Die heb je vast stiekem al vaker gelezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef JohnDDD het volgende:
De geur van haar zweet en van hun zaad drong in z'n neus. Met z'n handen duwde hij haar benen uiteen en hij zette z'n mond op haar schaamlippen. Franks tong gleed langs haar intieme plekjes. Even wankelde ze en ze stapte achteruit houvast zoekend aan de wasbak die achter haar hing. Z'n tong drong tussen haar lippen en weer voelde ze het sensationele gevoel over zich komen. Franks handen kwamen onder haar rok vandaan en gleden over haar gespannen buik naar haar borsten. Z'n vingers streelden haar tepels. Haar gevoelens werden te sterk en ze liet zich gaan. Steunend kreeg ze een orgasme. Ze trok haar rok omhoog en zag hoe z'n gezicht nog tegen haar lijf gedrukt was. Z'n tong gleed nog heen en weer langs de entree van haar schede. Ze duwde hem weg, trok haar rok uit, en stapte onder de douche gevolgd door Frank. Hij pakte de shampoo fles en zeepte haar in. Ze genoot van z'n aandacht terwijl hij haar borsten en onderlijf grondig reinigde. Toen ze een half uurtje later vertrok vertelde ze hem dat ze de liefde gevonden had, maar dat het geen verdienste was van De Heer.
(Het laatste deel van "Laura is Jehova", bron: opwindend.net)
Ik was vroeger inderdaad af en toe lezer maar vooral schrijver vna dit soort verhaaltjes. Ik heb heel wat geile scenes uit mijn pen laten komen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Die heb je vast stiekem al vaker gelezen.
Oh neequote:Op woensdag 19 november 2008 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doodsverwensing ? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doodsverwensing ? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |