abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:23:22 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63328506

Het vorige deel: Slank door die kutwinter heen hekje 319 - Met sjoemelaars

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_63328541
FiPo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63328554
Langzaamste user
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63328571
Sepo?

Nee.
pi_63328595
Meest triest F5'ende user: yours truly.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:26:46 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63328644
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:24 schreef Goodbye het volgende:
Langzaamste user
*schop* .
Ik was in een serieus gesprek verwikkeld op MSN en had derhalve niet opgemerkt dat ik hem had dichtgegooid .
Niet meer actief op Fok!
pi_63328693
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*schop* .
Ik was in een serieus gesprek verwikkeld op MSN en had derhalve niet opgemerkt dat ik hem had dichtgegooid .
Serieus gesprek? Met haar?

Zo nee, dan is het je vergeven
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63328728
Goedenavond. Tevens tvp.
pi_63328753
Ja, anders kan je toch niet blijven geloven? (zonder de 3 flatgebouwen dus) Maar toch....ik ben altijd geshockeerd als ik van mensen hoor dat ze gelovig zijn, omdat ik het verstandelijk gezien onmogelijk vind, maar het ontroert me ook. Want dan ben ik weer even terug in de tijd op die pluchen bank met al die porceleinen snuisterijtjes en aparte glazen bakjes voor de bonbons, uitzicht op de weilanden en die lieve oude man met zijn elfennek en de knokige vingers om de stoelleuning
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:30:50 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63328795
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Serieus gesprek? Met haar?

Zo nee, dan is het je vergeven
Nee, niet met haar, want zij is geblockt, tot morgenmiddag .
Niet meer actief op Fok!
pi_63328818
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*schop* .
Nee toch niet weer!

edit: zie nu bovenstaande post. Nounou, principes erop nahouden tot de woensdagmiddag!
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:31:59 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63328834
Jippie, opeens weeg ik 66,5 kilo. Even veilig op 67 gezet, want je weet nooit, misschien is het morgen weer 'over'. Mijn broek zit nu echt stukken losser. Mijn theorie: ik eet 's avonds meestal weer (veel) groente, vlees en (weinig) aardappelen.
Blijkbaar zitten er in andere avondmaaltijden(ik eet vaak rijst en pasta) toch nog heel veel verborgen calorieen.
pi_63328849
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus jij zit morgen om 11.59 klaar om haar om 12.00 te unblocken?

maar goed dat je even geen contact zoekt. beter helemaal niet, maar dat is aan jou natuurlijk
pi_63328871
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom tot morgenmiddag?
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:32:50 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63328874
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef Laureline het volgende:
Want dan ben ik weer even terug in de tijd op die pluchen bank met al die porceleinen snuisterijtjes en aparte glazen bakjes voor de bonbons, uitzicht op de weilanden en die lieve oude man met zijn elfennek en de knokige vingers om de stoelleuning
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 21:34:37 #16
163650 Greys
pi_63328941
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Meest triest F5'ende user: yours truly.
Mwehehehehe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63328942
Het grappigste vind ik zwaar gelovige mensen die wel Biomedische Wetenschappen studeren en bij de colleges over de evolutietheorie niet thuis blijven, maar met hun vingers in hun oren in de collegezaal gaan zitten. Willen ze nou een statement maken? Denken ze dat ze meteen bekeerd zijn als ze het per ongeluk toch horen? Sterk geloof is dat...

Hoewel ik wel weer respect heb voor een andere studiegenoot die haar geloof weet te verenigen met haar interesse in wetenschap maar er niet mee te koop loopt en ook gewoon vrienden is met mensen die anders willen leven.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:37:06 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63329033
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dus jij zit morgen om 11.59 klaar om haar om 12.00 te unblocken?

maar goed dat je even geen contact zoekt. beter helemaal niet, maar dat is aan jou natuurlijk
Lol. Nee pas om een uur of 15 denk ik, want ik moet eerst naar Humanitas, daarna ga ik shoppen en pas daarna unblock ik haar en mail ik haar terug. En ik heb het al moeilijk genoeg gevonden om 2 dagen niks van me te laten horen . En voor de rest zien we het wel . Ik merk bij mezelf dat er toch wel een grens bereikt is. Oh en dat ze tot morgenmiddag geblockt is: geen specifieke reden. Ze is gewend dat ik meteen terug mail en altijd online ben, dus wdb is 2,5 dag niks van me laten horen genoeg
Niet meer actief op Fok!
pi_63329055
Ik ben een beetje allergisch voor de selectieve perceptie van veel gelovigen. Met name wanneer alleen wetenschappelijke kennis die strookt met de aangehangen dogma's als waar wordt aanvaard en de rest als onzin wordt afgedaan.

Ik denk er ongeveer net zo over als Richard Dawkins.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 21:39:46 #20
163650 Greys
pi_63329122
Vikje, ik zou er toch nog even een paar dagen (weken, maanden) achter plakken als ik jou was, aan je blockperiode Ik ben zo bang dat zij anders denkt 'Ah zie je, daar is ze alweer, makkie'. En dat gun ik haar niet. En jou niet

Vivi! Bedankt voor je nominaties!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:39:57 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63329127
Nu ontstaat er een hele geloofsdiscussie hier, omdat ik gezegd heb dat ik KoningDavid vervang door Qwea. Wat reikt mijn invloed toch ver .
Niet meer actief op Fok!
pi_63329201
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben een beetje allergisch voor de selectieve perceptie van veel gelovigen. Met name wanneer alleen wetenschappelijke kennis die strookt met de aangehangen dogma's als waar wordt aanvaard en de rest als onzin wordt afgedaan.

Die ken ik niet, maar ik lees op Wikipedia dat hij de evolutietheorie verdedigt.
Het nadeel blijft gewoon dat het een theorie is, geen toetsbare hypothese. Niemand kan bewijzen dat het niet waar is maar ook niet dat het wel waar is. In zekere zin is het ook een geloof.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:42:49 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63329218
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Vikje, ik zou er toch nog even een paar dagen (weken, maanden) achter plakken als ik jou was, aan je blockperiode Ik ben zo bang dat zij anders denkt 'Ah zie je, daar is ze alweer, makkie'. En dat gun ik haar niet. En jou niet

Ja en ze waren ook echt gemeend hoor, niet om de dienst te wederkeren .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:43:24 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63329237
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
Ja, maar het erge is dat ik er meer last van heb dan zij. Wat ik nu doe: constant kijken of ze online is geweest (feature van MSN plus), zodat ik weet dat ze mijn afwezigheid ook echt opmerkt . Want dat wil ik eigenlijk: dat ze in m'n mailbox hangt of me smst om te vragen waar ik uithang. En zoals ik al zei: ze is gewend dat ik keisnel terugmail (vaak binnen 't uur) en nu heb ik al 2 dagen niks van me laten horen, dus dat zegt hopelijk wel genoeg. Aaarggh, ik wil 't er niet eens over hebben .
quote:
Ja, jij sleept minstens één award binnen en dat terwijl ik nog nooit van je gehoord had voor je Slank kwam binnenwalsen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63329244
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Hehe, dat was vorige maand onze wc-lectuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')