En jullie ?
quote:Avé Maria.
Op maandag 25 maart 2002 22:45 schreef MeneerTim het volgende:
Zijn kerkelijke composities zijn het best.
Ken je die ? Staat op het 46ste album van BZN.
He kicks ass.
quote:Jij hebt geen smaak.
Op maandag 25 maart 2002 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind er weinig aan...
quote:Zelden heb je er minder naast gezeten.
Op maandag 25 maart 2002 23:13 schreef tong80 het volgende:[..]
Jij hebt geen smaak.
quote:Sosjolietooooo.
Op maandag 25 maart 2002 23:16 schreef the-O het volgende:[..]
Zelden heb je er minder naast gezeten.
quote:Zoveel albums heeft BZN niet!
Op maandag 25 maart 2002 22:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Avé Maria.
Ken je die ? Staat op het 46ste album van BZN.
quote:Ik ben een fan van het eerste uur! BZN is een unieke combinatie mooie melodieën en harmonieuze samenzang. Voor mij zijn "Blue Eyes" (1982) en "Le Légionnaire" (1983) de mooiste songs.
Op maandag 25 maart 2002 22:44 schreef tong80 het volgende:
...ik vind 'm solo stukken slechter. Bij BZN vind ik 'm grandioos.En jullie ?
quote:En wat dacht je van "Pearlydumm" uit 1980?
Op maandag 25 maart 2002 23:39 schreef glasbak het volgende:
Mon Amour rulez !!
quote:Hmm.. niet zo.. ik vindt mon amour een klassiekertje als je het over die periode hebt.. en het is zelfs redelijk voor mijn tijd
Op maandag 25 maart 2002 23:41 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
En wat dacht je van "Pearlydumm" uit 1980?
althans.. in die tijd was ik nog niet zo met muziek bezig.. wat was het ? 1976 1977 ??
quote:1976, maar eer het plaatje de hitparade bereikte was het 1977. "Mon Amour" was eigenlijk tot floppen gedoemd, tot dat Rob Out van Veronica de single tot alarmschijf bombardeerde. Een week later kwam de single op 10 binnen in de Nederlandse Top 40 en weer een week later was het plaatje een vette nummer 1 hit.
Op maandag 25 maart 2002 23:43 schreef glasbak het volgende:[..]
Hmm.. niet zo.. ik vindt mon amour een klassiekertje als je het over die periode hebt.. en het is zelfs redelijk voor mijn tijd
![]()
althans.. in die tijd was ik nog niet zo met muziek bezig.. wat was het ? 1976 1977 ??
quote:Hmm.. dan zat ik dus precies goed met m'n gok naar het jaartal
Op maandag 25 maart 2002 23:47 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
1976, maar eer het plaatje de hitparade bereikte was het 1977. "Mon Amour" was eigenlijk tot floppen gedoemd, tot dat Rob Out van Veronica de single tot alarmschijf bombardeerde. Een week later kwam de single op 10 binnen in de Nederlandse Top 40 en weer een week later was het plaatje een vette nummer 1 hit.
Tja.. eerlijk gezegd luister ik graag naar muziek uit de jaren 70-80 Niet echt specifiek bzn..
quote:Dan luister je zeker ook graag naar Champagne met "Valentino", "Rock & Roll Star" en "Oh Me Oh My Goodbye"?
Op maandag 25 maart 2002 23:49 schreef glasbak het volgende:[..]
Hmm.. dan zat ik dus precies goed met m'n gok naar het jaartal
![]()
Tja.. eerlijk gezegd luister ik graag naar muziek uit de jaren 70-80
Niet echt specifiek bzn..
quote:En jij bent een kabouter MET baard?
Op dinsdag 26 maart 2002 00:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
...is een kabouter zonder baard.
Okee, eerlijk is eerlijk: BZN heeft ook veel betekend voor de Vaderlandsche Muziek. Het is jammer dat ze in de Verenigde Staten nooit zo zijn aangeslagen, want 'Banjo Man' verdiende het om daar minstens zo'n grote hit te worden als 'Una Paloma Blanca', 'Venus' of 'Radar Love'.
quote:Dat meen je toch niet echt he... Die gozer probeert nog steeds in vage feesttenten de scoren met zijn meisjes met rode haren... wat een JEUK krijg ik daarvan zeg... brrr...
Op dinsdag 26 maart 2002 12:52 schreef Zander het volgende:
Jan Keizer en BZN vind ik toch een beetje uitgerangeerde tweederangs-artiesten. Nee, dan Dennie Christian, al meer dan twintig jaar in 'het vak' en nog steeds weet hij met zijn wonderschone melodieen bij mij altijd de gevoelige snaar te raken.Okee, eerlijk is eerlijk: BZN heeft ook veel betekend voor de Vaderlandsche Muziek. Het is jammer dat ze in de Verenigde Staten nooit zo zijn aangeslagen, want 'Banjo Man' verdiende het om daar minstens zo'n grote hit te worden als 'Una Paloma Blanca', 'Venus' of 'Radar Love'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |