Hoe verder het project. Hoe meer ik te showen heb om leners/investeerders aan te trekken.

Kan een optie zijn.
Als er genoeg intresse is zal ik het ook zeker doen.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_63413952
Oh dit pareltje leeft nog?
pi_63414099
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef santax het volgende:
Oh dit pareltje leeft nog?
ben ff weg geweest.

Wat meer geinformeerd. Plannen gewijzigd en wat ervaring opgedaan.
pi_63414167
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:27 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

ben ff weg geweest.

Wat meer geinformeerd. Plannen gewijzigd en wat ervaring opgedaan.
vriend, heb je al wat rough sketches of tabellen? Post even zodat we ook een overzocht krijgen
pi_63414534
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:30 schreef Skadi2012 het volgende:

[..]

vriend, heb je al wat rough sketches of tabellen? Post even zodat we ook een overzocht krijgen
waarvan?

Van het leen voorstel
De ervaring
Of het spel
(spel) wat er al gedaan is
(spel ) Spel gegevens.

Iets specifieker.
pi_63417520
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:42 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

waarvan?

Van het leen voorstel
De ervaring
Of het spel
(spel) wat er al gedaan is
(spel ) Spel gegevens.

Iets specifieker.
tabellen vroeg hij om. Geen idee wat hij er mee moet, maar goed..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63417673
Mijn vraag is wat voor tabellen.

Ken hier wel zo een word tabel in zetten maar,....

Of script. Layouts. wat bedoeld hij er mee.
Want zelf heb ik nix met de programering te maken van het spel.

Kan wel wat maken. Maar ,....

iets specifiker.
pi_63417715
En voor de rest laat ik nix los over het spel zelf. Hoe het er uit gaat zien enz.

Komt pas met jan. (fan site)
Als ik de betaling kan maken.
pi_63417951
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef existenz het volgende:

[..]

tabellen vroeg hij om. Geen idee wat hij er mee moet, maar goed..
Jij hebt vast nog wel ergens een zak met geld liggen toch?
pi_63418214
Wel een klein spaarvarkentje. maar die is in het afgelopen half jaar gekrompen van 20K naar 3K

Wil wel iets achter de hand houden het liefst. Stel voor mijn wasmachine gaat kopot of zo. Of mijn koelkast.
Weet ik veel. maar iets van een backup voor onverwachte dingen.

Als met Jan. blijkt dan er geen vooruitgang is van mjin financieel vermogen/budget zal ik het wel gebruiken om de fan site op te zetten.
Hopelijk zal dat dan de intresses van mensen trekken. Die willen lennen of investeren.
pi_63418336
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:38 schreef Roelof_Kremer het volgende:

Wil wel iets achter de hand houden het liefst. Stel voor mijn wasmachine gaat kopot of zo. Of mijn koelkast.
Weet ik veel. maar iets van een backup voor onverwachte dingen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:47:16 #64
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63418432
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Sorry maar ik snap ff niet waarom je daar om lacht. Ik doe het immers ook.. Jij niet?
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_63418529
Meer het feit denk ik dat het varkentje zo gekrompen is in een half jaar.
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:51:39 #66
177810 Evenveel
en niet minder
pi_63418571
RK,

Laat de mensen dan ook even weten wat je denkt dat hun rendement zou kunnen zijn
Doei.
pi_63418601
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:47 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Sorry maar ik snap ff niet waarom je daar om lacht. Ik doe het immers ook.. Jij niet?
Ik vond het gewoon grappig!

Roelof is toch een guy die grote projecten opzet en met grote sommen geld bezig is! En als die dan voor een koelkast iets achter de hand wil houden klinkt dat grappig!
pi_63418834
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:51 schreef Evenveel het volgende:
RK,

Laat de mensen dan ook even weten wat je denkt dat hun rendement zou kunnen zijn
Iedergeval hoger dan de markt. (banken en leen firma's)
Is aantrekkelijker voor de uit leners. vanwege die regeling die ik laatst noemde.

De markt is dacht ik tussen 6 en 8%

Maar het uiteindelijke rendement zal in overleg gaan.
pi_63418872
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Iedergeval hoger dan de markt. (banken en leen firma's)
Is aantrekkelijker voor de uit leners. vanwege die regeling die ik laatst noemde.

De markt is dacht ik tussen 6 en 8%

Maar het uiteindelijke rendement zal in overleg gaan.
Het is wel aantrekkelijk moet ik zeggen!

Laag Risco, Hoog rendement!

Maar toch blijft 2300 ineens veel geld!
pi_63418941
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is wel aantrekkelijk moet ik zeggen!

Laag Risco, Hoog rendement!

Maar toch blijft 2300 ineens veel geld!
Dat is waar.

Maar het kan ook meerdere leners zijn.

Als 7 mensen 5000 euro kunnen lenen. Wordt het wat makkelijker. En iets minder geld voor ieder.
pi_63418981
Mensen vergeet niet dat Roelof Productions hier ook achter staat he!

Dat is een mega holding met o.a. vestigingen in diverse europeese landen!
pi_63419095
Erg interessant project, als je wat meer info geeft zijn er vast wel mensen te vinden die een investering willen doen.
Je zou ook even contact op moeten nemen met emar, je kan de publiciteit best gebruiken geloof ik zo.
Als je dan ook nog even een kat uit de boom redt, kom je ook nog op Hart van Nederland.
pi_63419128
Geld investeren om evt. een koelkast te kunnen betalen hmmm... Iets zegt me dat er hier nooit iets van de grond gaat komen.
Neem wel aan dat als iemand investeert, je volledige openheid van zaken geeft?
Btw, waarom ontwikkel je een spel als je zelf totaal geen verstand van programmeren heeft? Je laat toch ook niet de slager van de hoek het nederlands voetbalefltal coachen?
pi_63419334
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:09 schreef witte_fantasie het volgende:
Geld investeren om evt. een koelkast te kunnen betalen hmmm... Iets zegt me dat er hier nooit iets van de grond gaat komen.
Neem wel aan dat als iemand investeert, je volledige openheid van zaken geeft?
Btw, waarom ontwikkel je een spel als je zelf totaal geen verstand van programmeren heeft? Je laat toch ook niet de slager van de hoek het nederlands voetbalefltal coachen?
Wel als die slager verstand van voetbal heeft. Je vergelijking klopt niet. Je huurt net juist experts in, omdat je zelf de kennis niet hebt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63419366
Heb je openingspost van topic 1 gelezen en een paar dingen vallen me op.

Heb je marktonderzoek laten doen? Ben namelijk van mening dat de markt voor webbases mmorpg's aan het slinken is. Ooit van het spel Utopia gehoord? Jawel, een spel met 6-10 rassen met nog eens een aantal personalities. Uitgebreider als jouw concept als ik het zo zie. Tevens bevat het "clan-wars", economie systeem, trading systeem, en ga zo maar door. Het punt is, Utopia ziet zijn aantallen spelers steeds kleiner worden, mensen "just don't give a damn anymore" voor deze type games. 10-15 jaar geleden zou je een primeur gehad hebben. Daarnaast, je game doet me sterk denken aan andere games, naast utopia, zoals Earth en er was er nog eentje die ik wel eens gespeeld heb.

Als het waar is en je veel hebt geïnvesteerd, zou ik er serieus aan denken om ermee te kappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')