had je niet moeten doenquote:
Jij hier ?quote:
huh ?quote:
Mooizo !quote:
Tamme koffiequote:Op woensdag 19 november 2008 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi. Koffie en mijn hamster is tam!
Ja! Tof heur.quote:
Niet ?quote:Op woensdag 19 november 2008 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Domme bushoeren grill je niet gekke Joen.
BEN JE EEN AANNEMER SOMS?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Dat nemen we dan maar van je aan.....
Cavia van de grill smaakt best goed, maar ik vrees dat een hamster net even te klein is.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:33 schreef Joene het volgende:
Ga je hem nu grillen ?
Bear Grils draait er zijn hand niet voor om. Die eet een hamster levend, als dat overleven kan betekenen!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Cavia van de grill smaakt best goed, maar ik vrees dat een hamster net even te klein is.
Bear Grils is een praatjesmaker. Een beetje Ray Mears kloon kan wel een vuurtje maken. Vanwege eventuele parasieten zou je wild voedsel altijd gaar moeten grillen. Staat in het overlevingshandboek.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bear Grils draait er zijn hand niet voor om. Die eet een hamster levend, als dat overleven kan betekenen!
Nou hij bijt anders wel de kop van een slang af en vreet 'm daarna op.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bear Grils is een praatjesmaker. Een beetje Ray Mears kloon kan wel een vuurtje maken. Vanwege eventuele parasieten zou je wild voedsel altijd gaar moeten grillen. Staat in het overlevingshandboek.
Rauw?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou hij bijt anders wel de kop van een slang af en vreet 'm daarna op.
Yeah mên, Bear is the man!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Rauw?
Niet de aflevering gezien maar volgens mij zat dat in het promofilmpje van de nieuwe afleveringen.quote:
Weee! Gelukkig maar!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Die slet van het postorderbedrijf was kennelijk toch onder de indruk van het verhaal, want ze hebben gisteren de registratie bij het BKR laten verwijderen
Zie je nou wel?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Die slet van het postorderbedrijf was kennelijk toch onder de indruk van het verhaal, want ze hebben gisteren de registratie bij het BKR laten verwijderen
Dus je kunt nu je huis kopen, vlak voordat de woningmarkt instort?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Voor 2,5 ton onder de geschatte waarde, dus ik maak me niet zo zorgenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus je kunt nu je huis kopen, vlak voordat de woningmarkt instort?
Gefeliciteerd!
PI is bij gebrek aan beter
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Ripley het volgende:
Voor 2,5 ton onder de geschatte waarde, dus ik maak me niet zo zorgen
En de hypotheek die ik moet gaan betalen is verrekend uiteindelijk zelfs een stuk lager dan mijn huidige huur
Ja zie je, in de echte wereld heb je helemaal geen Bear Grils nodig om te overleven. Je belt gewoon die sletten van postorderbedrijven en alles komt goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Check!quote:
*hand opsteekt*quote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef Adelante het volgende:
Wie niet?
Good call! Leuk spul hoor. Als je gewend bent aan 100-en menutjes en 3 miljoen mogelijke instellingen kan het even tegenvallen, maar dat is meer een voordeel dan nadeel imho.quote:
* handen inéénslaat met JK.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*hand opsteekt*
Oe! Pannenkoeken!! Was je bij Erve Kots?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga pannekoeken met spek en stroop eten.
*Cumbaja My Lord zingt*quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
* handen inéénslaat met JK.
*U en J bij de handjes pakt en rondedansje doet*quote:
Homo'squote:
Keep it real. Peacequote:Op woensdag 19 november 2008 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Good call! Leuk spul hoor. Als je gewend bent aan 100-en menutjes en 3 miljoen mogelijke instellingen kan het even tegenvallen, maar dat is meer een voordeel dan nadeel imho.
*meehuppelt, kirrend lacht en smalend wijst naar metromannen met IJphone*quote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Anosmie het volgende:
*U en J bij de handjes pakt en rondedansje doet*
Wij hebben geen ijfooooon, wij hebben geen ijfooooooooooooooon. En jullie lekker weheeel. Niederniedernieieieieider!
Mijn zusje heeft die in het lichtblauw jaquote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef zovty het volgende:
Foto van mijn foon:
[ afbeelding ]
Ok, te flauw. Maar wel een mooie koelkast.
Oh! Wat vind ze ervan? Issie net zo praktisch alsie mooi is? Of valt dat dan weer tegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft die in het lichtblauw ja
Dat is niet meer hoor. Heb hem gewoon simlock vrij besteld.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen iPhone, puur omdat het gedoe met zo'n verplicht abo me niet aanstaat, ik betaal nu 0,0.
Maar mooi issie zeker.
Uit Belgica?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is niet meer hoor. Heb hem gewoon simlock vrij besteld.
Nou, dat wordt pimpen bij die IDFA chicksquote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb een travel IQ van 134. Dat is bij deze dan ook officieel vastgesteld. Wat is jouw travelers IQ...
IDFA-loverboy FTW, jeweetstog!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat wordt pimpen bij die IDFA chicks
Waar heb je 'm besteld?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet ik het waar ie vandaan komt.
Voor Hagenezen wil er nog wel eens iets "ûit de vragwage pleuâhren".quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef Jarno het volgende:
Waar heb je 'm besteld?
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor Hagenezen wil er nog wel eens iets "ûit de vragwage pleuâhren".
Dat wordt scorenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze hebben me bij het IDFA trouwens een promotie aangeboden. Van zaalwacht naar locatiemanager. Alleen dan wel van de Escape.
Dat pimpt natuurlijk wel een stuk beter.
quote:
Heb nee gezegd tegen de promotie. Host van Tuschinski klinkt toch beter.quote:
We hebben een olijfgroen t-shirt met paarse opdruk gekregen. Verplicht voor de medewerkers.quote:Wel je mooie kleertjes aan dan he
Snobquote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb nee gezegd tegen de promotie. Host van Tuschinski klinkt toch beter.
[..]
We hebben een olijfgroen t-shirt met paarse opdruk gekregen. Verplicht voor de medewerkers.
Moi, en die wil ik ook niet. Ik vergeet mijn gewone mobiel al steeds, en ook om het geluid aan te zetten, dus ik heb altijd 34 voicemails en 76 gemiste oproepen enzo.quote:
Twee vragen tegelijk, ff wachten hoor, dan moet ik 'm eerst weer even opladenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vraag ook even of zijn Phone wel haarscheurvrij is, J.
Oei, hebben we weer last van mannelijke vergeldingsdrang liefje???quote:Op donderdag 20 november 2008 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarmee in dit topic eens te meer wordt bewezen dat de IJphone voor een bepaald soort mannen is.
Nietes, mijn virtuele penis ís de grootste!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
Oei, hebben we weer last van mannelijke vergeldingsdrang liefje???
Sorry JK, ik krijg geen verbinding. T-Mobile he.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vraag ook even of zijn Phone wel haarscheurvrij is, J.
Ik krijg je posts niet snel genoeg door, Vodafone heeft mijn dataverbinding kreupel gemaakt.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:10 schreef Jarno het volgende:
Sorry JK, ik krijg geen verbinding. T-Mobile he.
Volgens mij staat je automatische spellingscheck nog aan!?!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Jarno het volgende:
Anders stuur ik je een MMS van de omgeving!
Ben hem aan het instellen.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef Jarno het volgende:
Even al die onzin van die haters daargelaten, heb je 'm nou al A?
Op een IJphone hoef je niks in te stellen toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Ben hem aan het instellen.Iphone
OPTIEFEN NEWBIEquote:Op donderdag 20 november 2008 15:06 schreef cryingfreeman12 het volgende:
hey gast je rits staat lost en het tocht hier!
quote:
Ga een cursus Engels volgen ipv hier semi bijdehand te doen, kneus.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Koop een taart en ga het vieren!
Sigourney als Ripley, uiteraard.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:19 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Wie staat er eigenlijk in jouw ava Rip? Is dat Sigourney??
Doe je hoofd es in de magnetron ofzoquote:Op donderdag 20 november 2008 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga een cursus Engels volgen ipv hier semi bijdehand te doen, kneus.
ga jezelf even verwennen ofzo losert!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga een cursus Engels volgen ipv hier semi bijdehand te doen, kneus.
Weg hier.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Doe je hoofd es in de magnetron ofzo
Dat dusquote:Op donderdag 20 november 2008 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sigourney als Ripley, uiteraard.
Jij ook ophorken.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:22 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
ga jezelf even verwennen ofzo losert!
Als dat het niveau is van scholieren anno 2008, dan is Nederland echt verloren..quote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is het nu alweer herfstvakantie, dat er zoveel middelbare scholieren hier posten?
Joh gozer ik had je opa kunnen zijn!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is het nu alweer herfstvakantie, dat er zoveel middelbare scholieren hier posten?
Oh, oud EN dom, mooie combinatie...quote:Op donderdag 20 november 2008 15:24 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Joh gozer ik had je opa kunnen zijn!
Je haar is er uitgedund genoeg voor inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:24 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Joh gozer ik had je opa kunnen zijn!
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je haar is er uitgedund genoeg voor inderdaad.
Irritant kut mongeaultjequote:"leuk pienter ventje"
Oh yeah baby! I'm down with the syndrom yo'!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan "lijder aan het syndroom van Down".
Je meerdere.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
en wie mag jij wel niet zijn uber ervaren fokker?!?!
Dat was al wel duidelijk, dank jequote:Op donderdag 20 november 2008 15:30 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Oh yeah baby! I'm down with the syndrom yo'!
geen dingen proberen waar je het gereedschap niet voor hebt...quote:Op donderdag 20 november 2008 15:32 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
in minder zijn denk ik!
Kst. Weg.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:30 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Oh yeah baby! I'm down with the syndrom yo'!
Respect voor iemand met een naam die zo uit Polen kan komen?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Kst. Weg.
Luister met respect als de baas je wat zect.
Ze?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:32 schreef Adelante het volgende:
Zijn ze nu ook al buiten KLB actief
Kabelhaspelquote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Respect voor iemand met een naam die zo uit Polen kan komen?
Whahaha
Als je leuk definieert als met je blote reet op een schorpioen of -tig gaan zitten, dan wel ja.quote:
Ik blijf ze verbannen, maar blijkbaar is het een verdorven generatiequote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze?
Is het een samenzwering?
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wij hebben zometeen domibo, mis ik alle gezelligheid hier.
zoek een hobby alsjeblieft! als ik mijn gereedschap tevoorschijn haal kun jij wel inpakken!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen dingen proberen waar je het gereedschap niet voor hebt...
Homoquote:Op donderdag 20 november 2008 15:37 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
zoek een hobby alsjeblieft! als ik mijn gereedschap tevoorschijn haal kun jij wel inpakken!
Dom, inhoudsloos EN blind?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:38 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Aan je smiley te zien ben je daar niet vies van
volgens mij moet jij je basis school nog afmaken om uberhaupt te leren communiceren!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dom, inhoudsloos EN blind?
Unieke combinatie hoor...
Ik zal het even uitleggen, ik ben de beroerdste niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:40 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
volgens mij moet jij je basis school nog afmaken om uberhaupt te leren communiceren!
Het niveau van vriendelijkheid in Nederland is ernstig gedaalt daarnaast heeft dit forum volgens mij niet jou naam of handtekening.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen, ik ben de beroerdste niet.
Je SIG zit vol met Engelse taalfouten. Je Nederlands houdt ook niet over...
Je komt niet verder dan domme scheldwoorden
Je bent te dom en of blind om te zien dat er een VROUWELIJK icoontje bij Ripley staat.
Verder nog wat? Nee, dacht ik ook niet, het uithuilhoekje vind je op het viva forum.
Lekker belangrijk, delete die fuckers.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:43 schreef Adelante het volgende:
Open het volgende topic even in KLB, daar mag ik wel wat doen van de FA's
Kolere, het is nog erger dan ik dacht. Geen fatsoenlijke zin uit te krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:46 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Het niveau van vriendelijkheid in Nederland is ernstig gedaalt daarnaast heeft dit forum volgens mij niet jou naam of handtekening.
Mensen in de zeik zetten is makkelijk, een gesprek voeren of een leuke opmerking plaatsen is wat anders.
Blijkbaar ben je vroeger veel geslagen door je vader en heb je trauma's.
Vind ik allemaal prima maar reageer dat dan niet af op je mede-fokkers.
bedankt.
Leer eens spellenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:46 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Het niveau van vriendelijkheid in Nederland is ernstig gedaalt daarnaast heeft dit forum volgens mij niet jou naam of handtekening.
Mensen in de zeik zetten is makkelijk, een gesprek voeren of een leuke opmerking plaatsen is wat anders.
Blijkbaar ben je vroeger veel geslagen door je vader en heb je trauma's.
Vind ik allemaal prima maar reageer dat dan niet af op je mede-fokkers.
bedankt.
Nee, het Engelse woord voor een hittegolf is met 1 hoofdletter, mijn fictieve nickname is met 2.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef kabelhaspel het volgende:
HeatWave is met maar 1 hoofdletter hoor
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het Engelse woord voor een hittegolf is met 1 hoofdletter, mijn fictieve nickname is met 2.
Nog meer onzin?
Dit topic is een soort stamkroeg. Als je daar gaat staan te schreeuwen over aambeien en softijs met dip en wat al niet door de gesprekken van d elocals heen wordt het je heus ook niet in dank afgenomenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:52 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Eindelijk iemand waar je wel normaal tegen kan praten.
Aangezien dit topic in "onzin voor het leven" staat.
en in het begin er alleen maar loze opmerkingen gepost zijn dacht ik laat ik eens lekker achterlijk mee doen!
Dat andere mensen zich dit topic toe eigenen en vervolgens een ieder die ook iets willen posten afzeiken houd het snel op!
heb je de TT gelezen?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef cryingfreeman12 het volgende:
met alle respect waarom zouden wij niet (en dan wel normaal) mogen posten in dit topic?
Ik herken het niet als zodanig. Maar het is ook al effe geleden dat ik een Alien gezien heb.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sigourney als Ripley, uiteraard.
Wat ben jei onfriendelijk fentje!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
Gut, mis ik nog een kneuzenrelletje ook
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben jei onfriendelijk fentje!
Ik moet nog even kwijt dat je een zielige netwerk nerd bent die ik het echte leven waarschijnlijk nog geen deuk in een pakje boter kan slaan!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben jei onfriendelijk fentje!
Wat is:quote:Op donderdag 20 november 2008 16:11 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Ik moet nog even kwijt dat je een zielige netwerk nerd bent die ik het echte leven waarschijnlijk nog geen deuk in een pakje boter kan slaan!
Ik ga, veel plezier!
vlees en bloed.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is:
ik het echte leven
Teveel Jan Cremer gelezen?
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
vlees en bloed.
oog in oog!
als in niet virtueel op een forum maar man tegen man!
Nou snap ik het, je hebt een brilletje met -12,5 en -16, want je kunt je eigen spelfouten niet eens lezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
vlees en bloed.
oog in oog!
vertel me alsjeblieft waar de spel fouten zitten?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou snap ik het, je hebt een brilletje met -12,5 en -16, want je kunt je eigen spelfouten niet eens lezen.
Interpunctie, anyone?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:19 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft waar de spel fouten zitten?
Oog in oogquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
vlees en bloed.
oog in oog!
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
vlees en bloed.
oog in oog!
Hou je eens aan je woord? Dank.quote:
Spelfouten is één woord. En de spelfout staat in de quote. Bovendien geef ik zelfs een hint die Ripley wel onmiddellijk snapt, maar jij dus niet. Ach ja, garnalenhersens enzo.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:19 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft waar de spel fouten zitten?
Jij bent lievquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er nog A.
Ik kam mijn haar ook niet, ik heb een natuurlijke krul.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:24 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Gadver, vieze stinkert![]()
Je bent zeker zo'n bleek mager jochie dat zn haar niet kamt
Blijft alleen over het feit dat je een irritante teringnewbie bent. Zoek een bushokje en tief jezelf er doorheen. Moven. Weg. Kst.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:40 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik vraag toch alleen wat we vanavond eten?
Zelfs de spelling, hoofdletters en interpunctie kloppen!
Ja, zo een hapsel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Een kabelding?
Ga eens een echte IT baan zoeken man.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:51 schreef Joene het volgende:
Moggel , het leven is kut en werken ook.
Dat heb je wel eensquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:14 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen!
viel ik toch bijna over een kabelding, dus die meteen maar even opgeruimd
Tief op met je IT BAAN , ik open wel een bordeel met roemeense jesters.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens een echte IT baan zoeken man.
Bel even als je open bent. Dan kom ik wel uitsmijter spelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Tief op met je IT BAAN , ik open wel een bordeel met roemeense jesters.
Wel alleen Roemeensequote:
Hoe lang zit die theedrinker daar nogquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef Joene het volgende:
Ik zat zelf te denken aan het pand van de bulldog in amsterdam, dat staat over 2 jaar toch leeg lees ik net.
Ohja. Ik was in de war met Tsjechië. Daar kan ik trouwens wél voor 30 kronen een handvol dames.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben ze daar niet de zloty?
Doe je ook zo een sletterig pakje an ?quote:
Ga jij dan in een roze Smart met Roemeense neptieten op het dak rondrijden?quote:
2010 December moet de coffeeshop dicht dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe lang zit die theedrinker daar nogAls die in 2010 ook is opgetyft, lijkt het me een prima lokatie
da's makkelijk, gewoon the greatest hits van barry whitequote:
niet algemeen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
2010 December moet de coffeeshop dicht dus.
Ik zeg we kunnen per 1-1-2011 een bordeel starten.
Of Balkanbeats I t/m VIII.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef Adelante het volgende:
da's makkelijk, gewoon the greatest hits van barry white
Nee, niet algemeen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:41 schreef Skaff-a het volgende:
niet algemeen mag ik hopen?
OFquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's makkelijk, gewoon the greatest hits van barry white
Net op tijd ik had m`n demonstratie slogan al bijna op een groot spandoek geschrevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, niet algemeen.
Alleen Roemeense meisjes.
Dat is heel veel werk, en werk is vies.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef Skaff-a het volgende:
Woarom hebbie hier geun mooie OP?
Jups, live gemixt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of Balkanbeats I t/m VIII.
Dan voelen die meiskes zich ook nog een beetje thuis.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:43 schreef Joene het volgende:
ALLeen als je binnenkomt moet er natuurlijk : Me So Horny
Gewoon Jesters , Neuken , Bier is genoeg,quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hebben wij allemaal niet nodig
heb je hier geen ICT newbie in ONZ die er graag bij wil horen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is heel veel werk, en werk is vies.
Zoals jij ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
heb je hier geen ICT newbie in ONZ die er graag bij wil horen?
laat hem het doen
Ik moest meer toevoegenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:49 schreef Adelante het volgende:
skaff-a gaat eens terug naar de KLB SC
Val dood.quote:
Jawel, je deed gemeen tegen Joene, stommie stomkop!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
DAT IS EEN DOODSVERWENSING_____
en ik had niet eens kwaad in de zin
quote:
sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, je deed gemeen tegen Joene, stommie stomkop!!
Zijn heb?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:Jouw heb ik lang niet gezien hier?
Krijg ik nu een ban ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
DAT IS EEN DOODSVERWENSING_____
en ik had niet eens kwaad in de zin
Ken je dr 10 kopen voor 100 euro denk je ?quote:
ik heb gewoon door dat in de automatisering toch niet helemaal mijn ding is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:17 schreef Armageddon het volgende:
Leipe plannen. Ik zeg, we gaan er voor.
Ik koop er 20 voor 90 euro en dan kan ik nog langs de Mc tijdens de reis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je dr 10 kopen voor 100 euro denk je ?
Lekker , roggel maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik koop er 20 voor 90 euro en dan kan ik nog langs de Mc tijdens de reis.
Bulk-korting voor bedrijven moet wel lukken.
Da's van ons, dat programmaquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:28 schreef Armageddon het volgende:
Laatst was er zo'n programma op tv over van die gasten die in Thailand hun geluk gaan zoeken. Mijn god, wat een trieste figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |