quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Fail!quote:
Dan mag je ook heul niet drinken!quote:
Lees Eindeloos bewustzijn van Pim van Lommel.quote:
whehehhequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:26 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik ahd verwacht dat je die quote van mij er bij zou zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lukte me niet om op de invoeren knop te drukken omdat de pagina nog aan het laden was en het dus telkens versprong.quote:
dat verdien je nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:26 schreef padlarf het volgende:
Wehe, ik ahd verwacht dat je die quote van mij er bij zou zetten
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het lukte me niet om op de invoeren knop te drukken omdat de pagina nog aan het laden was en het dus telkens versprong.
Dat heb ik elke keer.quote:
ik zou best 4" willen missenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef MiVer het volgende:
ik zou best 12" willen hebben
waarom niet weet je
op ieder potje past een deksel
wij hebben in geen enkel opzicht een verhouding met elkaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
onze haat-liefde verhouding bedoelde ik
zet ik mezelf er toch opnieuw inquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef Skaff-a het volgende:
ow en ik ben vergeten padlarf uit de OP te halen![]()
voor volgende OP sowieso doen!!!!!
dan houd je helemaal niets meer over!11quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zou best 4" willen missen
waarom niet weetje
Gossiequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik ben de enige oldbie uit deze SC hier.
We hadden geen verhouding, totdat jij hem begonquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wij hebben in geen enkel opzicht een verhouding met elkaar
vind je wel een grappig mannetjequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zou best 4" willen missen
waarom niet weetje
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
Dat ben je toch in elke SC?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
Ik klik lekker toch niet.quote:
SEMI-BAAS!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Juup© het volgende:
Ik kom even miet of weinig in de SC, en er zijn gelijk een aantal kutnewbies bij
Ga dan maar weer wegquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Juup© het volgende:
Ik kom even miet of weinig in de SC, en er zijn gelijk een aantal kutnewbies bij
Ik ben er ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
Vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Juup© het volgende:
Maar jij bent NG.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben er ookGeen echte oldbie, maar toch
Helaas ben ik al de baas.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef Florian_ het volgende:
TOETERDETOET~!11
FLORIAN_, BAAS DER BAZEN, IS TERUGGEKEERD IN HET KLB SC BAGGERTOPIQUE![]()
![]()
![]()
Zo, nu wat tetten![]()
[ afbeelding ]
Jij:quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben er ookGeen echte oldbie, maar toch
Wauw, jij hebt al 1055 posting gedaan op FOK!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Bijna 3,5 jaar eerder geregistreerd, dat wel
bhwhe, jij hebt je geregistreerd in 2006 en noemt jezelf oldbiequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Helaas ben ik al de baas.
Thanks for trying.
Geen voorbeeldfunctie meer hèquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je bent wel stoer geworden sinds je geen mod meer bent [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
bijna 3,5 jaar eerder geregistreerd en ben voor het eerst actief en een kutuser, dat wel>:O
Ja, ik weet donders goed dat het geen kont voorsteltquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt al 1055 posting gedaan op FOK!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
als jou PI een kleine penis en een kop als een bak met wurmen heeft wel
Zelfkennis is ok.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, ik weet donders goed dat het geen kont voorstelt
Mis je het niet, mijn pareltjes sluiten?quote:
ik pas 750quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wauw, jij hebt al 1055 posting gedaan op FOK!
Wa zeede ge nouh? Gij zijnde niej oit de buurt hm?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Triptamine het volgende:
Aon de tietul te zien is di ut toppik woar hulliegullieenzullie lekker broabants kennen lulluh of wa zinde gij nou?
moar ik kom uut puttnquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Triptamine het volgende:
Aon de tietul te zien is di ut toppik woar hulliegullieenzullie lekker broabants kennen lulluh of wa zinde gij nou?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik pas 750
maar wel 600 daarvan in de afgelopen week en dan met name slowchat
vandaar mijn semi-baasheid
goat jie is ffkes tétten postenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Leen jij nog maar ff het boek "Bazencursus voor Dummies" van NG
Uut da klene durpke woar die moord woar?quote:
Die is nog steeds geleend door jou, maar je brengt hem maar niet terug.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Leen jij nog maar ff het boek "Bazencursus voor Dummies" van NG
da het jie goed uzienquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Uut da klene durpke woar die moord woar?
100 meter van mijn huis.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Uut da klene durpke woar die moord woar?
whehequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is nog steeds geleend door jou, maar je brengt hem maar niet terug.
Wa zittie?, doar het wij nog ins een zo'n sjieke bed ent brekfest gesloapen.quote:
Luister eens meske, ik vein het ok niks, maar ik won hier al veuls te lang en dan gade vanzelluf ins zoe proatequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:46 schreef padlarf het volgende:
KUT brabo's!
het jie lekker gesloapen of ist allemoal een beutje tegengevoallen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wa zittie?, doar het wij nog ins een zo'n sjieke bed ent brekfest gesloapen.
Ben ik gisteravond nog geweest.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef Zotheid het volgende:
Doe is allemaal lief zijn en mooie muziek luisteren.
Het leuke is er 327 delen geleden afgesleten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef Zotheid het volgende:
Ik snap geen reet meer van dit topic.
HEUL WELquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef Zotheid het volgende:
Ik snap geen reet meer van dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ja, doe eens weer mod worden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:33 schreef Juup© het volgende:
Ik kom even niet of weinig in de SC, en er zijn gelijk een aantal kutnewbies bij
kom dan met een tof onderwerp huilliequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het leuke is er 327 delen geleden afgesleten.
Natuurlijk, dat was het plan van die modjes!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben heel jaloers.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ben ik gisteravond nog geweest.![]()
![]()
Helemaal nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Luister eens meske, ik vein het ok niks, maar ik won hier al veuls te lang en dan gade vanzelluf ins zoe proate
Je moeder?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
kom dan met een tof onderwerp huillie
Ja ke goei gesloapequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
het jie lekker gesloapen of ist allemoal een beutje tegengevoallen?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HEUL WELKlopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doede gij ins gauw oewen bakkes sluitenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Helemaal niet
80% van mn familie woont in braboland, en die kunnen ook normaal nederlands praten
HOAX, jij hedde geen vriendin.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Florian_ het volgende:
Bel ik zo mn vriendin he
zegt ze van "joa ik zit bij een vriendin"
Hoor ik allemaal gasten op de achtergrondWordt ze ff flink doorgesmeerd, en zit ik hier te Fok!ken
doe er wat aanquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Florian_ het volgende:
Bel ik zo mn vriendin he
Hoor ik allemaal gasten op de achtergrondWordt ze ff flink doorgesmeerd, en zit ik hier te Fok!ken
Bwhehehe, ik zat net deze te doen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Florian_ het volgende:
Bel ik zo mn vriendin he
Deze SC is door een admin gestart.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat was het plan van die modjes!"Ah joh,, geef ze die SC dan maar, houden ze vanzelf wel mee op"
Ohja een leven naast KLB SC is natuurlijk niet mogelijk, sorryquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HOAX, jij hedde geen vriendin.
Absoluut, wat een topconcert.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben heel jaloers.![]()
Leuk gehad zeker?
Oh nee, het complot is nog groter dan ik dacht!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deze SC is door een admin gestart.
Ik dank u.
Als je een probleem hebt.. en je jasje is gescheurd, KOM HIER DAN!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doede gij ins gauw oewen bakkes sluiten
Hoe heet die chick ook alweer uit je avatar? Had dr filmpje op mn computer staan maar is verwijderd na formatquote:
Whehe en dan komt ze vanavond terug en dan mag jij ook nog ff in hun jizz roerenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Florian_ het volgende:
Bel ik zo mn vriendin he
Nu ben ik al helemaal jaloers. Sigur Ros is goaf!quote:
padlarfquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh nee, het complot is nog groter dan ik dacht!
Hoofd en trein.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef MiVer het volgende:
mijn paling en ik gaan ffe wieberen
helaas tot later
gr
Het jeukt nog steeds, maar ik heb mezelf er bij neergelegdquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mis je het niet, mijn pareltjes sluiten?
Ik gedraag me trouwens uitzonderlijk goed sinds mijn laatste ban
En nu dient het enkel nog tot het opkrikken van je postcount.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
volgens mij ben jij 12quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef MiVer het volgende:
mijn paling en ik gaan ffe wieberen
helaas tot later
gr
Nee, dan heeft ze weer hoofdpijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe en dan komt ze vanavond terug en dan mag jij ook nog ff in hun jizz roeren
Vandaar dat jij hier postquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En nu dient het enkel nog tot het opkrikken van je postcount.
Dan moete het wel goe zeige:quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
Als je een probleem hebt.. en je jasje is gescheurd, KOM HIER DAN!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gelukkig ben jijik te n00bpadlarf om erbij betrokken baas te kunnen zijn
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En nu dient het enkel nog tot het opkrikken van je postcount.
Shay Laren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe heet die chick ook alweer uit je avatar? Had dr filmpje op mn computer staan maar is verwijderd na format
!11!! zie je wel dat je gewoon nederlands kunt praten, vanaf nu doen dusquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dan moete het wel goe zeige:
Als dat jassie van je kapot is, en je wilt er wat aan doen.
*KLAP*
Kom op dan, kankerjong!
Vuile viese kahnkahlijah!
Had het eerder gezegd, ik had nog een kaartje over, die had je voor een zacht prijsje kunnen kopen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu ben ik al helemaal jaloers. Sigur Ros is goaf!
Nou ja, dat zou ik ook krijgen als ieders eikel tegen de achterkant van mijn hoofd zou bonken bij het deepthroatenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, dan heeft ze weer hoofdpijn
Ahhhhquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
is dit een paslarf?
[ afbeelding ]
btw geen PI bij padlarf want dat mag ik niet
is zeker een cryptogramquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou ik ook krijgen als ieders eikel tegen de achterkant van mijn hoofd zou bonken bij het deepthroaten
Terugzettenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:04 schreef Florian_ het volgende:
Had de cd al een aantal jaar in de kast staan, maar speel sinds een paar dagen dit nummer weer helemaal stuk
Fail.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kost extra moeite om die aan te klikken
Heb ik ook wel eens na lang pijpen, worden ze een beetje beursquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
M'n lippen kriebelen.
HOMOquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens na lang pijpen, worden ze een beetje beurs
slechts een kleine moeite voor een hoger doelquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kost extra moeite om die aan te klikken
Er bestaat niet hoger dan kaste 1quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
slechts een kleine moeite voor een hoger doel
Pink Floyd - Hey you, en een paar meer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef Devvie het volgende:
Welk liedjen ga je morgen leren paling?
Jij en kaste.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
slechts een kleine moeite voor een hoger doel
Sure..quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
kaste? care
ik post omdat ik het leuk vind niet om zelf hogerop te komen
Gelukkig maar, anders was je verkeerd bezigquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
kaste? care
ik post omdat ik het leuk vind niet om zelf hogerop te komen
is ook coolquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Acoustisch voorlopig, eerst rijbewijs.
Welk merk, type?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Acoustisch voorlopig, eerst rijbewijs.
jij post toch ook niet voor je postcount?quote:
Wat kan je spelen, watvoor gear?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:16 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
is ook cool
dan joag ik er wel met mien electrisch gitoar overheen_____
Uhm, nee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jij post toch ook niet voor je postcount?whehehehe
maar nee
ik post omdat ik het leuk vind op fok!
ik skip school omdat ik het leuk vind op fok!
ik blijf tot lang na bedtijd op omdat ik het leuk vind op fok!
ik ben m`n leven kwijt omdat ik het leuk vind op fok!
whehe
FOK!
Ik zag vandaag in de bus iemand lezen in een WoW boekquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jij post toch ook niet voor je postcount?whehehehe
maar nee
ik post omdat ik het leuk vind op fok!
ik skip school omdat ik het leuk vind op fok!
ik blijf tot lang na bedtijd op omdat ik het leuk vind op fok!
ik ben m`n leven kwijt omdat ik het leuk vind op fok!
whehe
FOK!
wat een pauper prijskaartje trouwensquote:
Oude shit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wat een pauper prijskaartje trouwens
Die van mij is alleen niet zo mooi meer
hij komt uit 1973
ik speel altijd fm05 in de treinquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de bus iemand lezen in een WoW boek
Ik zou naar hem wijzen en lachen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de bus iemand lezen in een WoW boek
Doe dat anders nu evenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
en zo nu en dan ga ik er is tussenuit met NG
ik heb er ook 1 van ¤60quote:
Dat zou hij toch niet merken, die gasten leven in hun eigen wereld..quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou naar hem wijzen en lachen.
Eitje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:23 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben bezig met Comfortably Numb BP
Wil nog niet echt lukken..
Ik had ze heul erg gepest als je weer op school waren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat zou hij toch niet merken, die gasten leven in hun eigen wereld..
In mijn klas zitten 3 WoW'ers en ze waren alledrie 'ziek' vorige week nadat er een nieuw deel ofzo uitkwam..
Het is je eigen oom en je moest het kopen op een veiling?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
tot ik deuze kon overnemen van de veiling
hij is van mijn oom geweest, die toen overleden is, en ik kon hem dus goedkoper overnemen.
Bijna goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had ze heul erg gepest als je weer op school waren.
Pink Floyd Solo's.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De solo? moeilijker dan Hey You iig
Moet je meer oefenen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik oefen deuze
maar het lukt nog niet
Ik heb alleen niet zo'n voetpedaalding wat het geluid vervormtquote:
ja lang <persoonlijk> verhaal wat ik ooit wel eens prijs ga geven als ik langer op fok! blijfquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is je eigen oom en je moest het kopen op een veiling?
Ik hoop dat ik het nooit te weten komquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ja lang <persoonlijk> verhaal wat ik ooit wel eens prijs ga geven als ik langer op fok! blijf
Ik lach ze ook altijd uit als ze er zijn hihihiquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had ze heul erg gepest als je weer op school waren.
je hangt wel de capt. obvious uit vandaagquote:
jij blijft wss ook maar 3 dagen aan fok plakken pauperquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nooit te weten kom
Vandaagquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je hangt wel de capt. obvious uit vandaag
pauperquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het nooit te weten kom
MOET JE KOPEN MAN, KOPEN KOPEN KOPEN KOPENquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo'n voetpedaalding wat het geluid vervormt
Zoek er eentje met dat PF achtige geluid
lesquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Paar dingetjes ja, ben net begonnen met les.
Kijk dan die ppost die ik had gequotequote:
FAILquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
lesik leer het mezelf aan
![]()
iedereen kan spelen als je maar veel oefent niks geen les voor nodig
fok! is zo traag dat ik al m'n post gemacht hebt voor de quote er staat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kijk dan die ppost die ik had gequote![]()
Jij deed : ik had ze gepest al je terug op school waren
Goed excuus!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
fok! is zo traag dat ik al m'n post gemacht hebt voor de quote er staat.
Mwah, is ook wel zo, maar een maat van me kan erg goed spelen en ik vroeg hem of hij me niet eens iets wou leren. Betaal er ook niks voor en het is gewoon gezellig om met een biertje erbij liedjes te spelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
lesik leer het mezelf aan
![]()
iedereen kan spelen als je maar veel oefent niks geen les voor nodig
Koembajaa mai lord, koembaaija?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, is ook wel zo, maar een maat van me kan erg goed spelen en ik vroeg hem of hij me niet eens iets wou leren. Betaal er ook niks voor en het is gewoon gezellig om met een biertje erbij liedjes te spelen.
Ik was er godverredomme ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
NB.
KANKER, EINDELIJK ENE KWALITEITS USER
Te veel op je prostaat gedrukt?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef Noorsbloed het volgende:
Kanker spierpijn ! kan mijn arm niet eens normaal omhoog doen
en aangezien ik toch voor de lol speel neem ik geen les.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
FAIL
Les is kankerchill.duur
Mijn leraar is gitaarkoning en leert je goede technieken.
Ja tuurlijk kan je het jezelf leren, heb ik ook het 1e jaar gedaan. Toen liet ik zien wat ik kon, en hij gaf aan hoe ik dat beter zou kunnen.
Broekpalingquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
NB.
Neen overmatig veel fitnessen en aan mijn nieuwe huis klussenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Te veel op je prostaat gedrukt?![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was er godverredomme ook
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
NB.
Skaff-a is cheap.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
en aangezien ik toch voor de lol speel neem ik geen les.
Rockster verwacht ik niet te worden en tot nu toe leer ik het prima uit een boekje
gewoon veel oefenen
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKER PADLARF_____quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Kopbal het volgende:
Zo, het kanker-kwartiertje is aangebroken.
Iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Kopbal het volgende:
Zo, het kanker-kwartiertje is aangebroken.
Plaagpost:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Pics van je hok.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen overmatig veel fitnessen en aan mijn nieuwe huis klussen![]()
Dat was blijkbaar iets teveel van het goede.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Plaagpost:VRIJDAG VRIJDAG VRIJDAG VRIJDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ik voorspel rondvliegende sappen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
VRIJDAG VRIJDAG VRIJDAG VRIJDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Je gebruikt in ieder geval PI.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan is 't goed
Wil jij mijn mentoor zijn om mij optimaal mijn capaciteiten te leren benutzen?
dat bazen dat niet nodigquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan is 't goed
Wil jij mijn mentoor zijn om mij optimaal mijn capaciteiten te leren benutzen?
Komen straks als ik de usb kabel niet vergeet naar het werkquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je gebruikt in ieder geval PI.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Komen straks als ik de usb kabel niet vergeet naar het werk
Whehehequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voorspel rondvliegende sappen.
Kreunt ze hard?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb al een tray red bull gehaald![]()
En snacks !
We komen het bed niet uit
Werkt weer optimaal en overurenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe is het met de koffie machien?
Nee, ze kreunt niet echt hard, alleen als ze anaal wordt genomen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kreunt ze hard?
Arme huisgenoten.
Je zit weer aan de 2 ltr?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Werkt weer optimaal en overuren![]()
Vrijdag minder ik wel weer
Verschiltquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kreunt ze hard?
Arme huisgenoten.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ze kreunt niet echt hard, alleen als ze anaal wordt genomen.
Dat word dus geen slaap voor jou en je huisgenoten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Verschilt![]()
Maar ze is gelukkig niet stil .
Integendeel
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
kanker
ik bedoelde: dat hebben bazen heul niet nodig
Hoe kreeg ik dat voor elkaar
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ze kreunt niet echt hard, alleen als ze anaal wordt genomen.
Het scheelt niet veelquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat word dus geen slaap voor jou en je huisgenoten.
Bwehe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het scheelt niet veel![]()
[..]Waarom slapen als je kan batsen ?
Sorry schat, was een inkopperquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het scheelt niet veel![]()
[..]Waarom slapen als je kan batsen ?
Met Mirre ?quote:
EIN VIKING NATURLICH!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Neen nog niet echt over namen gehad.
moeten eerst weten of het een Viking word of een Valkyrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |