Jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik douche altijd naakt.
Ben ik nu zwanger?
Het is officieel, BP IS EEN VROUW!!1!!11quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik douche altijd naakt.
Ben ik nu zwanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef McFearless het volgende:
De tering, wat een saaie kutavond.
NEE, EEN BAARMOEDERPIERCINGquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neem je dan meteen een clithoodpiercing?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef Silentalarm het volgende:
Mensen die te vaak online komen op msn zijn echt kut.Dan ga je toch offline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neem je dan meteen een clithoodpiercing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]Moet ik hem even uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel, no0b.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet met me matties talken.
Jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef McFearless het volgende:
De tering, wat een saaie kutavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |