datums, Hara. Datums!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Yay, PP!
Nu krijg je wel PMs terug hoor
Met gewoon meedoen snap je het eerder dan het lezen hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Etcetera het volgende:
ben ik te laat om me in te schrijvensnap er nog niet bijster veel van maar een aantal AKQ'ers hebben we hierheen geluld
gewoon kijken wat wij doen en als je de rollen weet dan snap je het wel.(mee doen gaat het beste)quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Etcetera het volgende:
ben ik te laat om me in te schrijvensnap er nog niet bijster veel van maar een aantal AKQ'ers hebben we hierheen geluld
Ik kan je wel de rol van survivor zonder votes geven.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Etcetera het volgende:
Wat snap je nog niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
mjah zover was ik alheb al minstens 3 keer een beetje doorgelezen wat de bedoeling is, en het schiet niet hard op
maar dan doe ik volgende keer weer een poging
valt niet meer te missenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
De AKQers houden je wel op de hoogte mbt een nieuwe ronde me dunkt
ik snap de principes, het stemmen (in het topic toch), de rollen enzo wel, maar gewoon het grotere algemene plaatje mis ik een beetje. Wat ik ws idd alleen maar krijg door mee te doenquote:
Ik heb meer tietquote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook voor burgemeesterIk speel nu al een hele tijd mee, weet hoe het spel werkt, ben een vrouw dus heb tieten dus stem op mij
Dammmm tegen die laatste kan ik niet opquote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook voor burgemeesterIk speel nu al een hele tijd mee, weet hoe het spel werkt, ben een vrouw dus heb tieten dus stem op mij
Hoe weet jij dat nou?quote:
pics or didnt happenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:12 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel.
Alle rollen in de OP, behalve mafia, is dorp. MAfia en dorp wonen in hetzelfde dorp. De mafia stemt dus ook mee met lynches ed.
We beginnen altijd met de burgemeesterverkiezingen. Iedereen mag stemmen op wie hij wil. Wanneer de burgemeester gekozen is gaat de eerste nacht in. Alle rollen met ability's (mafia, nachtwaker, busdriver, velddokter) sturen dan hun target in. Om 2200 worden de kills bekend gemaakt met hints naar de mafia die de kills gemaakt hebben.
Het dorp bekijkt de hints en probeert een mafialid te vinden om die vervolgens te lynchen. En dit gaat zo door tot er geen mafia of te weinig dorp over is om de lynch mee te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |