Klopt ja, bij mij is het alweer maanden 40,-quote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
37,50 voor alleen knippen. Voor Amsterdamse maatstaven valt dat op zich nog wel mee geloof ik.

Het was eigenlijk 20 euro nog wat en dan met een kortingskaart oid.
 Het was eigenlijk 20 euro nog wat en dan met een kortingskaart oid.

Alleen zijn ze daar minder 'hip'?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef MrBrightside het volgende:
In Nunspeet betaalde ik maar 15,50.Het was eigenlijk 20 euro nog wat en dan met een kortingskaart oid.

Je had nooit verwacht dat ik online zou zijn?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef MisterO het volgende:
nou ja zeg

Niet alles wat ik zeg draait om jouquote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je had nooit verwacht dat ik online zou zijn?

Voor Nunspeetse begrippen zijn ze wel heel hip. Van die typische mbo snolletjes. Het meisje dat me de vorige knipte wist alleen niet wie Victor & Rolf waren, toen was ik er een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen zijn ze daar minder 'hip'?

Maar ja wie weet nou eigenlijk zeker wie Victor en wie Rolf is.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Voor Nunspeetse begrippen zijn ze wel heel hip. Van die typische mbo snolletjes. Het meisje dat me de vorige knipte wist alleen niet wie Victor & Rolf waren, toen was ik er een beetje klaar mee.

We willen wel voor en na foto's hé?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:16 schreef MrBrightside het volgende:
Im off, bye.

Als iemand mij oploskoffie voor zou zetten, loop ik gelijk de deur uitquote:Op woensdag 19 november 2008 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen koffiezetapparaat thuis. Ik lust geen koffie en gasten die drinken maar lekker oploskoffie en anders moeten ze niet zeiken en net als ik thee drinken

Nu snap ik ook meteen waarom je Ang3l steeds afzegt.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als iemand mij oploskoffie voor zou zetten, loop ik gelijk de deur uit
Goedemorgen, een veels te korte nacht en nu eerst goede koffie

Wel als ik straks mn diploma haal en een goede baan vindquote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus in Amsterdam wonen is sowieso financieel niet haalbaar voor je?

Ik zoek nog een PAquote:Op woensdag 19 november 2008 10:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel als ik straks mn diploma haal en een goede baan vind

Die zo lekker kon eten?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:32 schreef MisterO het volgende:
Ik heb trouwens een privebericht gekregen van die blonde Youtube jongen die ik jou liet zien

quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zo lekker kon eten?

Wat moet een PA doen dan en hoeveel betaal jequote:

Mijn leven makkelijker maken?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat moet een PA doen dan en hoeveel betaal je

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |