abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:58:04 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63325648
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Napalm het volgende:

[..]

steeds meer mensen in een klein landje en steeds minder goed opgevoed; dan zal er harder opgetreden moeten worden om het leefbaar te houden.
ja! het autochtone kind moet vanwege veel pvda ouders de vruchten van de mutlicuturele samenleving plukken. joepie de fucking poepie! gave vent.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_63325736
Als ze echt slim zijn dan stoppen ze een RFID chip in de verpakkingen en loggen ze het kenteken icm het RFID.
Dan is het wat lastiger je afval weg te gooien en/of te frauderen. Alleen McDonalds weet welk kenteken het afval heeft en de politie kan dit dan raadplegen.

RFID dust kost tegenwoordig geen fikker.

Dan krijg je juten die afval aan het scannen zijn
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:04:26 #103
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_63325856
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef HzHertz het volgende:
Nieuwe kwa-jongens streken: Kentekens op afval schrijven
Shit je bent me voor
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:04:39 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63325862
goede verdienste, ware het niet dat je als bedrijf altijd de lul bent ten opzichte van het zichzelfverrijkende ambtelijke apparaat zoals politie, wethouders, burgemeester, ambtenarij.

en het wordt maar rijker, ik zeg hooguit 10 mensen op de 1000 voor ambtenarij.
pi_63326018
Mensen die hun MacDonalds afval uit het raam pleuren moeten bekeurt worden vind ik.
Dat deze oplossing niet waterdicht is, is jammer.
pi_63326101
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Briljant eigenlijk. Dat ze daar niet eerder op gekomen zijn!
Zo briljant is het niet. Als je het keurig in het afvalbakkie flikkert en 1 of andere randgroeptuigjongere haalt het er uit en flikkert het op straat krijg je alsnog een prent.
pi_63326104
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Basp1 het volgende:

Ja ik heb het 1 * gezien dat iemand uit een een langzaam rijdende auto snackbar rotzooi eruit gooide, helaas voor hem reed hij in een soort stads file. Zijn dak stond open dus ik heb het daardoor weer naar binnen gegooid, en boos dat die aso was. Maar ja hij kon niet zomaar zijn auto verlaten.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63326882
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:12 schreef McKillem het volgende:

[..]

Zo briljant is het niet. Als je het keurig in het afvalbakkie flikkert en 1 of andere randgroeptuigjongere haalt het er uit en flikkert het op straat krijg je alsnog een prent.
Als als als....
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:00:19 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63327643
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik neem aan dat je lacht om de ongeloofwaardigheid. jfc.
pi_63328319
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Als als als....
Maar het is wel waar.
Begrijp me niet verkeerd, dat pleurisschorem wat hun tyfuszooi gewoon op straat flikkert moet aangepakt worden. Maar niet op deze fraudegevoelig manier die meer deuken maakt dan repareert.
pi_63328395
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:18 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maar het is wel waar.
Begrijp me niet verkeerd, dat pleurisschorem wat hun tyfuszooi gewoon op straat flikkert moet aangepakt worden. Maar niet op deze fraudegevoelig manier die meer deuken maakt dan repareert.
Welke deuken bedoel je dan?
Wat is er allemaal mis gegaan in de proefperiode?
pi_63328637
briljante actie.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_63328711
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:20 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Welke deuken bedoel je dan?
Wat is er allemaal mis gegaan in de proefperiode?
Jij wist voor dit bericht dat dit plaatsvond?
pi_63328842
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:00 schreef WillempieB het volgende:
RFID dust kost tegenwoordig geen fikker.
Kosten van de tag icm met de electronische infrastructuur zullen waarschijnlijk de prijs per menu wel 10% omhoog gooien. Dat is belachelijk veel voor iets wat met een viltstift ook te bereiken is.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_63329035
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:28 schreef McKillem het volgende:

[..]

Jij wist voor dit bericht dat dit plaatsvond?
Ja. Heeft al eerder in het nieuws gestaan.
Nogmaals, wat is er mis gegaan in de proefperiode?
pi_63329197
Triest eigenlijk dat er lieden zijn die niet de moeite willen nemen om de afval gewoon in een prullenbak te gooien. Op elke parkeerplaats bij de McDonalds staan afvalbakken dicht langs de kant, hoef je niet eens je auto uit met je vadsige pauperkont. Maar nee, we gooien het gewoon uit het raam, 'das cool/stoer/blablabla'. Kutpaupers.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_63329330
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ja. Heeft al eerder in het nieuws gestaan.
Nogmaals, wat is er mis gegaan in de proefperiode?
Nou ik wist het niet, kennelijk nog een hele hoop mensen meer niet als ik dit topic zo doorlees, en als het een artiekel ergens in het midden van de telegraaf betroft weet kansenjugend Nederland het zeerzeker niet.
Wat denk jij nou dat er gaat gebeuren zogouw "kwajongens" er wind van krijgen dat ze iemand een bekeuring kunnen bezorgen door een kenteken op een weggemikt frietbakje te schrijven en dat op de parkeerplaats van de mac te flikkeren?
Daar hoef je toch geen raketkundige voor te wezen dat dit gewoon gaat gebeuren lijkt me.

Dat het in deze proef periode goed is gegaan zegt verder niet zo debiel veel over e.v.t. gevolgen van invoering op grote schaal.
pi_63329490
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef McKillem het volgende:

[..]

Nou ik wist het niet, kennelijk nog een hele hoop mensen meer niet als ik dit topic zo doorlees, en als het een artiekel ergens in het midden van de telegraaf betroft weet kansenjugend Nederland het zeerzeker niet.
Wat denk jij nou dat er gaat gebeuren zogouw "kwajongens" er wind van krijgen dat ze iemand een bekeuring kunnen bezorgen door een kenteken op een weggemikt frietbakje te schrijven en dat op de parkeerplaats van de mac te flikkeren?
Daar hoef je toch geen raketkundige voor te wezen dat dit gewoon gaat gebeuren lijkt me.

Dat het in deze proef periode goed is gegaan zegt verder niet zo debiel veel over e.v.t. gevolgen van invoering op grote schaal.
Het is gecomuniceerd aan de klanten, dus in de buurt was het wel bekend. Waarom zou dat wat jij zegt pas kunnen gebeuren als het landelijk het nieuws heeft gehaald?
pi_63331339
Qua preventie is het natuurlijk een goed afschrikmiddel. De praktijk zal echter zijn dat de doos achter de kassa het kenteken van haar ex-vriendje opschrijft en dan geeft aan iemand waarvan ze zeker weet dat het later op de snelweg ligt. Als middel om boetes uit te schrijven is het dus wat minder geslaagd.
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:44:35 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63331426
mensen die mcdonalds 'eten', willen dat hun etenswikkels worden op/afgehaald. al is dat op straat. service.
pi_63331441
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:41 schreef Fastmatti het volgende:
Qua preventie is het natuurlijk een goed afschrikmiddel. De praktijk zal echter zijn dat de doos achter de kassa het kenteken van haar ex-vriendje opschrijft en dan geeft aan iemand waarvan ze zeker weet dat het later op de snelweg ligt. Als middel om boetes uit te schrijven is het dus wat minder geslaagd.
Het is al de praktijk. Hoeveel ex-vriendjes zijn er alsnog genaaid?
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:47:55 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63331537
sowieso om zo para te zijn moet je flink trailer en mcdonaldseter zijn.
pi_63331954
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Het is gecomuniceerd aan de klanten, dus in de buurt was het wel bekend. Waarom zou dat wat jij zegt pas kunnen gebeuren als het landelijk het nieuws heeft gehaald?
Verdruk het nou niet gewoon. Jij en ik weten allebij dat het gewoon een kwestie van tijd is voor je dat soort praktijken gaat krijgen als je echt gaat bekeuren n.a.v. dit soort grapjes. Dat is gewoon zo, net als dat belletje trekken bestaat, ze bushokjes afbreken als je even niet kijkt en weet ik wat voor onzin je nog meer kan verzinnen.

Aan de andere kant.
Bekeuren? Omdat je kenteken op een pakje patat staat dat toevallig op straat ligt?
Bewijslast omlaag geschroefd? Want ik zie eigenlijk niet hoe zoiets rechtsgeldig werkt/kan werken.
Dus waar ik nou eigenlijk over zit te lullen vraag ik me ook wel een beetje af.
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 08:11:31 #124
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_63336659
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:25 schreef vosss het volgende:
Geloof het maar. Vroeg of laat word dat gewoon geautomatiseerd en dan is het slechts een kwestie van tijd voordat de Mac al die gegevens linea recta doorsluist aan je zorgverzekeraar.

Maar hey, wat maakt het uit. We hebben toch niks te verbergen nietwaar?
Maak je je nou druk om mijn post?

Het enige dat ik zeg, is dat de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) niet van toepassing is als het gaat om het handmatig schrijven van een kenteken op een verpakking. Zodra dit geautomatiseerd gebeurt, is de WBP wel van toepassing, omdat je ervan uit kan gaan dat de kentekens in het systeem geregistreerd blijven staan.

Even uitgaande van wel een geautomatiseerd bestand:

Feiten:
Het verwerken van kentekens door de McD in een bestand moet een bepaald doel dienen. Dat doel moet goedgekeurd worden door het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP). Een kenteken is een indirect persoonsgegeven waar de McD verder niet veel mee kan. Pas als het gekoppeld wordt aan het kentekenregister van de RDW, heb je een bijbehorend persoon. McD heeft geen toegang tot dat register.

Benzinestations doen nu al meer dan de McD. Zij registreren met camera's alle auto's die komen tanken en kennelijk is dat ook goedgekeurd door het CBP. Het overleggen van alle verwerkingen aan derden (politie, verzekeringsmaatschappijen, etc) is hen ook niet toegestaan. Alleen als er iets gebeurt waarbij benzinestations slachtoffer zijn, mogen ze hun registratie van dat specifieke voorval overdragen aan de politie.

Zodra McD verantwoordelijk wordt gehouden voor het zwerfafval dat de klanten dumpen, kan McD aangemerkt worden als slachtoffer. Een kenteken op de verpakking kan dan handig zijn bij de opsporing van de daders. Dit doel kan echter ook bereikt worden zonder registratie in een bestand door gewoon het kenteken op de verpakking te schrijven.

Mijn conclusie:
McD heeft geen automatisch bestand nodig, omdat het handmatig plaatsen van een kenteken op de verpakking ook kan en minder ingrijpend is dan verwerking in een systeem. Zo geredeneerd denk ik dat het CBP een dergelijk geautomatiseerd bestand nooit zal goedkeuren.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_63336920
Weer een goede reden waarom de Mac gewoon moet gaan bezorgen.
pi_63337435
Mwah, ik mag hopen dat ze het op preventieve werking gooien, want als de politie bij mij komt aankloppen met een boete laat ik deze graag voorkomen Zelfs in NL kan dit door een rechter toch nooit goedgekeurd worden als degelijke bewijslast man
pi_63339254
Ik vind het een super actie associaal dat mensen zulke spullen gewoon uit raam gooien of ergens achter laten.
ik vind ook dat er FLINKE boetes op mogen komen!
pi_63340298
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:01 schreef McKillem het volgende:

[..]

Verdruk het nou niet gewoon. Jij en ik weten allebij dat het gewoon een kwestie van tijd is voor je dat soort praktijken gaat krijgen als je echt gaat bekeuren n.a.v. dit soort grapjes. Dat is gewoon zo, net als dat belletje trekken bestaat, ze bushokjes afbreken als je even niet kijkt en weet ik wat voor onzin je nog meer kan verzinnen.

Aan de andere kant.
Bekeuren? Omdat je kenteken op een pakje patat staat dat toevallig op straat ligt?
Bewijslast omlaag geschroefd? Want ik zie eigenlijk niet hoe zoiets rechtsgeldig werkt/kan werken.
Dus waar ik nou eigenlijk over zit te lullen vraag ik me ook wel een beetje af.
Ik denk dat het wel meevalt. De plaatsen waar McDrive klanten hun zooi weggooien zijn niet altijd plaatsen waar hangjongeren rondhangen en zich de tyfus vervelen.
En als je dan toch de politie op iemand zijn dak wilt sturen, kun je dat ook op andere manieren voor elkaar krijgen.

Daarnaast denk ik ook dat er niet alleen naar de verpakking zal worden gekeken, maar is het als extra bewijslast natuurlijk ook mogelijk om videobeelden van de McDrive te bekijken of en wanneer iemand daar echt is geweest.
pi_63341126
Hehe, ik maakte gister ook weer wat mooisch mee. Zit in de metro, stop bij één of ander station in R'dam en zie aan de andere kant van de rails twee negers op een bankje zitten. Één van die gasten drinkt z'n blikkie Fernandez op en probeert het in de prullenbak te gooien. Hij mist. Ik kijk hem aan, lach en schudt m'n hoofd als hij met z'n reet op dat bankje blijft zitten en hij kijkt me boos aan en leek even te twijfelen of hij z'n maat aan zou tikken. Dan vraag je je toch af hoe moeilijk het is om even op te staan, die twee passen te maken en zo het blikje alsnog in de prullenbak te krijgen.

Nah, dat is niet cool genoeg ofzo en voor domme natuur-josti's

Oh en ze mogen wat mij betreft ook wel wat hardere anti-reclame maken voor die ongein. Gewoon stellen dat mensen die dingen op straat en langs de weggooien hartstikke debiel zijn. Schelden! Schelden!
  woensdag 19 november 2008 @ 13:02:43 #130
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_63343078
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef Hamilcar het volgende:
Hehe, ik maakte gister ook weer wat mooisch mee. Zit in de metro, stop bij één of ander station in R'dam en zie aan de andere kant van de rails twee negers op een bankje zitten. Één van die gasten drinkt z'n blikkie Fernandez op en probeert het in de prullenbak te gooien. Hij mist. Ik kijk hem aan, lach en schudt m'n hoofd als hij met z'n reet op dat bankje blijft zitten en hij kijkt me boos aan en leek even te twijfelen of hij z'n maat aan zou tikken. Dan vraag je je toch af hoe moeilijk het is om even op te staan, die twee passen te maken en zo het blikje alsnog in de prullenbak te krijgen.

Nah, dat is niet cool genoeg ofzo en voor domme natuur-josti's

Oh en ze mogen wat mij betreft ook wel wat hardere anti-reclame maken voor die ongein. Gewoon stellen dat mensen die dingen op straat en langs de weggooien hartstikke debiel zijn. Schelden! Schelden!
Ach, de intentie was in ieder geval al goed. Nu nog leren mikken. In America verdienen veel negers hun geld daarmee in de NBA
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  woensdag 19 november 2008 @ 13:06:14 #131
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_63343161
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:18 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Daarnaast denk ik ook dat er niet alleen naar de verpakking zal worden gekeken, maar is het als extra bewijslast natuurlijk ook mogelijk om videobeelden van de McDrive te bekijken of en wanneer iemand daar echt is geweest.
ik denk niet dat ze een politieagent de beelden gaan laten nalopen om te kijken of de automobilist duidelijk herkenbaar is en overeenkomt met het uiterlijk van de kentekenhouder, voor dat een bekeuring verstuurt gaat worden.
Dan is de bekeuring voor de overheid al duurder dan dat hij op zal leveren aan geld.
pi_63343209
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:06 schreef Goofup het volgende:

[..]

ik denk niet dat ze een politieagent de beelden gaan laten nalopen om te kijken of de automobilist duidelijk herkenbaar is en overeenkomt met het uiterlijk van de kentekenhouder, voor dat een bekeuring verstuurt gaat worden.
Dan is de bekeuring voor de overheid al duurder dan dat hij op zal leveren aan geld.
Geen idee of dat zoveel moeite is. Maar controleren of een auto met dat kenteken iets bij de Mac heeft gekocht lijkt mij toch wel het minste wat de politie kan doen als ze overgaan tot actie.
pi_63343369
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Geen idee of dat zoveel moeite is. Maar controleren of een auto met dat kenteken iets bij de Mac heeft gekocht lijkt mij toch wel het minste wat de politie kan doen als ze overgaan tot actie.
Er moeten meer agenten op straat komen, niet meer agenten die camerabeelden van de McDrive gaan zitten
bekijken in de hoop dat het kenteken matcht met dat wat onderop de zak staat geschreven.
  woensdag 19 november 2008 @ 13:18:38 #134
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_63343494
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:08 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Je hebt in Nederland de mogelijkheid in bezwaar te gaan tegen een bekeuring en dit bezwaar wordt dan gratis in behandeling genomen (van de belastingcenten natuurlijk).
Als er een bezwaar is tegen een boete van papier gooien op straat, wat allicht geen hoge boete zal zijn, is iedere extra energie die er in wordt gestoken, zonde van de tijd.
Waarschijnlijk iedere bekeuring met bezwaar tenietgesteld.

Ik denk overigens niet dat er daadwerkelijk bekeuringen worden uitgeschreven. Ik denk dat er alleen mee gedreigd wordt en dat die dreiging genioeg is voor een daling van 70 procent.
(Dit getal wordt overigens genoemd door een medewerker van McDonalds zelf en een hoger percentage noemen, wekt de ilusie dat McDonalds iets nuttigs bijdraagt aan het bestrijden van een probleem dat indirect voortvloeit uit hun keten. Of dit getal zal kloppen, valt natuurlijk te betwijfelen.)
pi_63354236
Overigens snap ik nog steeds niet waarom mensen door een mcdrive gaan ipv binnen te bestellen vaak is dat veel sneller en gemakkelijker
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63365846
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Zeg blondie, jij denkt dat McDonals medewerkers beschikbaar stelt die de bermen van nederland gaan nalopen op weggegooide McDonalds-verpakkingen ofzo ?
Waarom niet ? Als ze toch al bezig zijn (zoals eerder gezegd), 2 straten rondom de Mac op te ruimen is het voor hen een kleine moeite even de kentekens op te schrijven.

Zij hebben ook een belang. Want als de klanten eens het fatsoen op kunnen brengen hun rommel op te ruimen, hoeft de Mac ook niet iemand vrij te maken om de rotzooi op te ruimen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_63381964
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens snap ik nog steeds niet waarom mensen door een mcdrive gaan ipv binnen te bestellen vaak is dat veel sneller en gemakkelijker
Omdat je in de McDrive gwn lekker relaxed kan zitten terwijl je in de rij staat, en niet een kwartier staat te creperen tussen blerende en jankende kinderen? Wat is daar volgens jou precies gemakkelijker aan?

En volgens mij valt dat sneller erg tegen. Soms heb ik juist het gevoel dat het eerder andersom is.
pi_63389076
Goede zaak, als je al zo lui bent om bij de mac te gaan eten mag je er wel een beetje energie in steken om het afval vervolgens op de 'goede' plek te krijgen. Hoewel als ik principieel ga doen ik er fel op tegen ben (mompelt iets over privacy enzo) Maarja het is eigenlijk een beetje jammer dat het nodig is, zoveel moeite is het toch niet?
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_63389185
Als je geen troep meer op straat gooit worden er een hoop mensen werkeloos.

Overigens is een kenteken op een weggegooid papiertje geen bewijs.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 20 november 2008 @ 22:49:17 #140
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63389334
Goed zo! Werkverschaffing.
Vraag: "Wat doe jij voor werk?"
Antwoord: "Ik ben kentekennoteerderopzakken bij de Mac! "
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63397462
Top idee!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63400656
En terecht. De paupers die nog te lui zijn om naar een vuilnisbak te lopen zijn er ook het vaakst. Afmaken met bekeuringen en kots die reintegratiemongolen.
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_63400868
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:05 schreef B.Honderd het volgende:
En terecht. De paupers die nog te lui zijn om naar een vuilnisbak te lopen zijn er ook het vaakst. Afmaken met bekeuringen en kots die reintegratiemongolen.
Lopen? Ze hebben die terreinen al zo ingericht dat je met je auto langs een prullenbak kan rijden, je hoeft godbetert alleen even het raam open te doen om die zak weg te gooien.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63401835
Het is eten is daar al duur zat en het wordt heus wel opgeruimd. Rommel op het Mac terrein achter laten is ongeveer hetzelfde als wanneer je binnen gaat eten en je rommel op tafel achter laat.

[ Bericht 31% gewijzigd door JohnDope op 21-11-2008 12:58:43 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:09:39 #145
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_63402334
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:50 schreef JohnDope het volgende:
Het is eten is daar al duur zat en het wordt heus wel opgeruimd. Rommel op het Mac terrein achter laten is ongeveer hetzelfde als wanneer je binnen gaat eten en je rommel op tafel achter laat.
Dat is het probleem ook niet. Dit wordt inderdaad netjes opgeruimd door het personeel. Echter beland nog een hoop vuil in de berm en dit probleem proberen ze op deze manier doeltreffend aan te kunnen pakken.
pi_63402355
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:09 schreef Goofup het volgende:

[..]

Dat is het probleem ook niet. Dit wordt inderdaad netjes opgeruimd door het personeel. Echter beland nog een hoop vuil in de berm en dit probleem proberen ze op deze manier doeltreffend aan te kunnen pakken.
Zolang het niet in de natuur is, maakt dat allemaal niet zo veel uit.
pi_63402563
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zolang het niet in de natuur is, maakt dat allemaal niet zo veel uit.
Geef even je adres. Dan kom ik wel een keer met m'n vrienden de verpakkingen na een avondje McDonalds door je brievenbus douwen.
pi_63402663
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:18 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Geef even je adres. Dan kom ik wel een keer met m'n vrienden de verpakkingen na een avondje McDonalds door je brievenbus douwen.
Waar slaat dat nou weer op

En jij zit een avondje in de Mac??
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:21:41 #149
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_63402690
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat vond hij ook van jouw reactie
pi_63402708
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Precies zoals hij het zegt. Het is toch van de zotte dat deze discussie uberhaupt gevoerd moet worden omdat het klootjesvolk te belazerd is om zijn eigen rommel in de vuilnisbak te gooien ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')