Oh, ik klaag ook niet hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het huis is toch groot zat voor jullie tweeen? Of nemen jullie kinderen? schijnt all the rage te zijn.
Welke wijk?quote:
72nd str. Central Park West.quote:
Als ik dan niet in een orgie beland...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
73 str. Central Park West.
kom je langs?
Nou, ik wil nog steeds een keertje een paar dagen naar NYC om wat musicals te bezoeken, maar als er ook nog een hotel bij komt, wordt het wel duur... Dusseh...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
73 str. Central Park West.
kom je langs?
OMG dat is niet het enige wat ik doe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik dan niet in een orgie beland...
hier dan 2e foto is de straat waar ik woon (en de beschrijving is een beetje overdreven)quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik krijg niets. krijg de melding forbidden hahaha
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik wil nog steeds een keertje een paar dagen naar NYC om wat musicals te bezoeken, maar als er ook nog een hotel bij komt, wordt het wel duur... Dusseh...
Ja... dat kun je charme noemen, ja...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hier dan 2e foto is de straat waar ik woon (en de beschrijving is een beetje overdreven)
http://en.wikipedia.org/wiki/Bairro_Alto
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hier dan 2e foto is de straat waar ik woon (en de beschrijving is een beetje overdreven)
Ben wel in die wijk geweest. Een beetje dodgy.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:38 schreef Nuno_G het volgende:
Yep het is heel leuk wonen, rustig overdag maar 's nachtsquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
smalle straat!![]()
dus daar is het hip and happening?
dodgy ? alleen voor toeristenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben wel in die wijk geweest. Een beetje dodgy.
is dit sarcastischquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... dat kun je charme noemen, ja...
Want je zit in London voor werk? Is dat tijdelijk? Voor een langere periode?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep het is heel leuk wonen, rustig overdag maar 's nachts
ik wilde net zeggen...is die fuckfest nu al over?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Gellarboy het volgende:
halo halo homos!!! he he.
Oh nee, da's een andere account.
Sodemieters, ik ben een partij van de wereld, jongen!!. Niet te zuinig!!
En in de slaapkamer gebeuren dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Ik ga snel weer terug.
Daa-aag!.
ik werk altijd in het buitenland of tenminste nu, en ja langere periodesquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Want je zit in London voor werk? Is dat tijdelijk? Voor een langere periode?
Soms vind ik het wel moeilijk dat heen en weer reizen..je hebt niet echt een thuis. In Spanje wonen ook nog veel familieleden..
wat is er mis met mijn straat ????quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef MisterO het volgende:
Nuno, wat een mooie straat<3
o ja dat dansen heb je nog gescoord?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef MisterO het volgende:
Zal ik een leuk verhaaltje vertellen?
Ik werkte dit weekend in de afwas bij het WK Dansen in Assen, samen met een nieuw collega, een typische white trash Anita. Anyhoo, na een tijdje viel het gauw op dat ze mij leuk vond. Ze deed overdreven aardig en moest de hele tijd naar me lachen. In de pauze gingen we door de zaal lopen, en al die lekkere deelnemers homo's keken naar mij en dat kon ze niet zo apprecieren.
Na een tijdje zeg ik: 'wat is het hier gezellig he!' , zegt ze: 'nee man, al die vieze kanker homo's'. Ik zeg Pardon!
dus je vindt mij ook vies? ze keek me toch raar aanen ze heeft haar excuses aangeboden en heeft weer geleerd dat homo's ook leuk kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |