En die zijn daar ook minder opgefokt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Crane het volgende:
Wat me ook meerdere keren op verschillende vakanties opviel was dat rock in Scandinavische landen wel nog extreem populair bij jongere mensen.
Omdat het dan de kant eenzijdiger belicht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Om daar een goede discussie over te voeren is dit topic niet echt geschikt lijkt me dat verneukt uiteindelijk dit topic redelijk denk ik, stel dat dat zo zou zijn hè even hypotetisch. Waarom zou trance dan een minder element zijn?
Zeg, hoor jij niet tolerant te zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Maurari het volgende:
rock
langharig tuig met gitaar op de rug
Elke zichzelf respecterende muzikant, of het nou een DJ of lid van een rockband betreft, dient Robby Williams kut te vinden als muzikant. Aardige entertainer, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:44 schreef supkaa het volgende:
Natuurlijk hoor je als muzikant niet zo'n uitspraken te doen maar om nou die jochies te gaan veroordelen voor een uitspraak die een van hen in de heat of the moment gedaan heeft vind ik een beetje overdreven
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende muzikant, of het nou een DJ of lid van een rockband betreft, dient Robby Williams kut te vinden als muzikant. Aardige entertainer, maar meer ook niet.
Met dt nog welquote:Op woensdag 19 november 2008 00:02 schreef Brulbuffel het volgende:
Verschrikkelijke muziek ik wordt er gewoon agressief van.
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd. Crane, waar haal jij dat vandaan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:36 schreef Thealexfiles het volgende:
Popcorn-topic.
Maar Rock sterft dus volgens Crane. Serieus kerel, waar haal je het vandaan.
Het is nog altijd Robbie Williams....quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende muzikant, of het nou een DJ of lid van een rockband betreft, dient Robby Williams kut te vinden als muzikant. Aardige entertainer, maar meer ook niet.
Alsof coveren per definitie iets slechts is. Misschien is een groot artiest coveren en serieus genomen worden nog wel moeilijker/knapper dan zelf een hit schrijven.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef brushaway het volgende:
Je vind iemand goed door zijn covers. Ben jij het oppervlakkige persoon
Laten maken.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof coveren per definitie iets slechts is. Misschien is een groot artiest coveren en serieus genomen worden nog wel moeilijker/knapper dan zelf een hit schrijven.
Bovendien heeft ie naast die covers 10 keer zoveel eigen nummers gemaakt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef brushaway het volgende:
Je vind iemand goed door zijn covers. Ben jij het oppervlakkige persoon
Crane zegt het eigenlijk al.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof coveren per definitie iets slechts is. Misschien is een groot artiest coveren en serieus genomen worden nog wel moeilijker/knapper dan zelf een hit schrijven.
Bovendien heeft ie naast die covers 10 keer zoveel eigen nummers gemaakt.
Ik wil je niet ongelijk geven over die covers maar altijd nog zo'n trap nageven in de vorm van een persoonlijke aanval is wel erg kinderachtigquote:Op woensdag 19 november 2008 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Crane zegt het eigenlijk al.
Jij bent nog 10x zo oppervlakkig om zoiets te zeggen.
Jazz-standards worden al jaaren gecoverd in elke vorm en maat.
Maarja waarschijnlijk komt jouw muziekverstand niet verder dan Nirvana en Blink 182
Muziek in het algemeen nog wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:41 schreef brushaway het volgende:
Bovendien is Nirvana (een van de bands die de meeste invloed op muziek in het algemeen heeft gehad)
en.. ben je der blij mee?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik ken die gitarist, was paar jaartjes terug een maatje van me. Maar je weet, alles groeit uit elkaar rond die leeftijd
Dat doet hij best aardig hoor, maar best aardige covers doen is toch niet iets wat iemand een groot muzikant maakt. Bovendien vind ik bij covers dat je dan toch minstens het origineel qua kwaliteit dient te naderen en bij voorkeur een liedje beter dient te vertolken dan de originele uitvoering. Ik kan nou niet zeggen dat daar bij Robbie Williams sprake van is. Robbie Williams is net als het zoveelste volgens Giel Beelen geweldige bandje niet meer dan dertien in een dozijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is nog altijd Robbie Williams....
En ik vind hem een erg goede zanger vooral ook met zijn covers van Sinatra en andere jazz-klassiekers, zoals 'Have you met miss jones'.
Hij is gewoon niet bijster bijzonder ongeacht of hij nu op TMF komt of niet.quote:Maarja hij is een paar keer op tmf gekomen en dan moet 'iedere respecterende muzikant' het natuurlijk automatisch kut vinden
Oppervlakkige mensen ook weer hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |