En de award voor meest subtiele user gaat naar.......quote:
Jou?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de award voor meest subtiele user gaat naar.......
Om nog maar even terug te komen op dat gebrek aan kieskeurigheid...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Kluts het volgende:
En de award voor meest subtiele user gaat naar.......
Nee. Ik hoor die van liefste user te krijgen.quote:
Ja dat fascineert welquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben in alles van de hak op de tak. Qua praten, qua doen, en ook qua muziek.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef dawg het volgende:
Aangezien ik geen zin heb om moeite te doen voor de fokawards (), wil ik even kwijt dat Kluts de award voor liefste user van mij zou krijgen. Enzo.
Als je fuckbuddy onvoldoende bekwaam is om je zodanig in extase te brengen dat anale sex met een fuckbuddy geen issue meer is als het moment daar is, zou er geeneens een volgende keer moeten komen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef MLI het volgende:
Ik heb geen voorbinddildo. Maar ik breng mijn eigen dildo wel even voor hem mee de volgende keer.
Ik heb zo'n fascinerende persoonlijkheid, je moest eens weten.quote:
Toch wel die Tarzan van 25cm, uit te bouwen met roterende opzetstukken he!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef MLI het volgende:
Ik heb geen voorbinddildo. Maar ik breng mijn eigen dildo wel even voor hem mee de volgende keer.
Scherp. Maar dat wil niet zeggen dat het niet voor herhaling vatbaar was.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je fuckbuddy onvoldoende bekwaam is om je zodanig in extase te brengen dat anale sex met een fuckbuddy geen issue meer is als het moment daar is, zou er geeneens een volgende keer moeten komen.
Deze reactie is wel weer beetje jammerquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fascinerende persoonlijkheid, je moest eens weten.
Jij bent vast de Kluts kwijtquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik hoor die van liefste user te krijgen.
Vind ik.
Waarom?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Deze reactie is wel weer beetje jammer
Hij fascineert je blijkbaar voldoende om er wat over te zeggen. Waarmee je haar dan eigenlijk gelijk geeft...quote:
Die grap is inmiddels wel heul oud hoor.quote:
Air, wat spreek je toch weer een wijze woorden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij fascineert je blijkbaar voldoende om er wat over te zeggen. Waarmee je haar dan eigenlijk gelijk geeft...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef dawg het volgende:
Aangezien ik geen zin heb om moeite te doen voor de fokawards (), wil ik even kwijt dat Kluts de award voor liefste user van mij zou krijgen. Enzo.
Het gaat van nature...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef Kluts het volgende:
Air, wat spreek je toch weer een wijze woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |