Rome is ook niet in 1 dag gebouwdquote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd
Als je een fok-topic met een miljoenenstad wil vergelijken wel, jaquote:
Je kan 't je kan 't! Nog maar 1,5 uur!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ang3l, die deadline is kut. Meh!
Ach je moet het in verhouding zien hequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je een fok-topic met een miljoenenstad wil vergelijken wel, ja
Ik had je een link gestuurd via MSN, had je die nog gehad?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan 't je kan 't! Nog maar 1,5 uur!
Het moet maar.quote:
Anders ga je over de knie!quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef wonderer het volgende:
Wat doet dat meisje voor sport?
DP (dubbel post)quote:
Brad? dies ook lekker hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat borsthaarpatroon komt me erg bekend voor
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 19 november 2008 00:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD hier.
Die DP heeftie al gehad!
Mijn, afblijvenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Brad? dies ook lekker hoor
Mag ik er ook niet een even een paar minuutjes mee spelen?quote:
Als je hem maar niet stukmaakt.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik er ook niet een even een paar minuutjes mee spelen?
goudvisquote:
Hey, stranger! leuk dat je weer eens langs komt!quote:
goh dat jij ook nog wakker bent zeg.... ik dacht dat ik alleen mn blessings aan t tellen wasquote:Op woensdag 19 november 2008 02:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hey, stranger! leuk dat je weer eens langs komt!
Nee joh, je weet toch, wij zijn de twee in L en H met insomniaquote:Op woensdag 19 november 2008 02:58 schreef Wexy het volgende:
[..]
goh dat jij ook nog wakker bent zeg.... ik dacht dat ik alleen mn blessings aan t tellen was
o ja dat is waar ook...quote:Op woensdag 19 november 2008 03:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee joh, je weet toch, wij zijn de twee in L en H met insomnia
Vrouwen...quote:Op woensdag 19 november 2008 03:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
o ja dat is waar ook...
zit weer ff niet lekker in mn vel.. net ff lekker lopen janken.. om niets eigenlijk... gewoon een huilbui
Soms heb je dat nodig om weer verder te kunnen, je komt dan door je blokkade heen. Niets ergs aan!quote:Op woensdag 19 november 2008 03:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
o ja dat is waar ook...
zit weer ff niet lekker in mn vel.. net ff lekker lopen janken.. om niets eigenlijk... gewoon een huilbui
ja heerlijk.. vrouwenquote:
ben zo af en toe ff n heerlijke hormonenbom.. en dan heb ik het niet eens over de periode van de maand ofzo.. gewoon ff willekeurig wanneer een jankbui en t niet lekker in mn vel zitten...quote:Op woensdag 19 november 2008 03:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Soms heb je dat nodig om weer verder te kunnen, je komt dan door je blokkade heen. Niets ergs aan!
Niets ergs aan, maar wil heb je een schouder nodig, dan weet je me te vinden. ik ga alleen nu naar mijn bedje toe, krijg eindelijk slaapquote:Op woensdag 19 november 2008 03:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja heerlijk.. vrouwen
[..]
ben zo af en toe ff n heerlijke hormonenbom.. en dan heb ik het niet eens over de periode van de maand ofzo.. gewoon ff willekeurig wanneer een jankbui en t niet lekker in mn vel zitten...
slapen is voor mietjesquote:Op woensdag 19 november 2008 03:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niets ergs aan, maar wil heb je een schouder nodig, dan weet je me te vinden. ik ga alleen nu naar mijn bedje toe, krijg eindelijk slaap
Ik ben ook een mietjequote:Op woensdag 19 november 2008 03:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
slapen is voor mietjes
enneuhm.. die schouder... ach misschien houd ik je er ooit nog wel aan
slaap lekker
tis al na middennachtquote:
ik weet jij is mietjequote:Op woensdag 19 november 2008 03:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben ook een mietje
Jij ook een fijne nachtrust voor straks!
heeft wexy jouw nummer?quote:Op woensdag 19 november 2008 03:32 schreef Nuno_G het volgende:
aaaah ik wil ook slapen
waarom denkt iedereen dat ze me kunnen bellen en dat ik dan alles oplos. Jaja vanuit London zeker, enfin na 5 uur aan de telefoon ga ik maar naar bed ciao![]()
slaap lekker... enne tis dat ik je nummer niet heb anders had ik ff gebeldquote:Op woensdag 19 november 2008 03:32 schreef Nuno_G het volgende:
aaaah ik wil ook slapen
waarom denkt iedereen dat ze me kunnen bellen en dat ik dan alles oplos. Jaja vanuit London zeker, enfin na 5 uur aan de telefoon ga ik maar naar bed ciao![]()
zie post op t zelfde tijdstipquote:
Ik ben ook al anderhalf jaar bezig met het stoppen van mijn opleiding, denk dat ik over anderhalf jaar echt gestopt ben (dan inmiddels met een diplomaen een titel achter mijn naamquote:Op woensdag 19 november 2008 03:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
tis al na middennacht
[..]
ik weet jij is mietje
dacht dat je zou slapen trouwens..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |