Je GSM is waterdicht hoop ik?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Viel mee. 20 minuten onder de douche hielpen met de woorden bij elkaar puzzelen.
Hij lag gewoon op t plankje.quote:
O dat plankje moet je me dan de volgende keer ff aanwijzen, dan leg ik de mijne dara ook opquote:Op woensdag 19 november 2008 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij lag gewoon op t plankje.
Zal ik doen!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
O dat plankje moet je me dan de volgende keer ff aanwijzen, dan leg ik de mijne dara ook op
foto?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben er weer.Moet wel wennen, ik zie opeens mijn voorhoofd weer en zo.
van hem. Het weekend was raar enzo en wilde ff wat afstand.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik moet het toch echt vragen, CDP waarvan had je een deadline/afkick/whatever? Ik snap er niks van.
Nou, die hebben ze wel bij de Blijmare in Nunspeet. Daar pas je goed (afgezien van het feit dat je hartstikke gay bent natuurlijk).quote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef hierissieweer het volgende:
Goede smorgens deze morgen!
ik wil deze:
[ afbeelding ]
WTF is dat ?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:40 schreef hierissieweer het volgende:
Goede smorgens deze morgen!
ik wil deze:
[ afbeelding ]
Je hebt er nachten niet van kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:39 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Komt nog wel, ben nu te brak.
De bron in ede heeft ze ook, maar niet de regenboog versie en die wil ik juistquote:Op woensdag 19 november 2008 12:42 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nou, die hebben ze wel bij de Blijmare in Nunspeet. Daar pas je goed (afgezien van het feit dat je hartstikke gay bent natuurlijk).
een WWJD armbandjequote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt er nachten niet van kunnen slapen?
en is het heel dom als ik niet weet waar WWJD voor staatquote:
aangezien je uit hier (in mijn neighbourhood) bekend ben, zou je het wel verwachtenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en is het heel dom als ik niet weet waar WWJD voor staat
What would Jesus Do.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
en is het heel dom als ik niet weet waar WWJD voor staat
Ik dacht zoiets van Wat wil jij dan ? maar dit kan ookquote:
Dat is alleen geen antwoord op de vraag of het dom is dat niet te weten.quote:
het is niet dom als je het niet weetquote:Op woensdag 19 november 2008 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is alleen geen antwoord op de vraag of het dom is dat niet te weten.
Ik wachtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet, oh dan leg ik het nog een keer uit.
We worden wereldberoemd, Im telling you!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MisterO, vannacht komen we misschien op TV!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |