quote:Op donderdag 11 december 2008 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
en nu in het nNederlands graag
Mmm in het arabies klinkt het toch leukerquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
In Ahdgbe geleerd op school en de leraar vertelde dat hij een nogal domme Tabron tien pagina's tellende boek op de eerste pagina achter paarden en mannen in de laatste bladzijde van de mannen kreeg
In het midden van de pagina Paardencentrum Drguen Drguen Drguen Drguen Drguen Drguen Drguen
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef Moozzie het volgende:
Het is geel en vierkantHet is blauw en weegt niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef knnth het volgende:
[..]
Het is blauw en weegt niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm in het arabies klinkt het toch leuker
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef Make-Yourself het volgende:
oke oke oke...ik heb een goeie!...![]()
!!
كتابة تعبير
في واحدغبي يدرس في المدرسة و عليه تعبير قال المعلم ابيكم تعبرون في عشر صفحات الغبي كتب في أول صفحة ركب الرجل الخيل و في آخر صفحة نزل الرجل من
الخيل وفي وسط الصفحة درقن درقن درقن درقن درقن درقن درقن
Wheheheheheee...!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Typisch geval van لا يوجد إله إلا الله ومحمد هو نبي له lijkt mequote:In Ahdgbe taught in school and the teacher told him a Tabron quite stupid ten-page books on the first page behind horses and men in the last page of the men got
...'t wordt er niet leuker op hoor. Is hetzelfde als de clou moeten uitleggen...quote:
المزيد من المواضيع لا يمكن أن يكون العضو التناسلي النسوي. ما أقول : فقد كان العضو التناسلي النسوي ، مما كان لدينا!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:51 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...'t wordt er niet leuker op hoor. Is hetzelfde als de clou moeten uitleggen...
Zie je wel....ik bedoel maar...als je 't gaat vertalen...quote:Op donderdag 11 december 2008 13:54 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
المزيد من المواضيع لا يمكن أن يكون العضو التناسلي النسوي. ما أقول : فقد كان العضو التناسلي النسوي ، مما كان لدينا!
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:40 schreef haakon het volgende:
Komt Jezus bij de bakker.
Zegt de bakker: "Pas op, de vloer is nat."
Jezus: "No problem."
Kijk ik verkracht een mop.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:09 schreef haakon het volgende:
Komt een giraf bij de slager: "Mag ik 3 ons ham, 2 leverworsten en 320 gram aan salami?"
Slager:"Moet je er een tasje omheen?"
Giraf:"Nee, ik ben met de brommer."
Wat voor een mop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapouw!
quote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef bikkeltje2 het volgende:
Waarom draag je een das?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |