Bing is gewoon een potente bink. Zelfs met condoom bezwangert hij iedereen. Sjors wordt ook zwanger van hem, nadat ze een bad na hem heeft genomen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:39 schreef vencodark het volgende:
Die vrouwen in gtst zijn ook altijd gelijk zwanger he. Ook zo typisch.
Sterven op het kraambed?quote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef J-net het volgende:
Maar ja die baby van Rik en Anita zal wel niet komen, want Anita vertrekt binnenkort uit GTST.....
Het personage is verdomme 19!quote:Op maandag 24 november 2008 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erger me ook kapot aan dat "geNoudster"
Gisteren was hij er ook al.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Murmeli het volgende:
ik zag em net al in beeld, onze chris
Ze glijden weer aardig af inderdaad, enige tijd schenen ze de elementen kleine criminaliteit, grote criminaliteit, bedrijfsleven er weer in gestopt te hebben, kennelijk hebben ze het allemaal overboord gegooid en overheersen de huisvrouwen zeiklijntjes weer:quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef alors het volgende:
Mja matige aflevering idd...
Volgens Noud belde Daniël die het feest te gek vond, misschien was het Daniël Daniël welquote:
Die gast heeft de serie springlevend verlaten, mijn bestequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef Murmeli het volgende:
hahaha ja opgestaan uit de dood ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |