Mwoah, een verkeerde voorspelling kan iedereen gebeuren. Vaak vond ik hem wel goede punten hebben en hij had z'n woordje altijd aardig klaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op, na dat hele Obama debacle zou niemand zich hier nog laten zien.
Hoe epic kan je online voor lul staan..
Hij was vermakelijk ja, maar een discussie win je met valide punten.. Niet met die xenofobe rants van hem..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, een verkeerde voorspelling kan iedereen gebeuren. Vaak vond ik hem wel goede punten hebben en hij had z'n woordje altijd aardig klaar. In een discussie kon je het zelden van hem winnen.
Ik ben het niet met je eens dat het xenofobe rants van hem waren, hij onderbouwde zijn argumenten vaak behoorlijk goed en dat is iets wat 99% van de Fokkers niet doet. De enige reden dat hij zoveel mensen op de kast joeg was omdat hij nogal autistisch, vijandelijk en ongenuanceerd de discussie aanging. Niet vanwege zijn standpunten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij was vermakelijk ja, maar een discussie win je met valide punten.. Niet met die xenofobe rants van hem..
Overigens was dit wel meer dan een verkeerde voorspelling hoor..
Ik weet niet of je die post wel eens gelezen hebt.
Ik zou na zo'n afgang iig een kloon hebben aangemaaktquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die post heb ik wel gelezen ja. Iedereen kan wel ergens heilig van overtuigd zijn wat uiteindelijk een misvatting bleek te zijn. Opzich vind dat ik niet erg, ik zie dat liever dan mensen die met alle winden meewaaien en geen eigen mening hebben.
StefanP lijkt me meer iemand om het gewoon dood te negerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou na zo'n afgang iig een kloon hebben aangemaakt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef hamkaastosti het volgende:
die kerel woont toch in amerika? Dan is ie onderhand vast al doodgeschoten.
In 1 van de 52 staten uiteraard.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef hamkaastosti het volgende:
die kerel woont toch in amerika? Dan is ie onderhand vast al doodgeschoten.
Inderdaad. Leukste opmerking ooit van StefanP.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:21 schreef Slappy het volgende:
Ohja Stefanp zei ooit dat er 52 waren ja
wtf?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:17 schreef Ringo het volgende:
Ik doe wel eens aan I Ching, voor de grap de vraag gesteld hoe het met StefanP ging. Kreeg ik als antwoord:
[..]
.
Die je wrs weer snel zou herkennen, omdat hij één van de weinige Fok!kers was die nagenoeg foutloos Nederlands schreef...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou na zo'n afgang iig een kloon hebben aangemaakt.
Hé, DAMmeke dat jij er nog bent, jong.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En kon blingenblingen met auto's voor losers
De vergrijzing is overigens voor de overheidsuitgaven een zegen, door de vergrijzing kan je dure ambtenaren met een AOW'tje wegzetten
Hij ging toch voor Japans plastic fantasticquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:41 schreef Zith het volgende:
Moet wel erg zijn geweest voor hem, en een neger als president, en de trotse Amerikaanse automerken kapot...
Die rel nicht is Beaurguard ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:27 schreef maartena het volgende:
Return of the Diego.
Dat zou kunnen betekenen dat StefanP op een gegeven moment ook weer aanlogt.... dan zijn we weer helemaal compleet!
Oh wacht, Braun moet nog terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |