had je niet moeten doenquote:
Jij hier ?quote:
huh ?quote:
Mooizo !quote:
Tamme koffiequote:Op woensdag 19 november 2008 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi. Koffie en mijn hamster is tam!
Ja! Tof heur.quote:
Niet ?quote:Op woensdag 19 november 2008 08:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Domme bushoeren grill je niet gekke Joen.
BEN JE EEN AANNEMER SOMS?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Dat nemen we dan maar van je aan.....
Cavia van de grill smaakt best goed, maar ik vrees dat een hamster net even te klein is.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:33 schreef Joene het volgende:
Ga je hem nu grillen ?
Bear Grils draait er zijn hand niet voor om. Die eet een hamster levend, als dat overleven kan betekenen!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Cavia van de grill smaakt best goed, maar ik vrees dat een hamster net even te klein is.
Bear Grils is een praatjesmaker. Een beetje Ray Mears kloon kan wel een vuurtje maken. Vanwege eventuele parasieten zou je wild voedsel altijd gaar moeten grillen. Staat in het overlevingshandboek.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bear Grils draait er zijn hand niet voor om. Die eet een hamster levend, als dat overleven kan betekenen!
Nou hij bijt anders wel de kop van een slang af en vreet 'm daarna op.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bear Grils is een praatjesmaker. Een beetje Ray Mears kloon kan wel een vuurtje maken. Vanwege eventuele parasieten zou je wild voedsel altijd gaar moeten grillen. Staat in het overlevingshandboek.
Rauw?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou hij bijt anders wel de kop van een slang af en vreet 'm daarna op.
Yeah mźn, Bear is the man!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Rauw?
Niet de aflevering gezien maar volgens mij zat dat in het promofilmpje van de nieuwe afleveringen.quote:
Weee! Gelukkig maar!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Die slet van het postorderbedrijf was kennelijk toch onder de indruk van het verhaal, want ze hebben gisteren de registratie bij het BKR laten verwijderen
Zie je nou wel?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Die slet van het postorderbedrijf was kennelijk toch onder de indruk van het verhaal, want ze hebben gisteren de registratie bij het BKR laten verwijderen
Dus je kunt nu je huis kopen, vlak voordat de woningmarkt instort?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Voor 2,5 ton onder de geschatte waarde, dus ik maak me niet zo zorgenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus je kunt nu je huis kopen, vlak voordat de woningmarkt instort?
Gefeliciteerd!
PI is bij gebrek aan beter
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Ripley het volgende:
Voor 2,5 ton onder de geschatte waarde, dus ik maak me niet zo zorgen
En de hypotheek die ik moet gaan betalen is verrekend uiteindelijk zelfs een stuk lager dan mijn huidige huur
Ja zie je, in de echte wereld heb je helemaal geen Bear Grils nodig om te overleven. Je belt gewoon die sletten van postorderbedrijven en alles komt goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:34 schreef Ripley het volgende:
Check!quote:
*hand opsteekt*quote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef Adelante het volgende:
Wie niet?
Good call! Leuk spul hoor. Als je gewend bent aan 100-en menutjes en 3 miljoen mogelijke instellingen kan het even tegenvallen, maar dat is meer een voordeel dan nadeel imho.quote:
* handen inéénslaat met JK.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
*hand opsteekt*
Oe! Pannenkoeken!! Was je bij Erve Kots?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga pannekoeken met spek en stroop eten.
*Cumbaja My Lord zingt*quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
* handen inéénslaat met JK.
*U en J bij de handjes pakt en rondedansje doet*quote:
Homo'squote:
Keep it real. Peacequote:Op woensdag 19 november 2008 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Good call! Leuk spul hoor. Als je gewend bent aan 100-en menutjes en 3 miljoen mogelijke instellingen kan het even tegenvallen, maar dat is meer een voordeel dan nadeel imho.
*meehuppelt, kirrend lacht en smalend wijst naar metromannen met IJphone*quote:Op woensdag 19 november 2008 14:25 schreef Anosmie het volgende:
*U en J bij de handjes pakt en rondedansje doet*
Wij hebben geen ijfooooon, wij hebben geen ijfooooooooooooooon. En jullie lekker weheeel. Niederniedernieieieieider!
Mijn zusje heeft die in het lichtblauw jaquote:Op woensdag 19 november 2008 14:56 schreef zovty het volgende:
Foto van mijn foon:
[ afbeelding ]
Ok, te flauw. Maar wel een mooie koelkast.
Oh! Wat vind ze ervan? Issie net zo praktisch alsie mooi is? Of valt dat dan weer tegen?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft die in het lichtblauw ja
Dat is niet meer hoor. Heb hem gewoon simlock vrij besteld.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen iPhone, puur omdat het gedoe met zo'n verplicht abo me niet aanstaat, ik betaal nu 0,0.
Maar mooi issie zeker.
Uit Belgica?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is niet meer hoor. Heb hem gewoon simlock vrij besteld.
Nou, dat wordt pimpen bij die IDFA chicksquote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb een travel IQ van 134. Dat is bij deze dan ook officieel vastgesteld. Wat is jouw travelers IQ...
IDFA-loverboy FTW, jeweetstog!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat wordt pimpen bij die IDFA chicks
Waar heb je 'm besteld?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet ik het waar ie vandaan komt.
Voor Hagenezen wil er nog wel eens iets "ūit de vragwage pleuāhren".quote:Op woensdag 19 november 2008 16:01 schreef Jarno het volgende:
Waar heb je 'm besteld?
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor Hagenezen wil er nog wel eens iets "ūit de vragwage pleuāhren".
Dat wordt scorenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze hebben me bij het IDFA trouwens een promotie aangeboden. Van zaalwacht naar locatiemanager. Alleen dan wel van de Escape.
Dat pimpt natuurlijk wel een stuk beter.
quote:
Heb nee gezegd tegen de promotie. Host van Tuschinski klinkt toch beter.quote:
We hebben een olijfgroen t-shirt met paarse opdruk gekregen. Verplicht voor de medewerkers.quote:Wel je mooie kleertjes aan dan he
Snobquote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb nee gezegd tegen de promotie. Host van Tuschinski klinkt toch beter.
[..]
We hebben een olijfgroen t-shirt met paarse opdruk gekregen. Verplicht voor de medewerkers.
Moi, en die wil ik ook niet. Ik vergeet mijn gewone mobiel al steeds, en ook om het geluid aan te zetten, dus ik heb altijd 34 voicemails en 76 gemiste oproepen enzo.quote:
Twee vragen tegelijk, ff wachten hoor, dan moet ik 'm eerst weer even opladenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vraag ook even of zijn Phone wel haarscheurvrij is, J.
Oei, hebben we weer last van mannelijke vergeldingsdrang liefje???quote:Op donderdag 20 november 2008 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarmee in dit topic eens te meer wordt bewezen dat de IJphone voor een bepaald soort mannen is.
Nietes, mijn virtuele penis ķs de grootste!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
Oei, hebben we weer last van mannelijke vergeldingsdrang liefje???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |