Zolang je maar sprong maakt t me niet uit wat je allemaal trektquote:
Dankjewel, je bent echt een steun in deze moeilijke tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:35 schreef Frollo het volgende:
Arme TS, ik zit hier serieus met een brok in mijn keel man.
Hier, voor jou.
[ afbeelding ]
Zo lijk ik belangrijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die meeting zeggen/schrijven![]()
Wat is er mis met afspraak?
Mensen die vooraan de trein zaten zagen het bloed langs de ramen vliegen. Maargoed, de enige goede metalslaaf is een dode metalslaafquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:43 schreef JanusAnus het volgende:
Ik denk dat hij daar wel mee zou zittenDat jij een meeting bent misgelopen.
Maar goed, het zijn wel teringlijers ja. Asociaal tot de dood.
Nog ogen en vingers gezien?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Mensen die vooraan de trein zaten zagen het bloed langs de ramen vliegen. Maargoed, de enige goede metalslaaf is een dode metalslaaf
Gelukkig niet. Zie je zo'n \__/ hand voorbij vliegen, nee dankjequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:47 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Nog ogen en vingers gezien?
Ik haat mensen die de trein gebruiken als oplossingecht wat een kneus.
wat zijn we weer tolerantquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Mensen die vooraan de trein zaten zagen het bloed langs de ramen vliegen. Maargoed, de enige goede metalslaaf is een dode metalslaaf
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:35 schreef Frollo het volgende:
Arme TS, ik zit hier serieus met een brok in mijn keel man.
Hier, voor jou.
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad dat een Fok!-klaagbaak-topic erover starten het leed dat jij geleden hebt weghaalt. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef damsco het volgende:
Bedankt vuige metalslaafDoor jou ben ik een belangrijke meeting misgelopen, en dat alleen maar omdat jij het nodig vond om voor de trein te springen.
Klacht: metalslaaf springt voor de trein waar TS inzit, en loopt zo dikke 2 uur vertraging op
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:57 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat een Fok!-klaagbaak-topic erover starten het leed dat jij geleden hebt weghaalt. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.
Natuurlijk zit je er totaal niet mee dat iemand werkelijk problemen had en dit als laatste uitweg zag.
[insert willekeurig gecensureerd woord]
Het is een vicieuze cirkel, want klagen over het feit dat de TS klaagt, zal ook niets aan de gemoedsrust van de trein kopper veranderen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:57 schreef Goofup het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat een Fok!-klaagbaak-topic erover starten het leed dat jij geleden hebt weghaalt. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.
Natuurlijk zit je er totaal niet mee dat iemand werkelijk problemen had en dit als laatste uitweg zag.
[insert willekeurig gecensureerd woord]
Hij had allemaal satanssymbolen op zijn lichaam (conducteur riep om dat een man, met satanische symbolen voor de trein was gesprongen). Dus het moet wel een metalsslaaf zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben je wezen kijken naar de restjes? Hoe anders weet jij dat het een metalslaaf was?
Een afspraak hoeft niet perce een meeting te zijn, maar een meeting is meestal wel een vergadering, en in ieder geval een ontmoeting, maar dat wil je toch niet horen. Dus vind ik meeting als zodanig hier goed gekozen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Mensen die meeting zeggen/schrijven![]()
Wat is er mis met afspraak?
Ja ik ook... en daarna gooi ik hem voor de volgende trein die voorbij komtquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou em echt doodslaan als die mij zoiets flikt
Daar heb je gelijk in. Dat probeer ik ook niet. Ik probeer TS te laten inzien dat het de metalslaaf en mij niets uitmaakt dat ze te laat aankwam.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:00 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel, want klagen over het feit dat de TS klaagt, zal ook niets aan de gemoedsrust van de trein kopper veranderen.
ik denk dat het gehele topic sowieso nutteloos isquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:12 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Een afspraak hoeft niet perce een meeting te zijn, maar een meeting is meestal wel een vergadering, en in ieder geval een ontmoeting, maar dat wil je toch niet horen. Dus vind ik meeting als zodanig hier goed gekozen.
Ga toch weg man, er zijn wel meer manieren om zelfmoord te plegen als dat echt je laatste uitweg is. Voor de trein springen is gewoon egoïstisch. Machinist trauma, passagiers vertraging, treinverkeer ontregeld, mensen die de zooi mogen opruimen... Neem dan gewoon een overdosis ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:57 schreef Goofup het volgende:
slotje dan maar?quote:
Via deze weg vraag ik de mod dit topic te sluiten. Ik heb mijn hart kunnen luchten.quote:
Primaquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Via deze weg vraag ik de mod dit topic te sluiten. Ik heb mijn hart kunnen luchten.
Groetjes,
Een opgelucht visje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |