Daar heb ik alle comics vanquote:
Mooie sluitpostquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Zo, bijna vol.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
Jij verdiend ze wel aan de lopende band zo, hè Elegy?
Ik heb die ook allemaalquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergetenEn natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.
En de Spawn film en de volledige Spawn Animated serie
Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
GMTAquote:
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naast de reguliere Spawn comics (helaas 1 t/m 49 wel in de nederlandse uitgave, anders was het niet te betalen) ook nog Spawn/Witchblade, Spawn/Wildcats, Spawn/Batman, Medieval Spawn, Spawn the Impaler, Curse of the Spawn (briljante eerste 4 delen!), Spawn Dark Ages, Spawn Godslayer, Violater, Violater vs Badrock, en ik ben vast nog wel wat vergetenEn natuurlijk Witchblade, Dark Chylde, Darkness, Fathom, Tomb Raider en allemaal crossovers en one-shots.
En de Spawn film en de volledige Spawn Animated serie
Standaard superhelden zoals Xmen, Batman, Superman, Gene 13, Wetworks, Youngblood etc. heb ik helemaal niks mee.
Lekkere muziek hè?quote:
Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine wasquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
GMTA
En ik heb een gesigneerde tekening van WitchbladeEn een gecertificeerde artbook van Darkchylde
En ohja, nog een paar swimsuit editions(ik ben soms zó'n nerd hè...
)
Ik vond de tekenfilmserie leuker eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.
Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
Oeh, als je dat zou willen doen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij nog wat comics liggen van mijn ex, not sure, volgens mij zit daar ook een of andere crossover van Witchblade en een ander bij. Ik zal eens in de schuur kijken of die comics daar toevallig nog liggen. Ik lees het toch niet.
Ik vond de Spawn verfilming een van de weinige comics waar wél een goeie film van gemaakt is.
Tales of the Witchblade is datquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik met hoe die Witchblade door de eeuwen heen, ben ff de titel kwijt. Krijg je alle draagsters te zien. En wel origins gekocht toen, moest gewoon weten wat het verhaal achter Wolverine was
Inderdaad! Toffe comics!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tales of the Witchblade is datHeb ik ook
Tuurlijk, zal wel ff kijken of het hier nog ligt. Er staat in de schuur nog wat shit van hem, en aangezien hij het niet op is komen halen is het nu van mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
Jajaja Bateman, ik weet, ik weet
[..]
Oeh, als je dat zou willen doen...![]()
Wat ik jammer vond aan de live action film was dat er ontzettend in was gesneden. Ze hadden er een PG-13 of (de director's cut) M rating aan gehangen. De tekenfilm is veel donkerder en grimmiger en de comic is natuurlijk helemaal kick assOok was het jammer dat ze er qegens copyright etc. niet Chapel konden opvoeren maar daarvoor Priest moesten gebruiken.
Wat me echt ontzettend gaaf zou lijken is als ze de eerste vier delen van Curse of the Spawn verfilmen als een CGI of animatie. En dan gewoon echt goed R rated. Dat zullen ze echter nooit gaan doen denk ik
Sin City en The Crow vind ik de beste comic verfilmingen tot nu toe, ook geen compromis om het luchtiger/toegankelijker te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |