Hee Dakota is weer boven water en met baby-in-buik gelukkig!
Hier vanmiddag weer bij de vk geweest voor de extra controle. Weer fijn een bloeddruk van 160/106, dus hup, ik mocht weer naar het ziekenhuis. Met de vk besproken wat ik wilde en wat zij wenselijk achtte en dit kwam toch wel neer op inleiden, waarschijnlijk morgenochtend.
Mooi, op naar het zkh dus. Daar ruim een half uur aan de ctg gelegen, om de 5 min bloeddruk meten, bloed afnemen, urine checken. Alles in orde en zelfs m'n bloeddruk kwam niet boven de 133/83 uit. Oftewel, daar lijkt het een modelzwangerschap. Er wordt dus geen reden gezien tot inleiden, want met mij en de baby gaat alles prima. Met de gyn besproken dat hier wel een beetje gaar van word, van dat ge-heen-en-weer. Dat begreep hij gelukkig en de afspraak is nu dat ik onder controle blijf bij het ZKH, maar ik hoef pas maandag terug te komen. Ik ben a..s zondag uitgerekend. Als ik voor de tijd moet bevallen kan ik ook rechtstreeks naar het zkh, hoef ik niet eerst de vk te bellen. Dat vind ik dan weer wel een geruststellende gedachte, maar dat is meer vanuit praktisch/logistiek oogpunt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!