had je al eens de gehele concept gelezen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je Cyberia nog gesproken? Kon die nog wat voor je doen?
En 2370 is wel veel Roelof
Is wetquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
had je al eens de gehele concept gelezen?
Zie je hoeveel werk het is + de overleg met mij. En mijn wil.
Ik had cyberia laats nog gevraagd.
Geen reactie helaas.
Hopelijk geeft hij me nog een kans.
En dit voorstel is meschien aantrekkelijker. Minder risico dan een investring
ben ff weg geweest.quote:
vriend, heb je al wat rough sketches of tabellen? Post even zodat we ook een overzocht krijgenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:27 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
ben ff weg geweest.
Wat meer geinformeerd. Plannen gewijzigd en wat ervaring opgedaan.
waarvan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:30 schreef Skadi2012 het volgende:
[..]
vriend, heb je al wat rough sketches of tabellen? Post even zodat we ook een overzocht krijgen
tabellen vroeg hij om. Geen idee wat hij er mee moet, maar goed..quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:42 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
waarvan?
Van het leen voorstel
De ervaring
Of het spel
(spel) wat er al gedaan is
(spel ) Spel gegevens.
Iets specifieker.
Jij hebt vast nog wel ergens een zak met geld liggen toch?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:15 schreef existenz het volgende:
[..]
tabellen vroeg hij om. Geen idee wat hij er mee moet, maar goed..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:38 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Wil wel iets achter de hand houden het liefst. Stel voor mijn wasmachine gaat kopot of zo. Of mijn koelkast.
Weet ik veel. maar iets van een backup voor onverwachte dingen.
Sorry maar ik snap ff niet waarom je daar om lacht. Ik doe het immers ook.. Jij niet?quote:
Ik vond het gewoon grappig!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap ff niet waarom je daar om lacht. Ik doe het immers ook.. Jij niet?
Iedergeval hoger dan de markt. (banken en leen firma's)quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:51 schreef Evenveel het volgende:
RK,
Laat de mensen dan ook even weten wat je denkt dat hun rendement zou kunnen zijn
Het is wel aantrekkelijk moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Iedergeval hoger dan de markt. (banken en leen firma's)
Is aantrekkelijker voor de uit leners. vanwege die regeling die ik laatst noemde.
De markt is dacht ik tussen 6 en 8%
Maar het uiteindelijke rendement zal in overleg gaan.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is wel aantrekkelijk moet ik zeggen!
Laag Risco, Hoog rendement!
Maar toch blijft 2300 ineens veel geld!
Wel als die slager verstand van voetbal heeft. Je vergelijking klopt niet. Je huurt net juist experts in, omdat je zelf de kennis niet hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:09 schreef witte_fantasie het volgende:
Geld investeren om evt. een koelkast te kunnen betalen hmmm... Iets zegt me dat er hier nooit iets van de grond gaat komen.
Neem wel aan dat als iemand investeert, je volledige openheid van zaken geeft?
Btw, waarom ontwikkel je een spel als je zelf totaal geen verstand van programmeren heeft? Je laat toch ook niet de slager van de hoek het nederlands voetbalefltal coachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |