Succesquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:40 schreef Crazyessie het volgende:
okeee... nu gaat deze dame echt!
Anders dan mis ik strax mn sollicitatiegesprek ook nog :S
Niet dat ik t n drama vind, maar goed
Mensen! Geniet van deze mooie dag!
En tot latersss...
:x
* Sgele gooit een teiltje richting Barraquote:
dankjequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:39 schreef crazy987 het volgende:
maar hoe gaat het verder allemaal hier ?
las al dat logi ziek was, beterschap
en verders nog wat interessants ?
Eench, zelfde dus hier. Ik en die andere 3 posters hadden het dus niet meer naar hun zin.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee nu niet en ik heb het ook over het algemeen he droxz ik zeg niet dat jij respectloos bent.
Maar het is gewoon wat de situatie van uurtje geleden was (Misschien wel meer ben niet zo van de tijd)
Het is ook gewoon die situatie die ik zie als neutraal persoon.. ik hoor eigenlijk niet echt in deze discussie thuis.
Aangezien het eigenlijk niet over mij ging.. ookal beinvloed het me in de zin van dat ik hier dus niet zo gezellig vond/vind.
Ik wacht weer af, zoals eerder aangegeven doordat ik het minder naar mijn zin had ben ik hier minder gaan posten. Maar van wat ik had gezien zag ik het niet.quote:Zoals ik al zei heb ik pas sinds gister te horen gekregen dat jullie niet leuk vonden etc..
Nadat luid en duidelijk was besproken heb ik wel dergelijke verandering gezien van de mensen die gebitched werden.
Niet online, veel COD5 aan het spelen zover mijn pols het toelaat.quote:Barra en Debbie doen niet meer klef of iets dan ook
Er is geprobeerd een discussie te starten maar die was na 1 topic ong. wel klaar..
Dat zijn al 2 verandering die jullie graag wilde zien en toen deden jullie ook niet mee!
Misschien geen tijd, misschien niet online.. doet er niet toe maar er is dus zeker wel een verandering.
Maar dan wel graag waar de olbies zich ook prettig voelen toch?quote:Topics reeks leeft toch wel door.. bedoel iedereen doet zijn eigen ding.
Het is gewoon een slowchat waar iedereen mag doen en laten wat die wilt.. dat ging/gaat goed.
Alleen vinden julie dat minder leuk.. dus de topic reeks levend te houden is niet nodig..
Dat gebeurd toch wel.
Is altijd zo geweest eigenlijk, maar nu zeggen die mensen het zelf ipv dat ik dat doe.quote:Ik weet dat je niet tegen mij bitched droxz,
Maar ik laat jullie gewoon zien hoe het er uitziet van uit een neutraal punt..
Nu wordt je mening onderbouwd en alles maar voordat deze discussie was los gebarsten was er zeker wel een huilie aktie..
Graag zou ik het leuk vinden dat als je met een groep post, je ook met die groep dingen gaat beslissen en niet iedereen die maar wat aanklooit. Aanklooien met posten vind ik wat anders. Samen beslissen wat er in de OP komt te staan?quote:Het is ook zonde dat mensen zich hier aan irriteren, maar als je je ergens aan irriteerd doe je er toch wat aan?!
Dat zie ik jullie nog niet doen.. op dit moment wordt er alleen discussie gevoerd en geen aktie ondernomen.
quote:(Die laatste zin kan wel anders zijn nu maar duurt tijdje om zon bericht te typen)
Zometeen issie kapotquote:
eet wat geroosterd brood of beschuit?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:44 schreef Logician het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet ga proberen wat te eten, en zo ja.. wat
* Droxz.nl brengt bakje thee!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:
Meld... zo ziek als een hond.. ik heb zo'n knallende/kloppende koppijn alsof mijn hersenen helemaal opgezwollen zijn en tegen mijn schedel aan het beuken zijnen mijn keel doet zo'n pijn dat ik niet eens durf te roken en de koffie smaakt me niet ... blerhggg.. heb net maar het werk gebelt en die hadden bij het horen van mijn stem (kettingzaag) al direct zoiets van hmm klinkt niet best
zoiets heet selectief lezen ....quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Remlof
Ik flame niet zomaar, ik geef toch netjes mijn mening? En ik post toch alweer een tijdje "normaal", of mis je de rest van mijn posts ofzo?
Knetter solliciteren, das voor mij lang geleden!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:32 schreef Crazyessie het volgende:
Ik heb zin in n jointje
Maar eigenlijk mag ik nie ...van mezelf dan
ja verdorie , zit ie daar nog steeds ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
![]()
Sgele.. hoe is et daaro in Boekarest!
Een dergelijk bericht schrijven als alles al "voorbij" is,quote:
dankje, thee gaat er wel in gelukkigquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl brengt bakje thee!
Beterschap, en hoop dat je snel weer beter bent!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
![]()
Sgele.. hoe is et daaro in Boekarest!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja verdorie , zit ie daar nog steeds ?
thanxquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een teiltje richting Barra
Hehe, lekker dan!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu ff rustig
Straks weer vol aan de bak
* Droxz.nl geeft nog wat pijnstillers, kan je je muziekje weer luisterenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
dankje, thee gaat er wel in gelukkig
joh voor het weer hoef je niet te laten hoor. partij bagger hier niet normaal meerquote:
Ja.. idd beetje jammerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een dergelijk bericht schrijven als alles al "voorbij" is,
misschien moet hij meer koffie drinken ofzo
Mja dat verschilt nog alquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe, lekker dan!
Is beetje goed weer daaro of is net zo koud als in NL?!
Daarom zei ik het ook jahquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een dergelijk bericht schrijven als alles al "voorbij" is,
misschien moet hij meer koffie drinken ofzo
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh voor het weer hoef je niet te laten hoor. partij bagger hier niet normaal meer
Al wat import ho's kunnen hosselen trouwens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |