abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63349345
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:14 schreef Estrys het volgende:
nou ik ben ook weer terug en een illusie rijker... Ik mag nog een nachtje doorhalen met deze pijn want de tandarts kon niet bij de ontsteking komen, Dus morgen mag ik naar de kaakchirurg, om half drie. Moet de hele tijd huilen nou. Klote zooi is het
He wat ontzettend balen zeg! Je kan echt zooo gek worden van die kiespijn he, weet er alles van.
Heel veel sterkte, en hoop dat je vannacht wel kan slapen, zodat het sneller morgen is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 19 november 2008 @ 16:46:47 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63349454
Dakota wat goed om weer van je te lezen en nog fijner dat de baby nog steeds in je buik zit!! Je moet het nu zeker ook rustig(er) aan doen? Nog een paar weekjes en dan mag ze geboren worden!!

Estrys, wat vervelend zeg... sterkte!

Wat vermoeidheid betreft: ik ben zowel bij Twan als bij deze veel moe geweest en ben nog steeds vaak moe. Vooral 's avonds, terwijl ik 's nachts toch best goed slaap. Al zijn de laatste nachten wat minder en lig ik gemiddeld wel een uur per nacht wakker, maar dat valt nog enigszins mee.

Ow en als ik me het goed herinner, vroeg iemand nog of ik al wat merkte van die moxabehandeling... nee tot nu toe nog niets, maar ik heb gisteren maar 1x gedaan, vanaf a.s. vrijdag gaan we het 5 dagen lang elke dag 15 minuten doen.Ik hoop dan meer te merken. Ik voel de baby wel vrij druk bewegen en ook wat anders... maar misschien is dat wishfull thinking.
Make love, not war ☮
pi_63349656
estrys sterkte mogen (en vandaag) ik hoop dat dan eindelijk de kaakchirurg die ontsteking weg kan krijgen.

Dakota!! welkom terug meid, ik hoop echt dat je het nog ff weet te rekken thuis in alle rust.
Ben wel super blij te lezen dat je baby nog in je buik zit, en toucheren voelt inderdaad KUT! (en dat is een understatement)

Over moe, dat was ik bij Isa niet en nu.... lig 's avonds voor pampus op de bank, moet me 's ochtends uit bed trekken. Misselijk was ik bij Isa tot ver in de zwangerschap, nu af en toe maar spugen heb ik nog maar een keer gedaan. Bij Isa was ik dagelijks minimaal 3x de witte grote god aan het omarmen.
Bij of na de punctie krijgen we het geslacht voor 100% zeker te weten, en ik geloof nu dat het een jongen moet zijn maar ach dat gevoel had ik bij Isa tot de dag voor ik van haar beviel toen wilden we het ook niet eerder weten nu wil ik dat wel, ben te nieuwsgierig en vind dat ik na al die weken van onzekerheid dan toch wel een "pleistertje op de wonde" verdiend heb.
Mama van Isa en Ties
pi_63349825
Estrys, wat klote zeg! Oh ik had deze zwangerschap ook een ontstoken kies, ik heb nog nooit zo'n pijn gehad. Bah, hopelijk ben je er morgen vanaf

Dakota, fijn dat je weer terug bent! En nu duimen dat je uk nog 2 weken binnen blijft
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63349870
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:17 schreef Dakota het volgende:
mwoah ik heb die 3 nachten amper geslapen, bij elkaar uur dus ik ben bekaf.
Pijn valt verder mee.

toucheren is trouwens een kut<-- gevoel
Even over dat toucheren, ik ben vorige week donderdag nogal ruig getoucheerd. Plassen doet nog steeds echt pijn (zodra ik bijna klaar ben vlieg ik haast van de pot door de pijn/soort van kramp in de baarmoeder) en ze heeft mn endeldarm een flinke tik gegeven (vraag me niet hoe) waardoor ontlasting ook een bijzonder onprettige ervaring is.. Ik had verwacht dat dat nu wel weg zou zijn maar niet dus.. Is dat normaal?
pi_63349943
Raissa, dat lijkt me echt niet normaal.. Wat hebben ze in hemelsnaam gedaan dan? Heb je geen blaasontsteking ofzo?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63350004
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:02 schreef Fuente het volgende:
Raissa, dat lijkt me echt niet normaal.. Wat hebben ze in hemelsnaam gedaan dan? Heb je geen blaasontsteking ofzo?
Nee, heb een uitgebreide checkup gehad op van alles (het was die avond dat ik met de ambu werd opgehaald omdat ik verdacht werd van weeen) en blaasontsteking is het niet.. De gyn zei zelf dat het op dat moment zo gruwelijk veel pijn deed omdat mijn baarmoeder zo geirriteerd was..
pi_63350123
Ik zou het wel even aangeven, het klinkt namelijk niet als iets dat ok is..
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 19 november 2008 @ 17:13:14 #109
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63350217
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:09 schreef Fuente het volgende:
Mee eens... toucheren hoort niet zo (lang) pijnlijk te zijn.
Make love, not war ☮
pi_63350271
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:09 schreef Fuente het volgende:
Ja, ga ik zeker doen. Heb het al een paar dagen geleden genoemd maar toen zeiden ze dat het normaal was en dat toucheren nou eenmaal wat onprettig is... Maar dit lijkt me toch ook niet helemeaal de bedoeling

Wou het voor de zekerheid hier even checken
  woensdag 19 november 2008 @ 17:18:06 #111
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63350361
Marie & Hybmaster_D gefeliciteerd!!

Dakota-baby, je hebt huisarrest hoor! Eventjes binnen blijven nog!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63350565
Nou de huisarts gevraagd en ik mag twee paracetamol per keer en dat helpt toch wel wat merk ik. Alleen ik zie net de factuur van de tandarts liggen die ik mee heb gekregen maar ik zie wel dat ik niet alleen een illusie armer ben. VIERHONDERD euro, en als het nou geholpen had dan vond ik het het geld dubbel en dwars waard maar voor iets wat niet geholpen heeft... Morgen maar eens informeren bij de kaakchirurg of de tandarts dat niet van tevoren had kunnen zien dat hij niet bij de ontsteking kon komen want dan eis ik toch echt korting, no cure no pay. (en neej de verzekering vergoed het niet)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 19 november 2008 @ 17:37:41 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63350813
Jeutje Dakota, dat is ook spannend dan!
Wel fijn om even iets van je te horen!
pi_63350859
Hallo dames! Ik kom even onder een kloonnaampje meepraten tot de buitenwereld het ook weet: ik ben zwanger! totaal ongepland (zeg maar een paar jaar te vroeg ), dus flink schrikken, maar toch stiekempjes wel heel erg leuk natuurlijk. Nu zo'n zes weken onderweg, en alles is doodeng en spannend etcetera.
(overigens, voor de kloongokkers, ik ben niet een bekende Fok!ker hoor, dus raden heeft geen zin )

Mijn datum is - tot nu toe dan - op ongeveer 18 juli (!) 2009 vastgesteld... dus dat duurt nog wel even...

[ Bericht 9% gewijzigd door Rabsadani op 19-11-2008 17:46:38 ]
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63350956
Hee Dakota is weer boven water en met baby-in-buik gelukkig!

Hier vanmiddag weer bij de vk geweest voor de extra controle. Weer fijn een bloeddruk van 160/106, dus hup, ik mocht weer naar het ziekenhuis. Met de vk besproken wat ik wilde en wat zij wenselijk achtte en dit kwam toch wel neer op inleiden, waarschijnlijk morgenochtend.

Mooi, op naar het zkh dus. Daar ruim een half uur aan de ctg gelegen, om de 5 min bloeddruk meten, bloed afnemen, urine checken. Alles in orde en zelfs m'n bloeddruk kwam niet boven de 133/83 uit. Oftewel, daar lijkt het een modelzwangerschap. Er wordt dus geen reden gezien tot inleiden, want met mij en de baby gaat alles prima. Met de gyn besproken dat hier wel een beetje gaar van word, van dat ge-heen-en-weer. Dat begreep hij gelukkig en de afspraak is nu dat ik onder controle blijf bij het ZKH, maar ik hoef pas maandag terug te komen. Ik ben a..s zondag uitgerekend. Als ik voor de tijd moet bevallen kan ik ook rechtstreeks naar het zkh, hoef ik niet eerst de vk te bellen. Dat vind ik dan weer wel een geruststellende gedachte, maar dat is meer vanuit praktisch/logistiek oogpunt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 19 november 2008 @ 17:57:20 #116
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_63351226
Marie en Hybmaster: Gefeliciteerd! Super! Veel geluk samen!

Rabsadani, welkom!

Hier gaat alles nu weer een beetje beter... wat is die misselijkheid erg zeg! Afgelopen weekend was ik op zn zachtst gezegd niet meer zo heel blij dat ik zwanger was..... Bah! Gelukkig heb ik nu (veilige) medicijnen van de ha gekregen, zodat ik igg iets binnen houd!
pi_63351360
Igraine Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje moe van kan worden zeg.
  woensdag 19 november 2008 @ 18:37:51 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63352104
Tjee Igraine, dat ge-jojo lijkt me ook heel vervelend zeg

Mag ik trouwens even een domme vraag stellen? Als je heel veel snoept tijdens je zwangerschap, heb je dan meer kans op een dikker kindje? Want van snoep enzow word je dik, je baby dan toch ook, of niet? Want in dat geval moet ik maar even drastisch minderen met snoepen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 19 november 2008 @ 18:45:27 #119
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63352300
Volgens mij is dat niet zo hoor Tex. Je kindje pakt de voedingsstoffen dat het nodig heeft en wat overblijft is voor jou! Maar dat weet ik niet zeker. Ik vond je trouwens helemaal niet dik toen ik je van de week tegenkwam.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 19 november 2008 @ 18:50:35 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63352436
Het leek mij ookal niet, anders waren er vast veel meer vrouwen die zich er druk om zouden maken en zou er misschien zelfs voor gewaarschuwd worden door verloskundigen enzow Ik snap alleen niet waarom niet dan. Van suiker en van vet worden wij dik, waarom de baby dan niet? Alcohol hebben de baby's ook niet nodig en toch krijgen ze dat dan ook binnen als wij alcohol drinken tijdens onze zwangerschap (om maar ff een voorbeeld te noemen).

Ik ben zelf idd nog niet echt dik, en ben ook pas 1 kilo aangekomen. Dus tot nu toe valt het allemaal nog wel mee
©Dumbo
pi_63354079
Igraine, pff dat schiet ook echt niet op zo

Tex, ik weet het niet, volges mij heeft het niet echt verband met elkaar, maar zeker weten doe ik het niet!

Even een vraagje. Ik heb sinds een weekj giga pijn in m;n linkerbil, heup en bovenbeen. Het voelt absoluut niet als bekkeninstabiliteit. Het is erger wanneer is gelegen heb. Gevolg is dat ik nu nog moeilijk loop en het soms alleen te doen is als ik mijn rug helemaal hol trek.
Kan dit een beklemde zenuw zijn ofzo? Als m'n vent m'n rug masseerd en de 'lijn van pijn' op een plek raakt trekt m'n been direct krom van de pijn.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 19 november 2008 @ 19:44:10 #122
108648 cattie
lieve moeder
pi_63354096
Rabsadani, welkom!

Dakota, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft je uk nog 2 weken zitten. Heb je weëenremmers gehad? Een collega van mij is vandaag vanuit werk naar het ziekenhuis gegaan, 33 weken zwanger en weëen en ontsluiting. Ze krijgt weëenremmers, maar de ontsluiting zet door hoorde ik ('s middags 4 cm). Die gaat waarschijnlijk een dezer dagen bevallen. 24 nov wordt haar zoontje trouwens 1 jaar, die was ook 7 weken te vroeg.

Alle misselijken en moe-en, sterkte! Het is niet leuk en je weet nooit hoe lang je er last van hebt.

Igraine, daar zou ik ook moe van worden. Fijn dat je nu bij de gyn blijft. Hopelijk begint de bevalling snel een keer.

Tex, het lijkt me niet dat daar een verband in zit. Bij Ive was ik 30 kg aangekomen en hij woog 3850 gram, niet heel veel dus. En ik heb eigenlijk nog nooit gehoord of gezien dat daar een duidelijk verband tussen zit. Alcohol is denk ik anders omdat de placenta dat niet uit het bloed kan filteren.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:45:10 #123
108648 cattie
lieve moeder
pi_63354126
Fuente, dat zou kunnen, een verkeerd zittende wervel kan ook uitstralende pijn geven. Misschien even naar een fysio?
  woensdag 19 november 2008 @ 19:47:12 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63354184
Marie79 en Hybmaster_D gefeliciteerd!
  woensdag 19 november 2008 @ 19:47:59 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_63354205
Ik vergeet Marie!
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')