abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63352589
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

je kan de ophanging (kweet niet hoe die spier heet, zit boven de schaamstreek) laten door snijden.
mnja, dat is ook zo drastisch hé... eerst dit proberen. Seks enzo gaat wel maar is nogal snel pijnlijk in sommige standjes dusja. Is nog niet echt ideaal....
Garfield!!!!!
  woensdag 19 november 2008 @ 19:56:10 #27
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_63354466
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:55 schreef garfield_online het volgende:

[..]

mnja, dat is ook zo drastisch hé... eerst dit proberen. Seks enzo gaat wel maar is nogal snel pijnlijk in sommige standjes dusja. Is nog niet echt ideaal....
Zo drastisch is het niet. Je zal geen verlies van stijfheid hebben. haha
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_63354592
ik had dat eerlijk gezegd ook altijd een beetje.. kon me niet voorstellen dat uk een meisje doggystyle konnemen.. Na verloop van tijd kan je het wel beetje oprekken idd gewoon met aftrekken wat naar beneden duwen.. nu gaan all standjes prima eigenlijk
pi_63382546
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Bombshell het volgende:
ik had dat eerlijk gezegd ook altijd een beetje.. kon me niet voorstellen dat uk een meisje doggystyle konnemen.. Na verloop van tijd kan je het wel beetje oprekken idd gewoon met aftrekken wat naar beneden duwen.. nu gaan all standjes prima eigenlijk
Komt dus wel goed maw
maar als hij dan stijf gaat staan, gaat die dan ook op den duur vooruit staan of blijft die altijd nog recht omhoog staan maar dan wel "plooibaar"?
Garfield!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')