http://www.afvalfonds.nl/quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:56 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben producenten zich al afgekocht via het afvalfonds
maar enkele quotes van milieucentraal
[..]
Kortom ook de overheid vindt dat degene die iets weggooit verantwoordelijk is voor het afval.
Ook het bedrijfsleven is verantwoordelijk voor het terug dringen van dfe afval bergquote:tevens heeft het bedrijfsleven zich gebonden aan een hogere integrale doelstelling van materiaalhergebruik voor kunststof verpakkingen.
Of te wel wij als burgers hebben door die verpakkings belasting die sindkort geheven wordt 250 miljoen opgebracht, en het bedrijfsleven draagt wel 11 miljoen bij. Nou nou wat een verantwoordelijkheid nemen onze ondernemers toch. Dat afvalfonds is niet de eerder genoemde uitvoeringsorganisatie vanuit het bedrijfsleven, dat kan ik in ieder geval nergens terug vinden op de site van het afvalfonds.quote:115 miljoen wordt verkregen door een extra belastingheffing bovenop de reeds in het coalitieakkoord afgesproken verpakkingsbelasting van 250 miljoen Euro. Tevens wordt uit het afvalfonds de bijdrage betaald van het bedrijfsleven van 11 miljoen Euro per jaar voor de uitvoering van het Impulsprogramma Zwerfafval
Het een zorgt voor het ander.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:14 schreef bloodymary het volgende:
Ik walg van mensen die afval op straat flikkeren.
Ik walg ook van dit soort acties. Het wordt hier steeds meer een politiestaat.
ja het een: mensen die hier net zijn en de dienst willen uitmaken en het ander: mensen die hier al generaties lang wonen en de fuck niet begrijpen van wat er nu eigenlijk in de grote en minder grote steden wordt gedaan door smerig tuig. .quote:
Ah leuk. Laten we toch vooral van alle discussies allochtonen discussies maken....quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja het een: mensen die hier net zijn en de dienst willen uitmaken en het ander: mensen die hier al generaties lang wonen en de fuck niet begrijpen van wat er nu eigenlijk in de grote en minder grote steden wordt gedaan door smerig tuig. .
je hebt gelijk. mea culpa.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:40 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Ah leuk. Laten we toch vooral van alle discussies allochtonen discussies maken....
Persoonsregistratie komt ook voor d.m.v. camera's. Zolang deze gegevens binnen afzienbare tijd weer vernietigd worden is er niets aan de hand. Óf het ook vernietigd wordt is een tweede. Wettelijk gezien zijn ze in overtreding als de gegevens voor een langere tijd bewaard worden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
afval natuurlijk in de bak. maar ik kom me de ilussie niet onttrekken dat het hier ook gaat over persoonsregistratie... wat dacht je van tanken?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Persoonsregistratie komt ook voor d.m.v. camera's. Zolang deze gegevens binnen afzienbare tijd weer vernietigd worden is er niets aan de hand. Óf het ook vernietigd wordt is een tweede. Wettelijk gezien zijn ze in overtreding als de gegevens voor een langere tijd bewaard worden.
Natuurlijk. Big brother hoeft niet over mijn schouder mee te kijken. Althans, niet meer dan noodzakelijk.quote:
ik wil jou wel eens zien in de recherchekamer, waar je ondervraagd wordt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk. Big brother hoeft niet over mijn schouder mee te kijken. Althans, niet meer dan noodzakelijk.
Misschien hangt er wel een webcam in zo'n kamer. Kun je lachen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil jou wel eens zien in de recherchekamer, waar je ondervraagd wordt.![]()
misschienquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien hangt er wel een webcam in zo'n kamer. Kun je lachen!
Geloof het maar. Vroeg of laat word dat gewoon geautomatiseerd en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat de Mac al die gegevens linea recta doorsluist aan je zorgverzekeraar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Grappig idee en zo lang het kenteken met een pen op de zak wordt geschreven en niet geautomatiseerd wordt geprint en/of opgeslagen in één of ander systeem, is de Wet Bescherming Persoonsgegevens niet van toepassing.
Ze hebben niet voor niets zo'n afvalprikker in dienst.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:26 schreef Geerd het volgende:
Ik stond de eerste keer echt met stomme verbazing te kijken, dat er zulke aso's zijn,
Alles op het dak laten liggen en wegscheuren of tijdens het rijden uit het raam flikkeren, naast de auto neerleggen en wegrijden.
Vaak toch weer dat petjes volk.
Ja net of mac dat door gaat geven aan de zorgverzekering, dan komt er toch geen hond meer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Geloof het maar. Vroeg of laat word dat gewoon geautomatiseerd en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat de Mac al die gegevens linea recta doorsluist aan je zorgverzekeraar.
Maar hey, wat maakt het uit. We hebben toch niks te verbergen nietwaar?
Het is compleet belachelijk en iedereen doet wel net of dat het geniaal is, maar wacht maar tot de premie ineens 50 euro duurder word per maand omdat je 4x in de week bij de Mac eet en daardoor een verhoogde kans op hart- en vaatziekte hebt.
Dan lachen we niet meer nee, en dan is het ook telaat.
Weet je wat pas écht een geniale actie zou zijn van MacDonalds?
GODVERDOMME EEN KEER ZORGEN DAT DIE AFVALBAKKEN LEEG WORDEN GEMAAKT ZODAT IK MIJN TROEP ER NIET NAAST HOEF TE DUMPEN!!!!!!![]()
![]()
!!!!
STELLETJE ACHTERLIJKE MONGOLEN!!!!!![]()
!
Zorgverzekeraars kijken nu al regelmatig op het internet of er klanten buitensporig opgewonden reacties achterlate op discussiefora.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Geloof het maar. Vroeg of laat word dat gewoon geautomatiseerd en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat de Mac al die gegevens linea recta doorsluist aan je zorgverzekeraar.
Het is compleet belachelijk en iedereen doet wel net of dat het geniaal is, maar wacht maar tot de premie ineens 50 euro duurder word per maand omdat je 4x in de week bij de Mac eet en daardoor een verhoogde kans op hart- en vaatziekte hebt.
GODVERDOMME EEN KEER ZORGEN DAT DIE AFVALBAKKEN LEEG WORDEN GEMAAKT ZODAT IK MIJN TROEP ER NIET NAAST HOEF TE DUMPEN!!!!!!![]()
![]()
!!!!
!
aangezien jij het weet werk je daar of eet je daar. en dat terwijl je zelfs de naam niet kan schrijven, het is mc.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
![]()
!!!!
!
dat is een flink menu!quote:
steeds meer mensen in een klein landje en steeds minder goed opgevoed; dan zal er harder opgetreden moeten worden om het leefbaar te houden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:14 schreef bloodymary het volgende:
Ik walg ook van dit soort acties. Het wordt hier steeds meer een politiestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |