Een beetjequote:Op dinsdag 18 november 2008 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Neuh, niet echt.
Ik fiets even de stad in, moet nog ff wat regelen enzo
Telefoon, kapper, slag in mn achterwiel, dat soort gedoe...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:02 schreef Den_Haag het volgende:
Een beetje
Wat moet je in de stad regelen?
Ik gok zout. Of bouillonpoeder.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. als mn irish stew iets te flauw is, waar kan ik 'm dan het best mee op smaak brengen?
hij is nu aan het inpruttelen iig
Oh. Dan ga ik maar weer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, CF moet me hier vinden met mn culi-vraag
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
.....
Flauw? Vegeta erbij. Of bouillonblokjes. Of vissaus. Of iets anders met lekker veel E621
.....
O die ken ik niet!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef DarkElf het volgende:
kheb trouwens nu van die gele minitomaatjes, die zijn lekker
Goeie manier om je kookskillz te testenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, thanks
Nou ja, flauw was niet 't goede woord vrees ik, maar heb 't gered met uiteindelijk wat paprika poeder en chilipoederben benieuwd of het aanslaat, want krijg ineens een echte ier te eten
Neuh, heb niet genoeg droge kleren meer (fiets zonder spatborden) en fietsen op een snelle fiets is niet leuk in het donkerquote:
Fijn, dat je dat weet, maar ik zou er erg veel moeite mee hebben om geen wijn meer te drinken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
O lekker, een chardo'tje!![]()
Ik heb alcohol voor een tijd afgezworen, omdat ik weet dat mijn wintereczeem dan niet toeslaat. Ik mis het best soms, een lekker glas wijn.
Kaarsjes aan en zo, daar geniet ik ook van. Met een lekker koppie thee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn, dat je dat weet, maar ik zou er erg veel moeite mee hebben om geen wijn meer te drinken.
Het eerste wat ik doe als ik thuiskom van mijn werk. Huispakkie aan, kaarsjes aan, wijntje
Sterkte ermee!!
Je vergeet: slofjes voor je mannetje klaarzetten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Huispakkie aan, kaarsjes aan, wijntje
Ik weet niet eens waar je t over hebt babequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:49 schreef Wolve000 het volgende:
Lein!!!
Weet jij waar die filmpjes staan op youtube van die WoW spelers die afspreken en dat dan die ene gast bij dat meisje intrekt enzo?
MoBlo hier dus
Als ik wat te klagen heb, kan iedereen het hier lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Kaasplan en Lein, hoe was het? [ afbeelding ]
I 'll take that as a I feel good-nanananananana WRAAAAAHHH OEHOEHOEH Kedeng kedeng, kedeng kedeng Toeeeet Toeeeet!!!! When your big in japan, tonight /Big in japan, be tight, big in japan where the eastern seas so blue/Big in japan, alright, pay, then Ill sleep by your side/Things are easy when youre big in japan, when youre big in japan. Jiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik wat te klagen heb, kan iedereen het hier lezen![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
I 'll take that as a I feel good-nanananananana WRAAAAAHHH OEHOEHOEH Kedeng kedeng, kedeng kedeng Toeeeet Toeeeet!!!! When your big in japan, tonight /Big in japan, be tight, big in japan where the eastern seas so blue/Big in japan, alright, pay, then Ill sleep by your side/Things are easy when youre big in japan, when youre big in japan. Jiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
[..]
I 'll take that as a I feel good-nanananananana WRAAAAAHHH OEHOEHOEH Kedeng kedeng, kedeng kedeng Toeeeet Toeeeet!!!! When your big in japan, tonight /Big in japan, be tight, big in japan where the eastern seas so blue/Big in japan, alright, pay, then Ill sleep by your side/Things are easy when youre big in japan, when youre big in japan. Jiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
[ afbeelding ]
inmiddels is 't wat minder...quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:18 schreef MissHobje het volgende:
Truste Dudette![]()
Ow enne Moblo.. hoe is je spierpijn nu
[..]
[ afbeelding ]
Ja! je hebt m uitgelopen héquote:Op woensdag 19 november 2008 07:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inmiddels is 't wat minder...
zitten en opstaan gaat nog niet heel soepelmaar het gaat... ga vandaag dan ook maar 's naar college weer enzo
Er zijn ook mensen die het SC gebeuren zo persoonlijk gingen gebruiken dat ik soms plaatsvervangende schaamte kreeg of me daar zo aan geërgerd heb dat ik wegbleef.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is hier fucking stil, de helft van de regular posters blijven weg omdat ik samen met een van die posters deze SC als MSN leek te gebruiken. Iedereen post in zijn eigen wereldje, er is geen reet meer aan, het is niet gezellig meer dus tsja.
Mmmm lekker, koude pastasaladequote:
Maar met jou persoonlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is hier fucking stil, de helft van de regular posters blijven weg omdat ik samen met een van die posters deze SC als MSN leek te gebruiken. Iedereen post in zijn eigen wereldje, er is geen reet meer aan, het is niet gezellig meer dus tsja.
Wel goed denk ik
Sommige mensen werken vandaagquote:Op woensdag 19 november 2008 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Wel goed denk ik
Vroeger was alles ook echt beter. Ik heb toevallig zaterdag een stukje Kinderen voor Kinderen gezien. Dat is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
People come & people go Leinthat's life. En vroeger was alles beter
Mss heb jij een andere verwachting van een SC.quote:
brrr feestdagenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef MissHobje het volgende:
Oe das wel leuk een feestdagen ava misschien moest ik maar iets laten fabriceren door de kenners hehe
De en Het mag allebei, maar ik geef de voorkeur aan HET.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens is het niet DE topic?
Ja enorm kut ( nietus heur)quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
Ik hoorde dat het hier heel kut was.
Ja, sorry..ik moest even een andere sc erg leuk maken.
Maar ik ben er weer hoor, iedereen kan weer komen posten!
Denk je net dat je alles gehad hebtquote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
SHE!!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
He, gelukkig maar.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
Tot de 23ste ofzo kan je stemmenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:13 schreef MissHobje het volgende:
Neen tot wanneer kan dat ?? heb me er zo niet in verdieptgeen zin en geen tijd enzo.
Ja dat zag ik ook alquote:Op woensdag 19 november 2008 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, jouw post hierboven verschijnt niet in MyATs![]()
How weird.
Wat was je kwijt?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Creme Brulee brander bij de Xenos gescoord
Nou iedereen lijkt je te aanbidden maar als puntje bij paaltje komt durf je je hoofd niet irl te vertonenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef SHE het volgende:
Zeg Memo; jij hopeloze emo!
Leg DIT maar eens uit aan SHE:
Meest overgewaardeerde user: SHE
*it's ON bitch *
*start relletje en verspreid haat *
7.99 geloof ikquote:Op woensdag 19 november 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Wat was je kwijt?
Ik had ze bij Tschibo gezien, maar in no time uitverkocht
De dames in LIF hebben me gewoon gezien hoor; net als velen andere fokkers.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou iedereen lijkt je te aanbidden maar als puntje bij paaltje komt durf je je hoofd niet irl te vertonenop meets dan, dus als ik denk dat heel veel mensen die je niet irl kennen je zo aanbidden, vind ik dat best overgewaardeerd (maar misschien ben je wel een meetslet en zit ik er helemaal naast) edn nu relax
Jaaaaaaaaaa! piks of het is niet gehapenned!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
7.99 geloof ik
Een poepig klein ding met een prachtig vuur![]()
Zal ff een fotootje maken voor je
het zit je gewoon dwarsquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef SHE het volgende:
[..]
De dames in LIF hebben me gewoon gezien hoor; net als velen andere fokkers.
Dus ik besta. Heeft niets te maken met niet durven, maar met dingen die er tussenkomen, of gewoon geen zin hebben.
Je veroordelende mening is dan ook weer eens gebaseerd op grote flauwekul.
Van aanbidding heb ik dan ook weinig gemerkt, maar misschien dat het in jouw hoofd zo werkt.
Ik hoef mijn geluk niet af te meten aan mensen die ik ontmoet via internet, dus een meetslet worden zit er niet in.
Ik vind het alleen zo typisch dat notabene jij de moeite neemt om zoiets in te vullen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef SHE het volgende:
Jaaaaaaaaaa! piks of het is niet gehapenned!
Dan vlieg ik morgen ook even naar Xenos, want zo'n ding had ik nog niet. Ik gebruik altijd de brander uit de gereedschapskist
En dat is natuurlijk niet zo sjiek.
Heb je 'm wel al getest? En heeft Golfer zijn haar nog?
O héérlijk!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef golfer het volgende:
Zo, alvast voor eind mei/begin juni een paar dagen Barcelona geboekt.
Voor ons allebei ook de eerste keer dat we er naartoe gaan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
O héérlijk!Ik ben er nog niet geweest, maar sinds De Schaduw van de Wind (afschuwelijke titel, maar echt een must-read en dan snap je die titel ook) wil ik er helemáál naartoe!
Ik ben niet degene die er dat soort opvattingen op nahoud over mensen die ze niet kent.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
heet enige wat er staat in de fokawards nominatie topics is
Meest overgewaardeerde user: SHE
en nu laat zij zich heel erg kennen dus een popcorntopic is er niet hoor
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die er dat soort opvattingen op nahoud over mensen die ze niet kent.
Misschien dat dat zo werkt als je chronisch depressief bent, of geen vrienden hebt, maar mij valt dat wel op ja.
Waar werkt dat ding op?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waar kan ik het popcorntopic vinden dames
Ik mot hem nog ff op golfers borsthaar uitproberen, tnxx voor dit goeie idee![]()
Jaaaaaaa die ga ik lezenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
O héérlijk!Ik ben er nog niet geweest, maar sinds De Schaduw van de Wind (afschuwelijke titel, maar echt een must-read en dan snap je die titel ook) wil ik er helemáál naartoe!
Dat kleine zinnetje daartussen mag best groter hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 22:32 schreef golfer het volgende:
Voor ons allebei ook de eerste keer dat we er naartoe gaan.
We gaan B. haar 50ste verjaardag daar vieren.
Leuk, modern hotelletje midden in het centrum op aanraden van SCH geboekt.
Je valt een beetje herhaling en ik mis je punt? Welk fantastisch statement wil je ermee maken?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
je laat je echt heel erg kennen
Sarah in Barcelona! Dat wordt vast enorm genieten! En je kan er ongetwijfeld ook heerlijk eten!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor ons allebei ook de eerste keer dat we er naartoe gaan.
We gaan B. haar 50ste verjaardag daar vieren.
Leuk, modern hotelletje midden in het centrum op aanraden van SCH geboekt.
Nog een half jaar hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Barcelona is, veel plezier golfer en bluezz
Hij ziet er sassy uit. Ik ga morgen kijken of ze'm hier ook verkopen en keihard alles verbrandenquote:
Ik ben alle barca topics in TRV al aan het doorspittenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Sarah in Barcelona! Dat wordt vast enorm genieten! En je kan er ongetwijfeld ook heerlijk eten!
Sssstttt, ik wachtte hier al heel lang op!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
SHE, laat je niet zo kennen joh! Waar maak je je druk om?
dat las ik wel maar ik wens jullie nu ook alvast plezier met de voorpret enzoquote:Op woensdag 19 november 2008 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog een half jaar hoor![]()
Nog een half jaar ben ik 49![]()
![]()
Dude blieft geen chocolaquote:Op woensdag 19 november 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Sssstttt, ik wachtte hier al heel lang op!
*gooit wat bonbonnetjes naar Dude*
Is dat die verlopen sell-out Rick de Leeuw?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
god wat is die stem in die hemareclames irritant
Ik vind sowieso dat stomme "echt-HEMA" erg irritant, wat voor stem het ook zingt.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
tis een vrouwenstem maar gewoon irritant
Vind die reclames altijd juist wel leukquote:Op woensdag 19 november 2008 23:02 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat stomme "echt-HEMA" erg irritant, wat voor stem het ook zingt.
Zo hebben we allemaal onze knullighedenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef octopussy het volgende:
Vind die reclames altijd juist wel leuk![]()
lekker knullig
KPNquote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Eh wat is de grote groene Octo?
Doetje, wat gaan we toch vroeg slapen steeds, drukjes?
Vind ik dus weer zielig. Ik heb het vermoeden dat hij verstandelijk gehandicapt is.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dude blieft geen chocola![]()
Maar evengoed bedankt!
Maar ik zou het toch niet stoer vinden, tegen MeMo. Dat is te makkelijk de pan in hakken door wat je van haar weet omdat ze dat hier eerlijk vertelt - niks an, geen partij, gewoon niet leuk. Vind ik.Maar ik ga even bonbons uitdelen hier.
P.S. Als je nou een keer Martijn doet, dan ben ik van de partij!!Maar die verdient het gewoon diep vernederd en gekwetst te worden. Doe je niks an.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind ik dus weer zielig. Ik heb het vermoeden dat hij verstandelijk gehandicapt is.
Barcelona, mooie stad dude met al die smalle straatjesquote:Op woensdag 19 november 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben alle barca topics in TRV al aan het doorspitten![]()
Die voorpret he, ik hou er zo van
Vast geen bekenden.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef YPrue het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag weer een rijles, ben benieuwd wat ik nu weer allemaal op de straat tegenkom.
Zit gelukkig veilig binnenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef YPrue het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag weer een rijles, ben benieuwd wat ik nu weer allemaal op de straat tegenkom.
Die vervangende oppasoma werd wel irritant ja. Nu kan jij hier weer oppassenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:09 schreef Bluezz het volgende:
Aha dude en yesssssssss plank.
Mogguh kidsik mag van het werk weer ff kijken hier
![]()
En rekennnnnnn maar vlegel dat ik je in de smiezen houquote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef borisz het volgende:
Die vervangende oppasoma werd wel irritant ja. Nu kan jij hier weer oppassen
zal ik nodig hebben, dat "kreng"quote:
Van het weekend was ie lusteloos en suf en reageerde nauwelijks, at ook niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft het beestje iets onder de leden DE? Of is het een routinebezoekje?
O, gelukkig, niet ziek (meer) dus. Aangenomen dat het niezen een koutje is, hopelijk!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Van het weekend was ie lusteloos en suf en reageerde nauwelijks, at ook niet.
Dat is na twee/drie dagen helemaal overgegaan en is hij zichzelf weer maar nu niest hij ineens af en toe..
Verder is er niets aan de hand maar over twee weken moet hij een niesziekte enting hebben (ze zitten
met kerst in t pension en moeten goed beschermd zijn) en die gaan we niet nu zomaar geven zonder
te weten hoe t gaat. Straks wordt hij daar ineens ziek van.
Dus ff nakijken, misschien wat ab voor t niezen en dat is het wel
Goed, *noteert anti anxiety pills voor DE*quote:Op donderdag 20 november 2008 12:27 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben wat minder theatraal geloof ik, zie mezelf alleen wel nog eens in staat om (we moeten door een stuk bos heen rijden) om mijn auto en dus mijzelf én poes om een boom te vouwen (die dan natuurlijk ontsnapt en ik, die half levend in de gordel gevangen zit, zie hem dan verdwijnen het donkere enge bos in en zet, als ik uit t ziekenhuis ben, een inmense zoekactie op omdat poessie echt niet kan overleven in t enge donkere natte en koude bos zo zonder mij, zijn kattenvriendje, zijn etensbak en stukje dekbed waar hij slaapt], en dit alles omdat ik mij A) te druk maak om het zielige zielige huilende arme poesje op de achterbank en ik B) compleet nerveus en gestoord wordt van dat gejank en als een zenuwachtig wrak in die auto zit
Meestal rijdt Rtificial dus ook maar vandaag redt hij het niet om mee te gaan..
en vergeet dommer en viezer nietquote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zijn honden dan toch veel liever en makkelijker
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en vergeet dommer en viezer niet
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
Wat zijn honden vrouwen dan toch veel liever en makkelijker
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als de jaarlijkse inenting dan achter de rug is, gaat het meestal wel weer.
Das bullshit kan ik je meldenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:09 schreef DarkElf het volgende:
ach je bent een hondenmens of je bent een kattenmens, zijn ook nog mengvormen maar dat zijn mensen die niet durven te kiezen
Ja hé, nu durf ik ook niet meer met de auto naar de dierenarts!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:27 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben wat minder theatraal geloof ik, zie mezelf alleen wel nog eens in staat om (we moeten door een stuk bos heen rijden) om mijn auto en dus mijzelf én poes om een boom te vouwen (die dan natuurlijk ontsnapt en ik, die half levend in de gordel gevangen zit, zie hem dan verdwijnen het donkere enge bos in en zet, als ik uit t ziekenhuis ben, een inmense zoekactie op omdat poessie echt niet kan overleven in t enge donkere natte en koude bos zo zonder mij, zijn kattenvriendje, zijn etensbak en stukje dekbed waar hij slaapt], en dit alles omdat ik mij A) te druk maak om het zielige zielige huilende arme poesje op de achterbank en ik B) compleet nerveus en gestoord wordt van dat gejank en als een zenuwachtig wrak in die auto zit
Meestal rijdt Rtificial dus ook maar vandaag redt hij het niet om mee te gaan..
Dat lukt ons dus nooooooit hè?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:05 schreef DarkElf het volgende:
katten
ik heb de kooi vast beneden gezet zodat ik de kat er straks zo in kan lokken...
gaat hij erin liggen slapen
moet je zien hoe snel hij weg is straks als ik aanstalten maak om de deur dicht te doen
En dat konden ze niet meteen een weekje vervroegen om de kat(ten) volgende week niet weer die stress aan te doen?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:52 schreef DarkElf het volgende:
zoooo hij heeft het weer overleefd maar heeft wel pijn in zijn kont want daar kreeg hij zo een thermometer in![]()
maar goed, niets aan de hand en ik ga liever voor niets dan dat er heel veel isdus de heren mogen volgende week gewoon hun entingen hebben
Ik zal binnenkort ff een Flickr picdingsie bouwen, maar ik moet de boel nog even uitzoeken. Ik heb iets van 500 foto´s en niet alles is interessant. foto´s over eten post ik hier wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:48 schreef SHE het volgende:
I wish!
Maar vroeg op staan is nooit 1 van mijn talenten geweest, ik ben een middag mens
Anyhow, wat ik je nog wilde vragen..heb je je jappen piks ergens online staan? for us to see? Japan staat heel hoog op mijn wishlist dus ik ben heel benieuwd naar de rest van je foto's en evt verhalen?
geef mij dan maar een poesjequote:Op donderdag 20 november 2008 17:09 schreef Vork het volgende:
Liever een kat. Vooral een die 's nachts om aandacht komt vragen
vroeg ik ook maar hij zijn idee was dat er zeker wel iets even mis was dit afgelopen weekend (door t veel slapen, niet eten enzo.. das allemaal weer ok maar nu niest ie) en dat je dan beter even iets langer tussen dat en de enting kan hebben..quote:Op donderdag 20 november 2008 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat konden ze niet meteen een weekje vervroegen om de kat(ten) volgende week niet weer die stress aan te doen?
Nou mooiquote:Op donderdag 20 november 2008 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb al jaaaren geen huisdieren, en dat bevalt me prima want ik kan weggaan of thuiskomen wanneer dat uitkomtBovendien hoef ik niks te stofzuigen/verschonen/uit te laten of naar de dierendok te brengen ofzo
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Géén idee, ik zou er een topic over openen, krijg je vast meer respons dan hier
In antwoord op uw dans :quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dans nog even voor jullie en dan ga ik slapen!![]()
Wat ontzettend foutquote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dans nog even voor jullie en dan ga ik slapen!![]()
quote:
Ik liep achter het CS en toen kwam de hagelbui naar beneden en wat een windquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef golfer het volgende:
De ergste woei hebben we hier aan de kust alweer achter de rug.
Pasta met gemarineerde runderreepjes? Vertel eens?quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:19 schreef borisz het volgende:
De runderreepjes staan in de marinade
nu nog even het water koken voor de pasta en we kunnen verder.
Recept uit de metro van gisterenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pasta met gemarineerde runderreepjes? Vertel eens?
Was best lekkerquote:Volkorenpasta met
kruidige runderreepjes
Een smaakcombinatie om van te watertanden.
Een smaakcombinatie om van te
watertanden. Voor vier
personen.
Ingrediënten
· 1 zak volkorenpasta (penne)
· 1 rode ui
· 2 teentjes knoflook
· 1 gele paprika
· 1/2 courgette
· 1 bakje oesterzwammen
· 1 pakje soja kookroom (plantaardig)
· 400 gram rundvlees
· 1 eetlepel paprikapoeder
· beetje verse geraspte gember
· verse koriander, naar smaak
· verse peterselie, naar smaak
· sap van 1 limoen
· peper uit de molen
· 1 eetlepel ketjap
· 2 eetlepels olijfolie
Bereiding
Kook de volkorenpasta volgens de aanwijzingen
op de verpakking.
Maak een marinade van de olijfolie,
ketjap, peper, limoensap, peterselie,
koriander en de paprikapoeder. Snijd
het rundvlees in reepjes. Mijn voorkeur
gaat altijd uit naar het kopen van hele
stukken vlees om het vervolgens zelf in
de gewenste stukken te snijden. Laat
het vlees even in de marinade staan.
Snijd de ui, knoflook, paprika, courgette
en oesterzwammen in gelijke stukken.
Verhit een eetlepel olijfolie in een
wok, bak hierin de ui en knoflook even
kort aan. Voeg de rundvleesreepjes
(met marinade!) en de groenten toe en
roerbak daarna alles kort tot de groente
beetgaar is en de rundvleesreepjes
rosé. Voeg tenslotte de (soja)kookroom
toe en de volkorenpasta. Je zou
er nog een frisse seizoenssalade bij
kunnen maken. MATHIJS VRIE
Kaasplank-san.quote:
hausgemacht oder bereit?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kaasplank-san.![]()
Momenteel ben ik spaghetti met pesto naar binnen aan het vorken, en ik ga zo aan mijn gekookte stuk kipfilet met gegrilde brie eroverheen beginnen.
En er is hier heel veel op, maar ik ga morgen wel naar de AH.
Ik ben dol op gekookt kipfilet. Zo mals.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Spaghetti met runderreepjes, gekookte kipfilet... wat een gekke dingen maken jullie! Als het maar smaakt natuurlijk!
Trek je het nog een beetje PF, die weekdagen buiten het weekend om?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het gaat hier echt over eten
*geshockeerd is*
met mij?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee niet echt
nu eindelijk even vrij, weet ik eigenlijk niet met wie ik af moet spreken
Even tijd voor jezelf, lekker fokken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee niet echt
nu eindelijk even vrij, weet ik eigenlijk niet met wie ik af moet spreken
Kook je het dan gewoon in water of doe je het in bouillon of zo? en hoe lang?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben dol op gekookt kipfilet. Zo mals.
Een van mijn favoriete kipgerechten is gekookte blokjes kipfilet in crème fraiche, knoflook, uien, verschillende soorten paddestoelen en champignons en wat zwarte peper. En dat met gebakken aardappels. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het gaat hier echt over eten
*geshockeerd is*
Ik dacht, ik probeer het eens uit was best smaakvol. Je moet gewoon experimenteren dat is het leuke van kokenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Spaghetti met runderreepjes, gekookte kipfilet... wat een gekke dingen maken jullie! Als het maar smaakt natuurlijk!
Meestal water met wat zout, en dan niet te lang, minuutje of 10 is zat om alles gaar te krijgen. Grillen vind ik ook lekker vanwege de grillstrepen, toch een beetje rokerige BBQ smaak komt er dan aan, maar vaak wordt het vlees dan toch net iets taaier, wat je met koken niet hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kook je het dan gewoon in water of doe je het in bouillon of zo? en hoe lang?
Het klinkt zo best lekker inderdaad. Nog nooit gedaan!
Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meestal water met wat zout, en dan niet te lang, minuutje of 10 is zat om alles gaar te krijgen. Grillen vind ik ook lekker vanwege de grillstrepen, toch een beetje rokerige BBQ smaak komt er dan aan, maar vaak wordt het vlees dan toch net iets taaier, wat je met koken niet hebt.
Wauw KaasplankHeb je nog meer foto's ergens online staan? En je ziet er bijna normaal uit naast die gekke Aziaten.
Whehequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even tijd voor jezelf, lekker fokken.
Oh dat doe je normaal ook al.
bwah valt wel mee hoor, al mis je dan wel een hoopquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk trouwens dat je als groenteknuffelaar (vegetariër) niet echt goed aan je trekken kunt komen in Japan. Alles vleesch.
behalve tofu dan
Hee, jij bent toch niet de zoon van Ron Brandsteder?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
Nee joh,veel te heftig voor hier
Ron Brandstederquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hee, jij bent toch niet de zoon van Ron Brandsteder?
Hoe warm was het in Sjepen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
kloteweerhagel & natte sneeuw hier, en 't ontweerd
ong 18-22 graden meestal, koude nachten en overdag een beetje vochtig vaak, slechts 2 dagen regen gehad, mooi rustig weerquote:
Lekker. Dan is je wereld nu onstuimig, wild en witquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
ong 18-22 graden meestal, koude nachten en overdag een beetje vochtig vaak, slechts 2 dagen regen gehad, mooi rustig weer
Met alle liefdequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:33 schreef Vrok het volgende:
Ha, live vanuit een auto ergens rond leuven opweg naar antwerpen. Ik kan geen supermarkt meer zien! Wie wil er volgende week mijn boodschappen doen?
Jeetje golfer, dat hoop ik dan ook voor haar. Een mens heeft van nature overlevingsdrang, dus als iemand zelf niet meer verder wil, dan kun je dat alleen maar mee hopen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:32 schreef golfer het volgende:
Zo, even naar Apeldoorn op-en-neer gereden om een soort eerste afscheid te nemen van ten dode opgeschreven (stief)moeder.
Verwachting: van 1 week tot 3 maanden, dus dat kan nog wel even duren.
Ik hoop voor haar (dat is haar eigen wens) dat het snel voorbij is.
Jij ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond voor het eerst, én tevens de laatste keer, door een MCdrive geweest![]()
Je moet er ook niet alleen doorheen crossen, maar even wat bestellen bij die luldoos die daar staat hè?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond voor het eerst, én tevens de laatste keer, door een MCdrive geweest![]()
Dat hebben we gedaan en we zitten nu al de hele avond die meuk op te boeren.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Je moet er ook niet alleen doorheen crossen, maar even wat bestellen bij die luldoos die daar staat hè?![]()
oh klinkt herkenbaar, meestal heb ik er een half uur later al spijt vanquote:Op zondag 23 november 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hebben we gedaan en we zitten nu al de hele avond die meuk op te boeren.
Steer!quote:Op zondag 23 november 2008 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Net gegeten met ex. Was leuk. Ook nog Kung Fu Panda gekeken.
Leuk kort jurkje had ze aan.
Ben blij dat we goed kunnen praten en geen wrok tegen elkaar koesteren. Enzo. Ofzo.
Nu ff internetten.
Ja d'r waren nog wel wat vonken en chemie en die zoen gaf ook wel wat weg.quote:Op zondag 23 november 2008 00:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Steer!mss had ze dat korte jurkje wel met een reden aan
What happend in Utereg ?quote:Op zondag 23 november 2008 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway. Ik ga volgend weekend naar Londen toe, neef gaat trouwen. Zondag heb ik de dag voor mezelf. Nog recommendations voor restaurantjes?![]()
Ik was al misselijk.quote:Op zondag 23 november 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar nee dat klopt, Chinezen serveren ook vaak het kapje van de clit van een koe. In sojasaus.
Niet slaan.quote:
We'll see, we'll see.quote:Op zondag 23 november 2008 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen om 14:15 ben je misselijk, honnepon.
quote:Op zondag 23 november 2008 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom las ip iv childhood clithood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |