lol, waarom kies je daarvoor dan ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb voor rembours gekozendus moet zij het even voorschieten
Wat verwacht je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:14 schreef Runx het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 17-11-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-11-2008 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Chauffeur is onderweg 18-11-2008 Enschede-Marssteden, pakkettendistributie
status van mijn mobiel , alleen is er niemand thuis
Sorry maar met Runx dollen was geloof ik de allereerste keer, toen ik nieuw was. Daarna heb ik toch een aantal serieuze gesprekken met hem mogen voeren, waaraan meerdere meededen oa over het blowen. Niet dat het onderwerp relevant is maar goed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat ik daar onder versta is dat ze het leuker en gezelliger proberen te maken voor andere..
Dus door minder klef te doen.. door een discussie starten enzo..
En wat maakt het uit of het pas na de 10de keer gebeurd.. het gebeurd en dan moet je dat ook aangeven van..
Thanks, dat jullie nu wel anders zijn of iets inplaats van ze te blijven bitchen..
Als iemand wil dat ik verander en ik doe dat en dan komt die persoon opeens met low-life opmerking..
(even als voorbeeld je mutant turtle opmerking)
Dan denk ik ook van ja hallooo.. ik probeer voor jou een aangenamere situatie te creeren en dat wordt niet geaccepteerd..
Een beetje een stank voor dank situatie..
Het is jammer dat jij zo oordeeld want ik moet zeggen dat je zelf net zo hard mee doet af en toe..
Klef doen met runx, door barra te bitchen of debbie..
All i got to say is..
Dont sit at the table, when you dont bring nothing to it!
kerel zichzelf quotenquote:
ik had het ook echt niet tegen jou Droxz.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking maak je niet echt vrienden ofzo.
Lees je b.v ergens bij mij dat ik zeg dat jij moet oprotten?...
Is toch niet zo gek dacht ik zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en ER IS!!!! ook een groep met een andere mening.
en in mijn ogen verschilt dat door 2 dingen.
1) die groep met die andere mening is vaker in dit topic te vinden
2) die groep probeert het wel gezellig te houden
WIJ gedragen ons nu beter doen niet meer klef enzo
WIJ proberen een serieuze discussie te starten
JULLIE komen binnen en beginnen gelijk weer te bitchen.
Niet echt liefquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt
komt idd steeds vaker voor
jij komt binnen in een topic en begint mensen gelijk te beledigen.... als debbie dat ook doet wil ik graag die post zien want ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Sorry maar met Runx dollen was geloof ik de allereerste keer, toen ik nieuw was. Daarna heb ik toch een aantal serieuze gesprekken met hem mogen voeren, waaraan meerdere meededen oa over het blowen. Niet dat het onderwerp relevant is maar goed.
En ja ik bitch Barra en Debbie omdat ik gister eerlijk tegen hun heb aangegeven dat ik hun niet mag.
Zij doen daar zelf mee wat zij willen, dat is hun probleem verder.
En tsja in principe doe ik alleen datgeen wat mij ook "aangedaan" is, en daarmee wil ik aangeven dat Debbie vanaf dag 1 niet bepaald aardig was te noemen tegen mij, en ik niet begreep waarom.
Nu ik haar op dezelfde manier behandel als zij mij, valt jij erover?
Ik denk dat jij juist je daar weer buiten moet houden, want schijnbaar heeft zij iets tegen mij, iets wat ze niet wil aangeven. Hoeft van mij ook niet, want ik heb het zo al wel in de gaten
En tsja.. Ik geloof dat jij zelf ook mensen behandeld op de manier waarop jij wordt behandeld door hun.
En ja het maakt voor mij wel uit of zij het gelijk toepassen of niet, want het gaat mij erom wil je het ook.
Als je idd wilt dat het gezelliger en leuker wordt, dan doe je vanaf dag 1 je best lijkt mij en niet vanaf dag 10
Ik doe het maar alvast zodat hij het niet meer hoeft te doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel zichzelf quoten
hij verwacht een neukia E71
omdat ik het geld al contant had .quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, waarom kies je daarvoor dan ?
jahquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet echt lief
Misschien meet een "ONZ heb niks te doen" topic met 1 regel: "Voor serieuse discussies ga je maar naar het GRTDOJW topic"
owwja! natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek dacht ik zo?
Juist de reden die jij geeft is voor mij en dus blijkbaar ook anderen, een reden om er wat tegen te doen!
Kijk eens naar andere topic reeksen op fok!, OP is netjes... hier niet
Daar posten meer vaste mensen, hier niet...
Daar maakt het uit waar je over praat, hier niet...
Waarom kan het allemaal in andere topics wel, en hier niet?
en daar heb je nu ook veel aanquote:
jou moederquote:
ik heb al een uur geen mail gecheckt..zullen er al wel weer 10 instaan ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
jou moederdie zou nog langs komen weet je nog
nee mijn nieuwe mobiel een neukia E71
Sorry voor jouw dan Barra, maar ik geloof zelf wel dat ik weet wat ik doe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij komt binnen in een topic en begint mensen gelijk te beledigen.... als debbie dat ook doet wil ik graag die post zien want ik geloof er geen reet van.
Misschien verwoord ik het wat netter, maar het komt op het zelfde neer Barra (ja met 2 x een "r"quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had het ook echt niet tegen jou Droxz.
maar Crazy zit me hier al 2x te beledigen en dat pik ik niet.
als iemand respect voor mij heeft en wil dat ik me aanpas wil ik dat best doen.
maar als crazy mij zit te beledigen en zegt dat ik me naar hem moet aanpassen is het bovenstaande mijn mening.
ik probeer zoals je zelf ook weet altijd goed met jullie om te gaan en als we een discussie hebben probeer ik altijd fair en fatsoenlijk te blijven alleen wanneer mensen mij zo gaan benaderen/aanvallen ben ik het even beu
ja , maar ik had hem eerst bij een andere siet besteld en daar zou ik met rembours betalen , alleen die hadden het niet snel genoeg voor elkaar dus heb ik het ergens anders besteld van daarquote:
neuuh valt denk ik wel mee ik heb niks meer ontvangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb al een uur geen mail gecheckt..zullen er al wel weer 10 instaan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |