Een probleem dat in de eerste plaats niet was ontstaan als hij zich tot degene had gericht die het probleem was in zijn ogen en op een normale manier communiceert. Ten tweede heeft hij de situatie gecreeërd dat er überhaupt een woordenwisseling plaatsvond want voor het afbreken van een takje zou een normaal persoon niet de politie bellen en naar buiten komen met veel bombariequote:OMG, het feit dat het daar niet om gaat is nog niet doorgedrongen.
Je zei NSB-er tegen een oude man.
Dát was het probleem.
Nee maar dat beweer ik ook nergensquote:Ja, want dan mag het
Dan noem je hem als nog geen NSB-er.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:08 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Een probleem dat in de eerste plaats niet was ontstaan als hij zich tot degene had gericht die het probleem was in zijn ogen en op een normale manier communiceert. Ten tweede heeft hij de situatie gecreeërd dat er überhaupt een woordenwisseling plaatsvond want voor het afbreken van een takje zou een normaal persoon niet de politie bellen en naar buiten komen met veel bombarie![]()
[..]
Nee maar dat beweer ik ook nergens.
Ik denk dat TS het echt niet snapt.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan noem je hem als nog geen NSB-er.
Self fulfilling prophecy. Meneer ziet mij bij voorbaat al als tuig en spreekt mij op een dergelijke manier aan. Krijgt boze reactie terug en ziet zijn vooroordeel weer bevestigd. En nogmaals: om mensen zoals jij kan ik alleen maar lachen. Jij vindt dat je moreel gezien boven mij staat maar kan het niet laten om elke keer met persoonlijke aanvallen te komen en het feit dat je dat zelf niet inziet maakt dat je niets boven mij staat. [quote:Op donderdag 20 november 2008 19:21 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat TS het echt niet snapt.
Hij probeert zichzelf moreel ook nog goed te praten.
Zucht...ik snap best dat ouderen denken dat dit soort jongens TUIG is.
TS gedraagt zich ook zo...
Dus je geeft toe dat je je als tuig gedragen hebt.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecy. Meneer ziet mij bij voorbaat al als tuig en spreekt mij op een dergelijke manier aan. Krijgt boze reactie terug en ziet zijn vooroordeel weer bevestigd. En nogmaals: om mensen zoals jij kan ik alleen maar lachen. Jij vindt dat je moreel gezien boven mij staat maar kan het niet laten om elke keer met persoonlijke aanvallen te komen en het feit dat je dat zelf niet inziet maakt dat je niets boven mij staat. [
Je had ook als volgt kunnen reageren:quote:Op donderdag 20 november 2008 19:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecy. Meneer ziet mij bij voorbaat al als tuig en spreekt mij op een dergelijke manier aan. Krijgt boze reactie terug en ziet zijn vooroordeel weer bevestigd. En nogmaals: om mensen zoals jij kan ik alleen maar lachen. Jij vindt dat je moreel gezien boven mij staat maar kan het niet laten om elke keer met persoonlijke aanvallen te komen en het feit dat je dat zelf niet inziet maakt dat je niets boven mij staat. [
Hahah stel je voor die opa zou echt zeggen: Omg jij brak het af.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je had ook als volgt kunnen reageren:
TS: jij
Hij: lijkt me duidelijk.
---
Hij: zOMG, je brak een takje af, ik heb de politie gebeld.
TS: Au contrair, mijn kompaan. Het was mijn kameraad die het stukje flora onrechtmatig in bezit nam.
Hij: zOMG, jij was het toch!
TS: Gezien deze beschuldiging aan het foutieve adres, zie ik mij genoodzaakt ons gesprek te staken.
Hij: Tuig!
TS: Goedenmiddag.
Bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |