abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63307679
Volgens mij gooide ik hem dicht...
pi_63307698
wat een minimalistisch speeltuinbankje
Saartje
  dinsdag 18 november 2008 @ 07:57:21 #3
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63307729
Ik dacht aan een simpel bankje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63307731
Lekker duidelijk
Goedemorgen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63307796
KP, bezuidenhout is ook leuk. Daar gaan wij voor ons volgende huisje een beetje snuffelen. Maar dat duurt nog wel een paar jaartjes denk ik...
pi_63307868
Als je gewoon bij mij in de straat komt wonen, dan kan je zwaaien naar P_iglet als ze Pepijn opgehaald heeft van het kdv....das reden nummer 1 om in Bezuidenhout te gaan wonen, natuurlijk.

nummer 2 is gewoon het heerlijke wonen hieroo...Alhoewel...in de Theresiastraat gewoon 2 x geschoten 2 weken geleden....AH overvallen en nog een schietpartij een paar dagen ervoor.

Welcome to the wild wild west ?
pi_63307915
Hmm, dat is toch iets minder goede reclame, KP
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63307985
echt bizar, want het is echt een goede wijk om te wonen.
Gevalletje van "gebeurt dat nu ook al hier ??? "
pi_63308019
Haha, Reinhilde en K_P
Ja, als ik het voor het zeggen had... *mompelt iets over een penthouse in de regentessenbuurt met dakterras van 40m2 en jacuzzi... of een grachtenpand hier in Leiden, aan het rapenburg, vooruit, dat mag ook.

Nee maar Reinhilde, de vruchtenbuurt daar heb ik een maand geleden nog op een app. gereageerd via een makelaarssite, maar toen bleek dat het app. al 3 maanden geleden verhuurd was ofzo. Ze waren de site vergeten te updaten
Lief vindt het sowieso nog te vroeg om te verhuizen dus die is extra kritisch nu, die wil pas in de zomer verhuizen eigk. Op zich ook wel begrijpelijk,dat hij kritisch is, maar ik heb gister even met hem gepraat erover, want ik wil niet straks degene zijn die daar met een dikke buik staat en die zich dan gedwongen voelt om zo'n app. te accepteren, terwijl je er eigenlijk niet wilt wonen zeg maar. Dan verhuis ik liever een paar maandjes eerder dan gepland naar iets wat ik echt mooi vind en waar ik me goed bij voel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63308038
Echt waar?! Welke Ah? Die kleine of de grote? Ik zit schuin tegenover die kleine op zwangerschapsyoga.

Reden voor ons om in het Bezuidenhout te gaan kijken, is dat we allebei het idee hebben dat de appartementen daar net iets groter zijn dan waar we nu wonen (extra kamer), maar niet heel veel duurder. Ideaal zou zijn benedenwoning met tuin. Maar ja, dat willen wel meer mensen natuurlijk!
En, we willen graag dat baby naar school gaat waar ik ook naar school ben geweest, en dat is in het Benoordenhout, dus dat is ook weer een stuk dichterbij dan.

Maar het gegeven dat ik dan naar jou en P_iglet kan zwaaien is natuurlijk het belangrijkst!
pi_63308084
Huup, tuurlijk is het belangrijk dat je je er goed bij voelt, zeker met een baby in de planning!
Helaas liggen leuke appartementen niet voor het oprapen. En ik denk, met de economische crisis and all, dat meer mensen gaan huren, wat het er niet makkelijker op maakt natuurlijk. Maar dat kan ik ook helemaal mis hebben natuurlijk. Maar ik wil ermee zeggen dat het me verstandig lijkt als je wel blijft zoeken nu.
pi_63308147
@ Reinhilde...die kleine, inderdaad. En euh...ik heb daar ook op yoga gezeten.
Bij mij in de straat staat een app. te koop !
En over een jaar komt het huis naast ons op de markt!

Welke school heb jij dan gezeten ? Ik geef les op Waalsdorp !
pi_63308285
Ja Reinhilde, das dus ook precies de reden dat ik wil blijven kijken. Ik ben me er terdege van bewust dat goede appartementen schaars zijn en dat als je nu een kans krijgt dat je die dan nú moet grijpen en niet moet gaan denken van och, over een half jaar zijn die er ook nog wel.

Mja, als we allebei een goede baan hadden gehad dan was het zoeken ook iets makkelijker. Hopelijk als lief een goede baan heeft dat er dan wat meer deuren opengaan, financiëel gezien.
Kopen willen we eigenlijk niet beginnen. Omdat ik een schijterd ben Ik wil niet drie jaar in een 3-kamerflatje wonen, er dan uitmoeten omdat ik weer zwanger ben (hopelijk ) en dan die flat zeker aan de straatstenen niet kwijtraken met die economie van nu... pff. stress! haha. Kopen die ik denk ik het liefst alleen met een huis zeg maar, met tuin. Tot die tijd huren we en sparen enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:07:58 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63308428
Kom toch gewoon naar deze kant van Den Haag. Dichtbij strand, bos enzo. En je ziet Pepijn dan wel niet naar de creche gaan, hij komt hier ook regelmatig spelen hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63308574
Ja maar ja maar ja maar...dan woon je toch bij jullie in de buurt ?
  dinsdag 18 november 2008 @ 09:22:44 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63308671
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ja maar ja maar ja maar...dan woon je toch bij jullie in de buurt ?
Hahahaha *proest*
Het is wel een Haags bankje vandaag he? Je zou bijn aan BE vragen of ze de topictitel wil aanpassen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator dinsdag 18 november 2008 @ 09:24:43 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63308701
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63308710
pi_63308742
Ik voel me zo goed als thuis op dit bankje
Saartje
  Jubileum moderator dinsdag 18 november 2008 @ 09:27:33 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63308762
Ik niet maar dan maak ik van het volgende bankje wel een Amsterdams bankje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63308793
Leiden is veul leuker
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_63308798
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:27 schreef Lois het volgende:
Dan plof ik daar ook op neer
Met dit Haagse bankje heb ik toch minder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63308806
Deze Haagse lady gaat haar flensjes helpen met een puzzel...
pi_63308828
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:27 schreef Lois het volgende:

Hoe is met je Lois?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63308857
Pffff!

Kom naar Hengelo OV, waar je een eengezinswoning kan huren onder de 500 euro per maand, met tuin. Waar het lekker rustig is en je in anderhalf uur in het Westen bent
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')