...en voor je het weet ben je weer een half uur verder of je valt met een goed gevoel in slaap (tenzij je verkeerde dingen voor de geest haalt).
Op zich wel kewl eigenlijk en het komt bij mij regelmatig voor
quote:Zo leef ik altijd eigenlijk
Op dinsdag 26 maart 2002 00:12 schreef DemonRage het volgende:
Je kent dat wel: als je helemaal relaxed bent, onderuitgezakt in een stoel, in bed of als je een muziekje luistert en je dwaalt dan een beetje weg. En dan aan allerlei dingen denken: alsof je in een film speelt of hoe je dingen die nog moeten komen aan gaat pakken of juist nadenken over hoe zou het zijn als......en voor je het weet ben je weer een half uur verder of je valt met een goed gevoel in slaap (tenzij je verkeerde dingen voor de geest haalt).
Op zich wel kewl eigenlijk en het komt bij mij regelmatig voor
quote:Ja nou, vooral als het collega's zijn
Op dinsdag 26 maart 2002 00:13 schreef Devnull het volgende:
Vind het alleen vervelend als mensen je "wakker" maken.
quote:Nee een leraar, dat is fijn
Op dinsdag 26 maart 2002 00:16 schreef BugsBunny het volgende:[..]
Ja nou, vooral als het collega's zijn
quote:Mensen die je 'wakker' maken zijn hufters. Je moet zo lang mogelijk in een droom leven en je moet anderen ook zo lang mogelijk in een droom láten leven.
Op dinsdag 26 maart 2002 00:13 schreef Devnull het volgende:
Vind het alleen vervelend als mensen je "wakker" maken.
quote:Nogal ja.. Vooral tijdens een proefwerk/luistertoets oid, meestal gaan m'n gedachten dan automatisch naar m'n dromen.. Niet echt bevorderlijk voor de concentratie
Op dinsdag 26 maart 2002 11:54 schreef DarkElf het volgende:
Ben idd een erge dromer en hoe fijn dat voor jezelf ook is des te lastiger is het voor jezelf als je werkt of op school zit.
Ik haat het inderdaad ook als je er uit word gehaald, dan krijgen ze meestal een "als blikken konden doden, lag ik nu uit elkaar" blik naar hun toe
Het fijne bij mij dat ik het zo kan, ik zou nu ook gewoon in een keer kunnen gaan dagdromen. Ik kan echt gewoon als ik zelf wil gaan lopen dagdromen, heerlijk!!
Wel grappig, want meestal merk je pas dat je aan het dagdromen bent als je er al weer uit bent, maar als je expres uit jezelf gaat dagdromen dan word het bij mij altijd eerst helemaal wazig voor me ogen, dan is in een keer alles niet meer scherp en dan ga je denken
Waarover, meestal over de allergrootste onzin, hehe
quote:Wel herkenbaar... Dagdromen doe ik ook heeeel vaak, maar het onder woorden brengen van wat je dan precies droomt/denkt is nogal moeilijk.
Op dinsdag 26 maart 2002 11:53 schreef fender05 het volgende:
omdat veel dingen soms niet eens logisch zijn of zomaar wat rare hersenspinseltjes kan ik dat dan niet altijd onder woorden brengen. Het gaat vaak gewoon helemaal nergens over maar tis gewoon je eigen veilige wereldje
of bij warm weer ist ook vet relaxt, kweetnie, lekker zonnetje erbij en dromen maar
Jaaaahhhh, irritant als mensen je uit je dagdroom halen!
Maar heb ik ook met staarbui, als ik daar wordt uitgehaald is dat ook irritant! Staren is ook bes relaxt!
ik ben vaak in mijn droomwereld
hier voel ik met prettig en fijn
geen pijn en geen verdriet
zou willen dat ik hier altijd kon zijn
in mijn droomwereld voel ik me veilig
voel me sterk en voel me hier vertrouwd
sluit me af van alles en iedereen
in mijn droom word er aan een mooiere wereld gebouwd
in mijn droom wereld voel ik me intens gelukkig
denk dat ik nog even blijf dromen
de werkelijkheid is nog eventjes heel ver weg
hoop dat er nog veel, van deze mooie dromen gaan uitkomen
*zucht* en nee, ik heb het niet zelf geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |