abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63322262
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:56 schreef HEvaRe het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben producenten zich al afgekocht via het afvalfonds

maar enkele quotes van milieucentraal
[..]

Kortom ook de overheid vindt dat degene die iets weggooit verantwoordelijk is voor het afval.
http://www.afvalfonds.nl/
quote:
tevens heeft het bedrijfsleven zich gebonden aan een hogere integrale doelstelling van materiaalhergebruik voor kunststof verpakkingen.
Ook het bedrijfsleven is verantwoordelijk voor het terug dringen van dfe afval berg

(hier in tilburg staan siind 1 jaar plastic inzamel bakken, 50% van mijn afval bestaat uit plastic wat allemaal die bak in gaat http://www.plasticheroes.nl/ )
quote:
115 miljoen wordt verkregen door een extra belastingheffing bovenop de reeds in het coalitieakkoord afgesproken verpakkingsbelasting van 250 miljoen Euro. Tevens wordt uit het afvalfonds de bijdrage betaald van het bedrijfsleven van 11 miljoen Euro per jaar voor de uitvoering van het Impulsprogramma Zwerfafval
Of te wel wij als burgers hebben door die verpakkings belasting die sindkort geheven wordt 250 miljoen opgebracht, en het bedrijfsleven draagt wel 11 miljoen bij. Nou nou wat een verantwoordelijkheid nemen onze ondernemers toch. Dat afvalfonds is niet de eerder genoemde uitvoeringsorganisatie vanuit het bedrijfsleven, dat kan ik in ieder geval nergens terug vinden op de site van het afvalfonds.
pi_63322410
Ik walg van mensen die afval op straat flikkeren.

Ik walg ook van dit soort acties. Het wordt hier steeds meer een politiestaat.
pi_63322747
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:14 schreef bloodymary het volgende:
Ik walg van mensen die afval op straat flikkeren.

Het een zorgt voor het ander.
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:32:40 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63322828
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Het een zorgt voor het ander.
ja het een: mensen die hier net zijn en de dienst willen uitmaken en het ander: mensen die hier al generaties lang wonen en de fuck niet begrijpen van wat er nu eigenlijk in de grote en minder grote steden wordt gedaan door smerig tuig. .
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_63323063
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja het een: mensen die hier net zijn en de dienst willen uitmaken en het ander: mensen die hier al generaties lang wonen en de fuck niet begrijpen van wat er nu eigenlijk in de grote en minder grote steden wordt gedaan door smerig tuig. .
Ah leuk. Laten we toch vooral van alle discussies allochtonen discussies maken....

[ Bericht 0% gewijzigd door Houtworm op 18-11-2008 18:46:15 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:48:49 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63323303
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:40 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ah leuk. Laten we toch vooral van alle discussies allochtonen discussies maken....
je hebt gelijk. mea culpa.

alleen een mcdrive doet kentekens op de verpakkingen zodat ze niet geript worden met mcdriveby's
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:52:50 #82
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_63323401
Ik gooi mijn afval altijd in de prullenbak bij de Mac, maar daarmee heb ik niet de garantie dat mijn afval nooit en te nimmer op straat zal komen. Zoals eerder genoemd kunnen dieren het afval eruit sleuren of iemand kan je een oor aan naaien door jouw kenteken op een zak te zetten. Om die reden staat deze actie juridisch heel zwak, en ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er ooit iemand bekeurd is op deze manier. Het placebo-effect is wel mooi meegenomen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:05:57 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63323848
afval natuurlijk in de bak. maar ik kom me de ilussie niet onttrekken dat het hier ook gaat over persoonsregistratie... wat dacht je van tanken?
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:12:15 #84
24533 ACT-F
pi_63324070
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef zoalshetis het volgende:
afval natuurlijk in de bak. maar ik kom me de ilussie niet onttrekken dat het hier ook gaat over persoonsregistratie... wat dacht je van tanken?
Persoonsregistratie komt ook voor d.m.v. camera's. Zolang deze gegevens binnen afzienbare tijd weer vernietigd worden is er niets aan de hand. Óf het ook vernietigd wordt is een tweede. Wettelijk gezien zijn ze in overtreding als de gegevens voor een langere tijd bewaard worden.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:13:31 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63324108
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Persoonsregistratie komt ook voor d.m.v. camera's. Zolang deze gegevens binnen afzienbare tijd weer vernietigd worden is er niets aan de hand. Óf het ook vernietigd wordt is een tweede. Wettelijk gezien zijn ze in overtreding als de gegevens voor een langere tijd bewaard worden.

toch iets te verbergen he!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:15:22 #86
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63324176
Dit is natuurlijk een 'oplossing' van niks.

Het kenteken onder op de zak levert geen juridisch bewijs dat jij ook daadwerkelijk diegene bent die de zak gedumpt heeft.

Leuk bedacht, maar juridisch niet haalbaar, er zal dan ook niemand ooit op deze manier een boete krijgen.
Whatever one can conceive, one can achieve.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:17:52 #87
24533 ACT-F
pi_63324257
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef zoalshetis het volgende:

toch iets te verbergen he!
Natuurlijk. Big brother hoeft niet over mijn schouder mee te kijken. Althans, niet meer dan noodzakelijk.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:20:59 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63324388
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Natuurlijk. Big brother hoeft niet over mijn schouder mee te kijken. Althans, niet meer dan noodzakelijk.
ik wil jou wel eens zien in de recherchekamer, waar je ondervraagd wordt.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:23:16 #89
24533 ACT-F
pi_63324466
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil jou wel eens zien in de recherchekamer, waar je ondervraagd wordt.
Misschien hangt er wel een webcam in zo'n kamer. Kun je lachen!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:24:36 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63324505
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:23 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Misschien hangt er wel een webcam in zo'n kamer. Kun je lachen!
misschien
pi_63324553
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Grappig idee en zo lang het kenteken met een pen op de zak wordt geschreven en niet geautomatiseerd wordt geprint en/of opgeslagen in één of ander systeem, is de Wet Bescherming Persoonsgegevens niet van toepassing.
Geloof het maar. Vroeg of laat word dat gewoon geautomatiseerd en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat de Mac al die gegevens linea recta doorsluist aan je zorgverzekeraar.

Maar hey, wat maakt het uit. We hebben toch niks te verbergen nietwaar?

Het is compleet belachelijk en iedereen doet wel net of dat het geniaal is, maar wacht maar tot de premie ineens 50 euro duurder word per maand omdat je 4x in de week bij de Mac eet en daardoor een verhoogde kans op hart- en vaatziekte hebt.

Dan lachen we niet meer nee, en dan is het ook telaat.

Weet je wat pas écht een geniale actie zou zijn van MacDonalds?

GODVERDOMME EEN KEER ZORGEN DAT DIE AFVALBAKKEN LEEG WORDEN GEMAAKT ZODAT IK MIJN TROEP ER NIET NAAST HOEF TE DUMPEN!!!!!! !!!!

STELLETJE ACHTERLIJKE MONGOLEN!!!!! !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63324585
Ik stond de eerste keer echt met stomme verbazing te kijken, dat er zulke aso's zijn,
Alles op het dak laten liggen en wegscheuren of tijdens het rijden uit het raam flikkeren, naast de auto neerleggen en wegrijden.

Vaak toch weer dat petjes volk.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:28:02 #93
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63324624
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:26 schreef Geerd het volgende:
Ik stond de eerste keer echt met stomme verbazing te kijken, dat er zulke aso's zijn,
Alles op het dak laten liggen en wegscheuren of tijdens het rijden uit het raam flikkeren, naast de auto neerleggen en wegrijden.

Vaak toch weer dat petjes volk.
Ze hebben niet voor niets zo'n afvalprikker in dienst.
pi_63324776
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Geloof het maar. Vroeg of laat word dat gewoon geautomatiseerd en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat de Mac al die gegevens linea recta doorsluist aan je zorgverzekeraar.

Het is compleet belachelijk en iedereen doet wel net of dat het geniaal is, maar wacht maar tot de premie ineens 50 euro duurder word per maand omdat je 4x in de week bij de Mac eet en daardoor een verhoogde kans op hart- en vaatziekte hebt.

GODVERDOMME EEN KEER ZORGEN DAT DIE AFVALBAKKEN LEEG WORDEN GEMAAKT ZODAT IK MIJN TROEP ER NIET NAAST HOEF TE DUMPEN!!!!!! !!!!

Ja net of mac dat door gaat geven aan de zorgverzekering, dan komt er toch geen hond meer.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:35:18 #95
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63324860
quote:

[..]

Zorgverzekeraars kijken nu al regelmatig op het internet of er klanten buitensporig opgewonden reacties achterlate op discussiefora.

Aangezien dat soort stress tot hartklachten kan leiden, wordt op basis van die gegevens je premie verhoogt.

Hoeveel betaal je nu?

[ Bericht 0% gewijzigd door AngerManagement op 18-11-2008 19:46:06 ]
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:44:49 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63325194
quote:

[..]

aangezien jij het weet werk je daar of eet je daar. en dat terwijl je zelfs de naam niet kan schrijven, het is mc.

als volgt: mensen verwachten bij de mc dat personeel hun fastshit opruimt. dus ook in de mcdrive.

daarnaast komt er veel tokkiepubliek en moet alles kras-, stoot, slagvast en makkelijk op te ruimen zijn. stinkvolk.
pi_63325197
101 euro all in
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:45:54 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63325231
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef vosss het volgende:
101 euro all in
dat is een flink menu!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:49:11 #99
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_63325339
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef vosss het volgende:
101 euro all in
Call.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:52:37 #100
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_63325461
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:14 schreef bloodymary het volgende:
steeds meer mensen in een klein landje en steeds minder goed opgevoed; dan zal er harder opgetreden moeten worden om het leefbaar te houden.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')