Ik vind apeldoorn ook ver weg. Omdat jullie het ver weg vindenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat we eerst een lijst moeten maken van alle plaatsen om te eten waar het volgende NIET aanwezig is:
- spelletjes
- spinnen
- blèrende babies
It's all about priorities![]()
Maar verder ben ik heel gemakkelijk.
Oh. En ik vind Apeldoorn ook ver weg. Omdat MissBliss het ver weg vindt.
Ja, he kut!quote:
Ik had het over tapas en cocktails in Arnhemquote:Op donderdag 20 november 2008 17:01 schreef Maes het volgende:
Wie wil er dan tapas? Greys zeker![]()
Alles is goed hoor, ik wil wel meeten.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
Is er ook een Award voor het meest intelligente topic allertijden?
Nadat ik een rendier heb besteld, heb ik besloten om veganistisch te worden. Ik heb een karma waar ik aan moet denken.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef Dipkip het volgende:
Oh my, met F&F uit eten, dat wordt toch hoop ik geen allewezensopaardekusjekroel vega onderneming hoop ik?
Tapas!quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadat ik een rendier heb besteld, heb ik besloten om veganistisch te worden. Ik heb een karma waar ik aan moet denken.
Maar Miss Bliss gaat ook mee dus we gaan naar een snackbar in Amsterdam! Tatjes
Oh ja, nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:52 schreef noekje het volgende:
Dan nog moeilijk lopen doen hè? Er zit toch een T, P en een A in.
Er zitten heel vaak niet gefrituurde en bijzondere gerechtjes bij. Als de een dat niet lust dan de ander wel. Je kunt zo dingen proberen die je anders nooit zou eten omdat je dan een bord vol hebt. En je weet zeker dat er zowel vegetarische als vlees als vis op het menu staat, dus voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap al die poeha rond tapas niet. Het is gewoon gefrituurd spul maar dan in kleinere porties
Zelfs ík lust tapas!quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zitten heel vaak niet gefrituurde en bijzondere gerechtjes bij. Als de een dat niet lust dan de ander wel. Je kunt zo dingen proberen die je anders nooit zou eten omdat je dan een bord vol hebt. En je weet zeker dat er zowel vegetarische als vlees als vis op het menu staat, dus voor ieder wat wils.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:19 schreef Dipkip het volgende:
Peren prefereren boven lekkere mannen. Daar is vast een ingewikkeld woord voor.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we jouw smaak eens gaan verfijnen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |