SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een Marokkaan met een kikker op z'n hoofd bij de dokter
Zegt die kikker :"Dokter , er zit een gezwel onde m'n poot"
Frans Bauer komt bij de dokter
Frans Bauer :"Dokter help , ik heb kanker"
Dokter : "Oh gelukkig , ik dacht dat je kwam zingen "
Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:02 schreef Enchanter het volgende:
Frans Bauer komt bij de dokter
Frans Bauer :"Dokter help , ik heb kanker"
Dokter : "Oh gelukkig , ik dacht dat je kwam zingen "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lesbo's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:20 schreef -SG- het volgende:
Voor de brabanders:
Het is wit en het staat in de wei..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wit en het staat in de kast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wit en het zit onder de grond..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wit en het zit in de gevangenis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zwart en het zit in de boom."Witte gij de weg naar Valkenswaard?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"ja"
"Hedde veul verf nodig"Signature![]()
En Wie is zijn moeder!quote:Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Hij had maar ein steinquote:Op vrijdag 28 november 2008 04:02 schreef AngerManagement het volgende:
Waarom heeft Einstein nooit zelf een huis gebouwd?
![]()
![]()
Een blondje belt haar echtgenoot op zijn mobieltje.
Blondje: “Ik heb een probleem!”
Echtgenoot: “Zeg het maar.”
Blondje: “Ik heb net een puzzel gekocht maar ik kom er niet uit!”
Echtgenoot: “Is ie dan zo moeilijk?”
Blondje: “Ja, ik weet niet waar ik moet beginnen; alle puzzelstukjes lijken op elkaar!”
Echtgenoot: “Wat is het plaatje op de deksel van de puzzel?”
Blondje: “Een rode haan, maar ik kom er echt niet uit.”
Echtgenoot: “Wacht even, ik kom er zo aan, dan doen we hem samen!”…
Even later komt de echtgenoot binnen.
Echtgenoot: “En waar is die puzzel van je?”
Blondje: “Hij ligt hier op de tafel…”
Er valt een diepe stilte, dan een diepe zucht…
Echtgenoot: “Oké, we pakken het als volgt aan: jij stopt alle cornflakes terug in de doos en ik vergeet het hele incident.”Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep![]()
Een meisje gaat naar haar moeder en zegt: Ik heb haar op mijn kuttje. Zegt de moeder: Dat moet je niet zo zeggen. Je moet zeggen ik heb haar op mijn aapje. Dus het meisje gaat naar haar zus en zegt: Ik heb haar op mijn aapje. Zegt de zus: Die van mij eet al bananen.![]()
Komt een man in een gele broek, bruin jasje en een rode hoed bij de groenteboer.
Groenteboer: "Wat zal het zijn"
Man: "*mompel* aardappels"
Groenteboer: "3 kilo.. wat?!"![]()
![]()
Het is wit en het staat in de hoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is grijs en het zit in een boom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je een blauwe kip dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je een groene kip dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je een pimpelpaarse kip met roze stippen dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man komt bij de psychiater en spreekt al zo: "Psychiater, ik denk dat ik een hond ben".
De psyhiater zegt: "Ah, ga maar even op de sofa zitten".
De man: "Dat mag ik niet".live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
Het is rood en ligt op een strand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een Nederlander met zijn vrachtwagen een belg tegen die voor de brug stilstaat.
De Nederlander stapt uit en vraag: wat is er aan de hand kerel.
Nou, zegt de belg, ik pas net niet onder de brug door. Het scheelt maar 1 centimeter.
Nou, zegt de nederlander, dan laat je toch wat lucht uit de banden lopen.
Haha ja ja mooie ben jij, zegt de belg, maar het zit niet onder, t zit boven.
Er lopen 2 katten door de woestijn.
Zeg de een tegen ander ,
Kijk nou eens genoeg plek om te schijten!!
Drie mannen staan bij de hemelpoort waarop op Petrus zegt: Nu gaan we bekijken wat voor vervoer jullie zo krijgen... we doen het zo: de vaker je bent vreemd gegaan de slechter het vervoer.
de eerste man komt naar voren en zegt dat hij nooit is vreemd gegaan. hierop geeft Petrus hem een Mercedes.
De tweede man loopt naar voren en zegt dat hij vijf keer is vreemd gegaan waarop hij een Suzuki krijgt..
Ondertussen staat de derde man te zweten en op zijn beurt zegt hij: ik ben al een keer of vijfentwintig vreemdgegaan waarop Petrus hem een Twingo geeft... pfoe kwam ik daar even goed van af..
Drie maal raden wat hij binnen zag..
Een paus op rolschaatsen
Er lopen een brunette en een blondje over straat,
de brunette zegt kijk een dood vogeltje,
waar op het blondje naar boven kijkt en zegt waar dan ?.
Een ernstig zieke man komt bij de dokter
En dan vraagt hij:wat moet ik doen,zegt dokter veel modderbaden nemen.
Vraagt de man daarna maar waarom dan? Dan kunt u alvast aan de grond wennen.![]()
Komt een pastoor bij de frituur.
Zegt de frituurder: "Wat mag het zijn eerwaarde?"
"Niks", zegt de pastoor, waarop de frituurder een andere klant gaat helpen.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
Waarom draagt een olifant rode sokken als ie door een arbeienveld loopt?
Omdat ie dan minder opvalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een turk bij de dokter, hij zegt: "dokter dokter dokter.. groot probleem, ik ziek kind ziek vrouw ziek wat is probleem? "
Nou zegt die dokter laat me je even onderzoeken.
Na enige tijd onderzocht te hebben komt de dokter met een oplossing:
"Nou ik zie het al, jij moet vanmiddag even naar een boer gaan en een grote emmer stront halen en dan je hele huis 3 maal daags goed insmeren met stront"
"Is goed" zegt die turk.
Een week later komt die turk terug voor controle.
Zo zegt de dokter" hoe gaat het?"
"Dokter is wonder hè.. Ik beter kind beter vrouw beter ... Wat was die probleem?"
waarop die dokter zegt: "Heimwee!"![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 18:56 schreef Lyzio het volgende:
Komt een pastoor bij de frituur.
Zegt de frituurder: "Wat mag het zijn eerwaarde?"
"Niks", zegt de pastoor, waarop de frituurder een andere klant gaat helpen.
, die is wel heel flauw
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:16 schreef bikkeltje2 het volgende:
Waarom draagt een olifant rode sokken als ie door een arbeienveld loopt?
Omdat ie dan minder opvalt!Ik ken hem zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heeft een olifant gele sokjes aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij als eens een olifant in de gele vla zijn drijven?
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een woning in Amsterdam West woont op één hoog een marrokaans gezin met 3 kinderen, op twéé hoog een surinaamse alleenstaande bijstandmoeder met 5 kinderen en op dríe hoog een nederlands gezin met twee kinderen.
Plotseling fikt het hele pand in een paar seconden tijd af. Eng, maar het gebeurt.
Wie overleefden het vreemde voorval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Of was het nou "maak je basisschool eens af"?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deed gewoon pijn aan me ogen dit te lezen, tering maak je basisschool is af ofzo
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Komt een turk een marrokkaan tegen
zegt de marokkaan: ze discrimineren hier in Nl wel zeg
zegt de turk: ik heb daar geen last van, ik ben geintegreerd
Marokkaan: hoe doe je dat dan?
Zegt de turk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een amsterdammer komt een rotterdammer tegen
zegt die amsterdammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een man bij een hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:13 schreef Kerol het volgende:
Komt een man bij een hoerLaat me raden, hij komt niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt een man bij een hoerEn toen? He en wat gebeurde er toen? ZEG NOU EN TOEN?!?!?!?!!??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een man turk bij een hoer kassaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat denk je van hiervan? "Deed gewoon pijn aan MIJN ogen dit te lezen"quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:20 schreef daNpy het volgende:
Deed gewoon pijn aan me ogen dit te lezen, tering maak je basisschool is af ofzo
[..]
Of was het nou "maak je basisschool eens af"?
![]()
Om maar niet te spreken van onvolledige zinsopbouw en onjuiste punctuatie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deed gewoon pijn aan me ogen dit te lezen, tering maak je basisschool is af ofzoAls hier iemand is die terug naar de basisschool moet dan ben jij dat wel.
![]()
Toen ging zij het doorslikken.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toen? He en wat gebeurde er toen? ZEG NOU EN TOEN?!?!?!?!!??!
![]()
Het loopt in de wei, en helpt tegen menstuatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doet een begrafenis ondernemer als hij uit gaat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen je billen en de woestijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 15 visjes 5 verdrinken er hoeveel blijven er dan over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het toppunt van vertrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de 7de verdiepeing van de flat is een man met 2 kogels in het hart neergeschoten .
Wat klopt er niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Komt een man bij de dokter
zegt de dokter: Ruim je het ook even op?
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHOWOSHHWHAHOWHAHAH[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik ging laatst ff een pintje pakken in cafe "De oude koe", gezellig
Dus ik zit daar een beetje te kleppen met die barkeeper onder het genot van een pintje en het gebrek van een sigaretje, roept een kerel die ook aan de bar hangt opeens "zevenenveertig !".
Ik kijk verbaasd op, zie ik opeens de rest van de lui die aan de bar hangt in lachen uitbarsten.
Verbaasd leeg ik mijn pintje, en net als ik een nieuwe wil bestellen roept iemand anders "achtentachtig !".
Paar seconden stilte, en weer buldert iedereen het uit.
Dus ik vraag aan de barkeeper - "Joh, wat is dat toch dat er iemand een getal roept en de rest dan begint te lachen ?".
Dus de barkeeper legt uit : "Nou, dat zijn de jongens van de moppenclub. Die komen hier al jaren om elkaar moppen te vertellen. Maar ja, al die moppen kennen ze eigenlijk onderhand wel, dus om tijd te besparen hebben ze de moppen genummerd, en nu hoeven ze alleen nog maar het nummer te roepen en dan weet de rest welke mop er bedoeld wordt !".
Verdomd ingenieus en efficient systeem, leek mij zo - na mijn 8e biertje
Ik hoor nog een paar getallen voorbij komen inclusief gebulder, dus ik denk - laat ik ook eens meedoen.
Ik wacht dus tot er weer een stilte valt, en ik roep
"zevenhonderdeenentachtig !"
Akelige stilte.
Nog meer akelige stilte.
Nog meer akelige stilte.
...Maar na 30 seconden beginnen er links en rechts mensen van hun kruk te vallen en te gieren van het lachen, en 1tje stikt bijna van het lachen.
Dus ik vraag als ze weer zijn bijgekomen - "Zeg, wat was er nou zo grappig ?"
Zegt die ene kerel :
"Die kenden we nog niet !"zzz![]()
Alternatief einde:quote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef L.Denninger het volgende:
[...]
Ik wacht dus tot er weer een stilte valt, en ik roep
"zevenhonderdeenentachtig !"
Akelige stilte.
Nog meer akelige stilte.
Nog meer akelige stilte.
...Maar na 30 seconden beginnen er links en rechts mensen van hun kruk te vallen en te gieren van het lachen, en 1tje stikt bijna van het lachen.
Dus ik vraag als ze weer zijn bijgekomen - "Zeg, wat was er nou zo grappig ?"
Zegt die ene kerel :
"Die kenden we nog niet !"
De mensen in de kroeg glimlachten wat flauwtjes, maar écht leuk vonden ze het niet.
Dus is vraag: "Is er iets?"
Zegt die ene kerel: "Weet je, die mop moet je eigenlijk met een gronings accent vertellen..."Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Sinterklaas komt in de eerste klas van de lagere school.
Zegt de juf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Alternatief einde :quote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Alternatief einde:
De mensen in de kroeg glimlachten wat flauwtjes, maar écht leuk vonden ze het niet.
Dus is vraag: "Is er iets?"
Zegt die ene kerel: "Weet je, die mop moet je eigenlijk met een gronings accent vertellen..."
Mensen in de lroeg worden boos en slaan m'n op m'n bek, gooien me de kroeg uit en roepen me achterna
"Die racistische moppen vertel je maar ergens anders !".
zzz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: