"Laten we meer voorlichting gaan geven."quote:Op woensdag 26 november 2008 00:07 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Over het algemeen vind ik dat de CU het niet eens zo onaardig doet, kan me soms prima vinden met ze, je weet wat je eraan hebt, tuurlijk zijn we het niet altijd met ze eens...
maar deze vrouw verpest het dan echt..... ze luistert niet, hoe kun je volhouden dat als je het systeem omdraait er niet meer donoren komen...... Ook al heb ik die discussie vaker gevoerd met VVDers...
Misschien moeten ze proberen om het om te draaien en als het echt niet werkt het terugdraaien....
Mensen die tijdens het praten hun gezicht in een constante grijns trekken, kan je beter maar wantrouwen. Daarbij is het enorm irritant om te zien. Wouter Bos heeft er trouwens ook een handje van.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef Luutgaert het volgende:
Vooral die lachende kop van d'r is irritant.
Alle grevo's hebben dat.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mensen die tijdens het praten hun gezicht in een constante grijns trekken, kan je beter maar wantrouwen. Daarbij is het enorm irritant om te zien. Wouter Bos heeft er trouwens ook een handje van.
quote:Op woensdag 26 november 2008 04:35 schreef alexis_ het volgende:
De CU wil het eigenlijk helemaal niet, omdat het niet mag van het geloof.
Dacht ik zelf eigenlijk ook altijd, maar blijkt grotendeels onterecht te zijn. Het probleem bij grefo's zit 'm met name in het niet accepteren van vaccins.quote:
Ze is zelf orgaandonor hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Evengoed kreeg ik sterk het idee dat deze CU mevrouw niet zat te springen om orgaandonatie, met name door de vreselijk slechte smoesjes die ze gebruikte.
quote:Debat over Almelose gijzelzaak
Een debat over de Almelose gijzelzaak, waar Zembla zondag een documentaire over uitzond. Burgemeester Menno Knip wilde Zembla niet te woord staan. Aysje Okci, de vrouw van de café-eigenaar, die deze zomer een wethouder en vier ambtenaren gijzelde, en haar advocaat Jan Hein Kuijpers gaan verder in op de zaak.
Dan moet ze niet zulke onzin proberen te verkopen. Haar argumentatie veranderde ook van 'het helpt niets' tot 'we willen niet aan het systeem zitten'. Ik krijg niet het idee dat ze eerlijk was over de reden waarom ze het niet willen. Goede argumenten kon ze in ieder geval niet aanvoeren. Achterban, andere agenda?'quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef koningdavid het volgende:
Ze is zelf orgaandonor hoor.
Ja morgen is die demonstratie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef Wup het volgende:
gaan ze nou weer die rook discussie voeren?
wat een armoede......
En nog wel met een goed standpunt vandaag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Vandaag met Fleur 'ik mag even onder het bureau van Wilders vandaan komen' Agema.
Het is een man met uitstraling en visie, alles wat er in dit kabinet ontbreekt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:15 schreef Specularium het volgende:
Rinnooy Kan is onze volgende premier in een zakenkabinet.
Zijn zomergastenuitzending was trouwens erg leuke tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |