abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63326391
Als ik het allemaal mag geloven heeft Sir Professor Dr. Narain Naidu HET middel tegen osteoporose. Weet iemand mij hier meer over te vertellen?

Ben benieuwd
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:30:06 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_63326570
en google is stuk? of je mag niet meer dan 100 tekens gebruiken voor je OP?

aanvullen dus aub
pi_63328560
Als je een beetje googlet vindt je dat er vooral geclaimd wordt dat het middel beter werkt dan andere middelen omdat er een manier is gevonden om te zorgen dat bouwstoffen ook echt de plek bereiken waar ze nodig zijn.

Aangezien het middel echter vooral voorkomt op websites van aanbieders van alternatieve geneeswijzen, ben ik toch sceptisch..
pi_63328857
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
en google is stuk? of je mag niet meer dan 100 tekens gebruiken voor je OP?

aanvullen dus aub
Om het allemaal wat duidelijker te vertellen......weet iemand of het wetenschappelijk aangetoond is dat Osteodex werkt? Natuurlijk kan ik wel wat vinden met Google maar dat zijn claims.
Ik vind het zo vreemd dat er zo weinig over bekend is in de reguliere wetenschap als dit echt zou werken........
Zo beter?
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:41:56 #5
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_63333169
ik plaats even een filter. Succes!
pi_63333768
Ik kan geen betrouwbare informatie vinden over medicijn of "dokter", kwakzalverij dus wat mij betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')