Moiquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kom nou, ga me niet vertellen dat jij er NIKS tegen hebt, lindo.
Jullie? Was dat niet één iemand die dat zo zei?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MoiVolgens jullie kom ik er vandaan
Niet slecht beter dan die normale woon fabrieken in NL, maar het mist charmequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij woonde in Eindhoven maar is nu samen met een vriend(in) in Brandevoort gaan wonen sinds 3mnd. Brandevoort is idd echt wel heel mooi ja... maar goed, 't blijft helmond he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woon je in een huis of apartment?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Charme is overrated. Ik vind het wel mooi, zou er zo willen wonen![]()
Maar dat soort dingen bouwen ze hier niet
Goed zoquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef mike_hunt het volgende:
o w8 ff, je had een kelder...dus huis....:)
ik kijk Startrek, voer 3 msn gesprekken, beandwoord mail en klets ook nog met mn moeder!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het wel es gedaan, lezen en fokken, maar echt lekker gaat het niet.
fuck he wat groot! hoeveel kamers?quote:
heb ook wel eens multi gemsnd, maar vind dat kut. ligt zeker aan de ouderdomquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kijk Startrek, voer 3 msn gesprekken, beandwoord mail en klets ook nog met mn moeder!
maar boeken kan ik ook niet lezen nee...
omdat je dan non-stop je aandacht bij de bladzijdes moet houden, denk ik..
kwestie van multitasken hahahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ook wel eens multi gemsnd, maar vind dat kut. ligt zeker aan de ouderdom
Mijn straat ik vind charme wel belangrijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Charme is overrated. Ik vind het wel mooi, zou er zo willen wonen![]()
Maar dat soort dingen bouwen ze hier niet
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
kwestie van multitasken hahaha
ik denk.. omdat wij jonger zijn.. dat wij het al gewend zijn?
wij kwamen er vroeger mee in anraking?
Drie slaapkamers en een "den" aangebouwd. Valt op zich wel mee, het is niet groter dan een rijtjeshuis in Nederland denk ik (nou ja, misschien iets), maar de grond eromheen is wel lekker. En de lokatie is ook primaquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuck he wat groot! hoeveel kamers?
Ik woon in NY kleiner. (nah, met z'n drieeen) Apartment 5 kamers. een betaal me scheel. Wel top locatie...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn straat ik vind charme wel belangrijk
[ afbeelding ]
Is het niet diep dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie slaapkamers en een "den" aangebouwd. Valt op zich wel mee, het is niet groter dan een rijtjeshuis in Nederland denk ik (nou ja, misschien iets), maar de grond eromheen is wel lekker. En de lokatie is ook prima
he ik zie de pic niet ???? nou ja even de link danquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn straat ik vind charme wel belangrijk
[ afbeelding ]
3 maar? Lijkt groter. Ik vind huizen in Amsterdam sowieso net Madurodam. (de standaard huizen dan)quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie slaapkamers en een "den" aangebouwd. Valt op zich wel mee, het is niet groter dan een rijtjeshuis in Nederland denk ik (nou ja, misschien iets), maar de grond eromheen is wel lekker. En de lokatie is ook prima
ik krijg niets. krijg de melding forbidden hahahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
he ik zie de pic niet ???? nou ja even de link dan
mijn straat
http://arrastao.weblog.com.pt/arquivo/bairro%20alto.jpg
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet diep dan?
Van voren ziet het erg breed uit namelijk
sorry zal even een andere plaatsenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik krijg niets. krijg de melding forbidden hahaha
Ik weet de maten niet meer. Tien bij twaalf of zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet diep dan?
Van voren ziet het erg breed uit namelijk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de bovenverdieping, die klopt qua maten wel geloof ik. Qua inrichting niet, dit was voordat we gingen verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |