Ja echt super.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw heh!
die mevrouw van Giel-redactie zei dat ik de CD kreeg en *iets* extra.....
ik dacht een stikker van Giel ofzo
En Sinterklaas geïnterviewdquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]. Ik ook. Maar die was onair
.
Euh... niet op mij, maar, naja, onair dus.
Jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet dan toch eens (wat was het ook alweer...) AmsterdamFM (toch?) gaan luisteren.
Heb je hem nog gevraagd hoe pakjes op het dak kunnen lopen? Ze kunnen nog niet eens over straat lopen.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je hem nog gevraagd hoe pakjes op het dak kunnen lopen? Ze kunnen nog niet eens over straat lopen.
eerst even huiswerk, en daarna staat er een lekker koud flesje op me te wachtenquote:
Eens!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:04 schreef LeonH het volgende:
heuj Hanging By A Moment, lang niet gehoord. blijft een toffe plaat!
Dat is nog eens een bijzonder prettig vooruitzichtquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
eerst even huiswerk, en daarna staat er een lekker koud flesje op me te wachten
Oef, daar moet ik nog even niet aan denkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 trekt een zak pepernoten open.
en dat is?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
M'n nieuwe radio-opstelling bevalt wel eigenlijk
Had eerst 1 box linksvoor staan, en 1 linksachter. Nu links- en rechtsvoorquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Had eerst 1 box linksvoor staan, en 1 linksachter. Nu links- en rechtsvoor
Maar het ruimtegebrek wordt steeds erger
stuur je mij die zak, stuur ik je een zak van de bakker tegenover ons met kruidnootjes erinquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Nou, das fijn. Heb ik vanmiddag een zak kruidnoten gekocht, blijkt dat er allerlei soorten strooigoed in zit. Okay, op de zak staat ook strooigoed en ik twijfelde bij de AH wel of ik de goeie zak had, maar boven het schap hing toch echt een briefje waarop stond dat het kruidnoten waren
Mag ik ook? Kruidnoten van de bakker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stuur je mij die zak, stuur ik je een zak van de bakker tegenover ons met kruidnootjes erin
Evil Albert strikes again!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef Marc63 het volgende:
Nou, das fijn. Heb ik vanmiddag een zak kruidnoten gekocht, blijkt dat er allerlei soorten strooigoed in zit. Okay, op de zak staat ook strooigoed en ik twijfelde bij de AH wel of ik de goeie zak had, maar boven het schap hing toch echt een briefje waarop stond dat het kruidnoten waren
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mag ik ook? Kruidnoten van de bakker.
Klopt, maar dat soort dingen zijn voor mij dus altijd wennen en leer ik na een tijdje wel te waarderen. Net als bij Never Miss A Beat (van Kaiser Chiefs dus), die vond ik eerst ook ontzettend tegenvallen (want ik houuuud van de stem van de zanger) maar na een tijdje was ik eraan gewend en vond ik het wel tof. Dat heb ik ook met deze. En ik vind het tof dat er niet zoveel achtergrondmuziek achterzit. Legt de nadruk op de stem en de tekst (waar ik overigens nog niet naar geluisterd heb verderquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Die achterlijke vervormer verpest het echt voor mij. Dat klinkt toch nergens naar?
Als ik 't goed begrepen heb, heeft 'ie dat bij alle tracks van 't nieuwe album gebruikt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Die achterlijke vervormer verpest het echt voor mij. Dat klinkt toch nergens naar?
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen maar betwijfel echt of het zal lukken. Het swingt echt geweldig hoor maar het is verder niet hoogstaand. Begin is vreselijk en de rest van het liedje is leuk maar ik vind het echt niet bijzonder.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, maar dat soort dingen zijn voor mij dus altijd wennen en leer ik na een tijdje wel te waarderen. Net als bij Never Miss A Beat (van Kaiser Chiefs dus), die vond ik eerst ook ontzettend tegenvallen (want ik houuuud van de stem van de zanger) maar na een tijdje was ik eraan gewend en vond ik het wel tof. Dat heb ik ook met deze. En ik vind het tof dat er niet zoveel achtergrondmuziek achterzit. Legt de nadruk op de stem en de tekst (waar ik overigens nog niet naar geluisterd heb verder), is weer eens wat anders.
SR duurt maar 1 weekje , valt toch wel meequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
Het lijkt wel alsof EkStra Weekend nu een hele week duurt.
Jammer dat dat in december niet zo is.
Serieus? Dat is dan weer wel een beetje kut.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrepen heb, heeft 'ie dat bij alle tracks van 't nieuwe album gebruikt.
Dat is waarschijnlijk voor mij zelfs iets te veel van 't goede..
Alle tracks?! wat een overkill ! en het is niet eens modern.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrepen heb, heeft 'ie dat bij alle tracks van 't nieuwe album gebruikt.
Dat is waarschijnlijk voor mij zelfs iets te veel van 't goede..
Jullie moeten wel allemaal gaan bellen op zondag (21 december) van 06.00-10.00 hoor! Dan krijgen jullie mij misschien wel aan de lijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
SR duurt maar 1 weekje , valt toch wel mee
Hier ook paprika, helaas maar een klein zakje (aan de andere kant is dat maar beter ook!)quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Ook al aan de chips. Heb hier zojuist een zakje met daarin paprika chips opgegeten. 't was weer heerlijk
Ik ben dat liedje leuk gaan vinden omdat ik steeds naar die clip keek om de jongen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
De clip van Hot 'n Cold is trouwens bijzonder geslaagd al was het alleen vanwege Kate Perry. She's hot!
Dan is dit wel een hele leuke verrassingquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw heh!
die mevrouw van Giel-redactie zei dat ik de CD kreeg en *iets* extra.....
ik dacht een stikker van Giel ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |