quote:
goed zo.... gewoon door gaan zoals ik al geadviseerd hebquote:Op woensdag 19 november 2008 03:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben ook al anderhalf jaar bezig met het stoppen van mijn opleiding, denk dat ik over anderhalf jaar echt gestopt ben (dan inmiddels met een diplomaen een titel achter mijn naam)
duurt nog wel 3 uur voor je slaaptquote:
Ik heb dan liever een titel voor mijn naamquote:Op woensdag 19 november 2008 03:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben ook al anderhalf jaar bezig met het stoppen van mijn opleiding, denk dat ik over anderhalf jaar echt gestopt ben (dan inmiddels met een diplomaen een titel achter mijn naam)
ssssssst laat hem nou in de waan dat een titel achter zn naam ook iets voor steltquote:Op woensdag 19 november 2008 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een titel voor mijn naam
Ik heb het in saaie blokken erg zwaar om de motivatie vast te blijven houden (om gewoon uberhaupt gewoon te gaan) Maar bij interessante blokken ben ik dan wel weer super gemotiveerd om te gaan (en gaat het huiswerk ook beter) En die blokken zorgen er ook voor dat ik dan wel weer wil blijven.quote:Op woensdag 19 november 2008 03:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
goed zo.... gewoon door gaan zoals ik al geadviseerd heb
denk het welquote:
Kan ook. Bacc. voor de naam (NL titel) En BSW (BaMa titel) is achter de naamquote:Op woensdag 19 november 2008 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een titel voor mijn naam
euhm.... nee dat wist ik nog niet.... ik lurk niet zo vaak mee aangezien jullie zo snel zijn met die nummering.. wij blijven tenminste een week in hetzelfde nummer.............quote:Op woensdag 19 november 2008 03:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb het in saaie blokken erg zwaar om de motivatie vast te blijven houden (om gewoon uberhaupt gewoon te gaan) Maar bij interessante blokken ben ik dan wel weer super gemotiveerd om te gaan (en gaat het huiswerk ook beter) En die blokken zorgen er ook voor dat ik dan wel weer wil blijven.
Maar het komt goed, heb trouwens ook een nieuwe baan, wist je dat al?
ik PM je morgen wel, ik wil(en moet ook wel) nu gaan slapen. Trusten!quote:Op woensdag 19 november 2008 03:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
euhm.... nee dat wist ik nog niet.... ik lurk niet zo vaak mee aangezien jullie zo snel zijn met die nummering.. wij blijven tenminste een week in hetzelfde nummer.............
vertel
trustequote:Op woensdag 19 november 2008 03:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik PM je morgen wel, ik wil(en moet ook wel) nu gaan slapen. Trusten!
schrijfsequote:Op woensdag 19 november 2008 03:40 schreef wonderer het volgende:
*pompompom*
Office op de achtergrond... *schrijft*
nog meer, ik hou geen schouders meer overquote:Op woensdag 19 november 2008 03:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
slaap lekker... enne tis dat ik je nummer niet heb anders had ik ff gebeld
ow kijk dan kan ik beter bellen... ik ben geen nichtquote:Op woensdag 19 november 2008 03:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nog meer, ik hou geen schouders meer over![]()
nog even een telefoontje en dan hou ik er mee op, dan zoeken ze het verder zelf maar uit (dramanichten)
Thanks. Volgend jaar maar weer es met Trysten verderquote:
wanneer ga je over 2 lekkere wijven schrijven?quote:Op woensdag 19 november 2008 03:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks. Volgend jaar maar weer es met Trysten verder
Twee nog wel...quote:Op woensdag 19 november 2008 03:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
wanneer ga je over 2 lekkere wijven schrijven?
Wijven zijn niet lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 03:47 schreef Wexy het volgende:
[..]
wanneer ga je over 2 lekkere wijven schrijven?
Thank God for the speakerphonequote:Op woensdag 19 november 2008 03:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow kijk dan kan ik beter bellen... ik ben geen nicht
ze weten dat ik thuis ben, ik heb al wel de battreij excuus gedaan, maar dat hielp ook nietquote:Op woensdag 19 november 2008 04:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kgggggg ik rijd nu een tunnel in kgggggggg ik hoor niks kggggggg ik ga hangen kgggggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |