idd, eens iets anders dan de ristrettoquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Gelukkig heb ik er 250 besteld dit weekend, alleen jammer dat ik de nieuwe smaken niet kon kiezen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef R_B het volgende:
De prijzen van de kupjes zijn met 2 cent verhoogd.
Alle kupjes zijn nu 33 cent in plaats van 31....
Die brasil is ook tien volgens de sitequote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Ik háát gember.quote:
Caramel, niet Gargamelquote:
quote:
Als het goed is, vanaf deze week. Staan ze nog niet op de site? Op de Duitse site staan ze in elk geval wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:58 schreef Zjummie het volgende:
Volledig mee eens![]()
Iemand enig idee vanaf wanneer die nieuwe te koop zijn ?
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar koffie met gember? Dat verzin je toch niet, in je right mind?
80 Ristretto, 80 Arpeggio, 20 van die nieuwe Indiase variant en 20 van die nieuwe Lungo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenaangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
Bezorgkostenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenaangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vindquote:
Ik wil goeie koffie en geld besparen dus ik bestel altijd 200 cups of meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vind
En ach, als je geld wil besparen, drink je toch geen Nespresso
5-6 dagenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
Gisteren de folder binnen met de nieuwe smaken en omschrijving. Ik ga vrijdag een bestelling plaatsen. Ik heb nog 20 Ristretto cups over. Genoeg om deze 3 dagen door te komen....
ik weet dat er een paar dagen overheen gaan maar als enige drinker in huis kan ik het wel met 20 cups doen voor zes dagen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
Gisterenmiddag 12.00 besteld, vandaag rond 11.00 binnen. Tot nu toe al 3x zo snel geleverd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
Als je in de middag besteld dan gaat er meestal een dag overheenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Gisterenmiddag 12.00 besteld, vandaag rond 11.00 binnen. Tot nu toe al 3x zo snel geleverd.
ja dat zijn zequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef Byte_Me het volgende:
zijn die nieuwe smaken ook bij de bijenkorf verkrijgbaar?
5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:06 schreef cybermans het volgende:
kijk dat noem ik relaxed.... om 7.55 de deurbel-> postbode met nespresso
Ben benieuwd. Hopelijk ligt het pakketje vandaag op me te wachten bij mijn buurvrouw.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:16 schreef MrTorture het volgende:
Indriya is bij deze heel hard goedgekeurderg lekker! Zeker als je van Ristretto houdt, is dit een aanvulling!
Ik laat et gewoon op m'n werk afleverenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk ligt het pakketje vandaag op me te wachten bij mijn buurvrouw.
zat al om 7 uur te werken ivm wel zelfde uren moeten maken en toch rijlessen tussendoor volgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.
Wel als je daarna wakker kan worden met een nespresso..quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.
kopjes voorverwarmen doe ik altijd, maar dit lijkt me voor lungo's niet zo belangrijk. voor ristretto's wel, omdat je veel minder hete koffie in je kopje doet. je kunt ook het apparaat iets langer van te voren aanzetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:31 schreef Chielus het volgende:
Ik heb nu een half jaar een Nespresso apparaat (zo'n kogelvormige van Krups) en ben er erg tevreden over, alleen merk ik dat de koffie niet zo erg heet is. Nog wel warm genoeg maar niet de temp. die koffie volgens mij moet hebben. Hebben jullie hier ook last van?
Misschien moet ik het apparaat eerst een keer doorspoelen voordat ik een kopje zet of de kopjes voorverwarmen etc.
Ik vul het watertankje met heet water, spoel ondertussen een kopje met heet (dus echt heet) water af en zet het effe vol heet water op het aanrecht. Laat het water in de machine effe doorspoelen zodat de pijpjes (of wat dan ook) al een beetje voorgewarmd zijn. Giet het kopje leeg en zet een lekker bakje hete koffie. Smakelijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kopjes voorverwarmen doe ik altijd, maar dit lijkt me voor lungo's niet zo belangrijk. voor ristretto's wel, omdat je veel minder hete koffie in je kopje doet. je kunt ook het apparaat iets langer van te voren aanzetten.
Als je idd 10 koppenkoffie drinkt is een espresso apparaat idd een voordeligere en lekkerdere keuze (je kunt immers geheel je eigen koffie uitvogelen, kost wat tijd maar je hebt proefmomentjes genoeg zeg maar). Voor mij staat Nespresso vooral voor het gemak in combinatie met prima koffie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef erikson het volgende:
Ja hoor, weer geweldig van Nespresso. gooi de prijzen maar weer omhoog. Ga zo langzame hand wel een beetje groen en geel ergeren aan de schaamteloze geldmachine dat Nespresso is. Even omrekenen betekend dat dat een pondspak nespresso ongeveer 30 euri moet kosten !!! of anders zegt. Ik drink ongeveer 10 bakkies per dag dus das 3650 cups = 1200 euri per jaar!!!!! Denk dat ik maar eens ga kijken naar een echt espresso apparaat waar gewoon bonen in gaan. Heb bij een vriend dat van de week gezien en geproefd en was bijzonder lekker en ...... een stuk goedkoper dan de nespresso cups. Kan eigenlijk niet wachten tot eind 2010 de patenten aflopen op de cups.
bij nespresso betaal je voor het gemak. ik heb thuis een espresso-apparaat en op mn werk een nespresso. de nespresso geeft me een lekker bakje koffie zonder te veel moeite, waar automatenkoffie niet aan kan tippen. thuis heb ik wat meer tijd om een lekkere espresso te zetten, en daar kan de nespresso dan weer niet aan tippen. ik heb het nooit precies uitgerekend, maar ik denk inderdaad dat dat bakkie espresso minder kost dan een nespresso. maar wel meer moeite en een hogere investering in apparatuur.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef erikson het volgende:
Ja hoor, weer geweldig van Nespresso. gooi de prijzen maar weer omhoog. Ga zo langzame hand wel een beetje groen en geel ergeren aan de schaamteloze geldmachine dat Nespresso is. Even omrekenen betekend dat dat een pondspak nespresso ongeveer 30 euri moet kosten !!! of anders zegt. Ik drink ongeveer 10 bakkies per dag dus das 3650 cups = 1200 euri per jaar!!!!! Denk dat ik maar eens ga kijken naar een echt espresso apparaat waar gewoon bonen in gaan. Heb bij een vriend dat van de week gezien en geproefd en was bijzonder lekker en ...... een stuk goedkoper dan de nespresso cups. Kan eigenlijk niet wachten tot eind 2010 de patenten aflopen op de cups.
Zat ik dus ook aan te denken, inclusief een aeroccino. En dan met die moederdag actie.. Niiiice..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:00 schreef Mordreth het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te kijken of ik ook een Nespresso neem, en dit topic heeft mij toch wel lichtelijk overtuigt
. Is de Magimix M100A een goede keuze? En wat is de leveringstijd van die capsules?
Ja, zolang wil ik er dus niet op wachtenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zat ik dus ook aan te denken, inclusief een aeroccino. En dan met die moederdag actie.. Niiiice..
Het kantelpunt zit ongeveer bij 300 euro per jaar aan kosten, de kofife bij een goede bonenmaler is de helft goedkoper maar het apparaat veel duurder.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef erikson het volgende:
Och, als je een lungo uit een Ristretto-cup trekt, krijg je echt geen slappe bak hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je dan het beste Lungo-capsules kunt nemen. Er is nu een extra sterke variantDe hoeveelheid koffie kun je niet aanpassen, de hoeveelheid water wel.
Van de nieuwe vind ik alleen de Fortissio Lungo lekker, de rest is niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:11 schreef Queque het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat van die nieuwe bestellen.
Smaken verschillen maar welke is nu echt lekker en welke valt een beetje tegen in het algemeen?
(houd zelf graag van een stevig kopje)
Arpeggio en Ristretto zijn toch wel de lekkerste (en de sterkste)quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:11 schreef Queque het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat van die nieuwe bestellen.
Smaken verschillen maar welke is nu echt lekker en welke valt een beetje tegen in het algemeen?
(houd zelf graag van een stevig kopje)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:57 schreef MrTorture het volgende:
Dulsão en Indriya zijn overigens ook erg lekker
Nope geen kassabon nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef MessiNL het volgende:
Ik heb dit apparaat gekregen, moet ik mij dan ook lid maken of wat ? en heb ik daarvoor een kassabon nodig (heb ik niet) ?
Jupz. Volgens BCC site is trouwens actie al aan de gang..quote:
Ik vind, zelfs met het warme weer, op best wat momenten een Latte nog wel erg lekker. als je daar een Volluto cup voor gebruikt, kom je ook nog es van die cups afquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef cybermans het volgende:
Merk dat ik met dit warme weer echt enkel in de ochtend aan de koffie zit. In de middag hou ik het enkel op koud water. (aka het pak melk kan bijna ongeopend de vuilnisbak in)
Ik gebruik altijd houdbare magere melk in mijn melkopschuimer.. Moet ik nu gestenigd worden?quote:Op zondag 26 april 2009 01:09 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Melk gaat niet al te lang mee inderdaad en houdbare melk is geen optiemaar goed, ik gooi liever een half pak weg, dan dat ik nooit latte's of cappuccino drink
Jazekerquote:Op zondag 26 april 2009 09:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd houdbare magere melk in mijn melkopschuimer.. Moet ik nu gestenigd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |