abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:13:12 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63311252
En The Cure is tof
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63311279
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Vergeet Spawn niet
Daar heb ik alle comics van Zelfs de specials, en natuurlijk in het engels.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_63311288
Jij verdiend ze wel aan de lopende band zo, hè Elegy?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63311340
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Zo, bijna vol.
Mooie sluitpost .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_63311345
Punten scoren?? Met wat???
pi_63311368
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:13 schreef Elegy het volgende:
En The Cure is tof
Tap tap tap
pi_63311463
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:22:51 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63311507
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
Jij verdiend ze wel aan de lopende band zo, hè Elegy?

Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergeten En natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.
En de Spawn film en de volledige Spawn Animated serie

Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63311510
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
Muziek.
Tap tap tap
pi_63311552
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergeten En natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.

Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
Ik heb die ook allemaal
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_63311610
Oh jee, The Cure en Comics.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:28:31 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63311662
Moggel
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:29:13 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63311689
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik heb die ook allemaal
GMTA

En ik heb een gesigneerde tekening van Witchblade En een gecertificeerde artbook van Darkchylde
En ohja, nog een paar swimsuit editions (ik ben soms zó'n nerd hè... )
pi_63311716
tvp
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_63311720
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:
(ik ben soms zó'n nerd hè... )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63311776
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.

Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
pi_63311828
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Lekkere muziek hè?
Zodra ze in NL optreden wil ik erheen.
pi_63311836
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

GMTA

En ik heb een gesigneerde tekening van Witchblade En een gecertificeerde artbook van Darkchylde
En ohja, nog een paar swimsuit editions (ik ben soms zó'n nerd hè... )
Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine was
pi_63311861
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.

Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
Ik vond de tekenfilmserie leuker eigenlijk.
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:41:18 #20
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63312069
Jajaja Bateman, ik weet, ik weet
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oeh, als je dat zou willen doen...

Wat ik jammer vond aan de live action film was dat er ontzettend in was gesneden. Ze hadden er een PG-13 of (de director's cut) M rating aan gehangen. De tekenfilm is veel donkerder en grimmiger en de comic is natuurlijk helemaal kick ass Ook was het jammer dat ze er qegens copyright etc. niet Chapel konden opvoeren maar daarvoor Priest moesten gebruiken.
Wat me echt ontzettend gaaf zou lijken is als ze de eerste vier delen van Curse of the Spawn verfilmen als een CGI of animatie. En dan gewoon echt goed R rated. Dat zullen ze echter nooit gaan doen denk ik

Sin City en The Crow vind ik de beste comic verfilmingen tot nu toe, ook geen compromis om het luchtiger/toegankelijker te maken
pi_63312070
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:41:46 #22
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63312082
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine was
Tales of the Witchblade is dat Heb ik ook
pi_63312148
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tales of the Witchblade is dat Heb ik ook
Inderdaad! Toffe comics!

En inderdaad, de tekenfilm was veel donkerder, veel meer de sfeer van de comics. Wel jammer overigens dat Greg Capullo toen wegging op een gegeven moment.
pi_63312161
JIj had die tekenfilm van Spawn ook toch, Elegy?
Die heb ik namelijk nog nooit gezien.
pi_63312250
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
Jajaja Bateman, ik weet, ik weet
[..]

Oeh, als je dat zou willen doen...

Wat ik jammer vond aan de live action film was dat er ontzettend in was gesneden. Ze hadden er een PG-13 of (de director's cut) M rating aan gehangen. De tekenfilm is veel donkerder en grimmiger en de comic is natuurlijk helemaal kick ass Ook was het jammer dat ze er qegens copyright etc. niet Chapel konden opvoeren maar daarvoor Priest moesten gebruiken.
Wat me echt ontzettend gaaf zou lijken is als ze de eerste vier delen van Curse of the Spawn verfilmen als een CGI of animatie. En dan gewoon echt goed R rated. Dat zullen ze echter nooit gaan doen denk ik

Sin City en The Crow vind ik de beste comic verfilmingen tot nu toe, ook geen compromis om het luchtiger/toegankelijker te maken
Tuurlijk, zal wel ff kijken of het hier nog ligt. Er staat in de schuur nog wat shit van hem, en aangezien hij het niet op is komen halen is het nu van mij.

Sin City vond ik een geweldige film. Echt een van mijn favoriete films. Wil de strip graag lezen, want Frank Miller is ook erg betrokken geweest bij de film waardoor je ziet dat de scènes exact zo zijn als in de strip. (denk ik) Ik hoorde ook dat er dit jaar een deel 2 uit zou komen, maar daar heb ik verder niks meer van gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')