abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63524846
Rationeel denken is niet voorbehouden aan mensen van de CU, zo bleek ook vanavond weer.
Wat is het toch ook een gigantische kutpartij.

Overigens wel een dikke misser dat er geen aanmeldingsformulier bij die folder zit, hadden ze
mee kunnen scoren.
pi_63524986
Over het algemeen vind ik dat de CU het niet eens zo onaardig doet, kan me soms prima vinden met ze, je weet wat je eraan hebt, tuurlijk zijn we het niet altijd met ze eens...
maar deze vrouw verpest het dan echt..... ze luistert niet, hoe kun je volhouden dat als je het systeem omdraait er niet meer donoren komen...... Ook al heb ik die discussie vaker gevoerd met VVDers...
Misschien moeten ze proberen om het om te draaien en als het echt niet werkt het terugdraaien....
pi_63525087
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:07 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Over het algemeen vind ik dat de CU het niet eens zo onaardig doet, kan me soms prima vinden met ze, je weet wat je eraan hebt, tuurlijk zijn we het niet altijd met ze eens...
maar deze vrouw verpest het dan echt..... ze luistert niet, hoe kun je volhouden dat als je het systeem omdraait er niet meer donoren komen...... Ook al heb ik die discussie vaker gevoerd met VVDers...
Misschien moeten ze proberen om het om te draaien en als het echt niet werkt het terugdraaien....
"Laten we meer voorlichting gaan geven."

Een proefperiode is trouwens niet eens zo'n raar idee. Gaan mensen zich ook niet afmelden omdat ze denken "dat is toch wel afgeschaft tegen de tijd dat ik doodga.."
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63525491
Pffff, zie nu ook begin van de uitzending, best een aardig irritante vrouw...................................................
  woensdag 26 november 2008 @ 00:36:44 #215
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_63525564
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:56 schreef Luutgaert het volgende:
Vooral die lachende kop van d'r is irritant.
Mensen die tijdens het praten hun gezicht in een constante grijns trekken, kan je beter maar wantrouwen. Daarbij is het enorm irritant om te zien. Wouter Bos heeft er trouwens ook een handje van.
Stop the world, I want to get out.
pi_63525606
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:36 schreef Lkw het volgende:

[..]

Mensen die tijdens het praten hun gezicht in een constante grijns trekken, kan je beter maar wantrouwen. Daarbij is het enorm irritant om te zien. Wouter Bos heeft er trouwens ook een handje van.
Alle grevo's hebben dat.
pi_63527055
De CU wil het eigenlijk helemaal niet, omdat het niet mag van het geloof. Daarom gaan ze zich in allerlei bochten wringen (geen aanmeldingsformulier ) en nep argumentatie verzinnen om er deels of helemaal onderuit te komen.

Ik was overigens zelf bij die talkshow tussen Kasparov en Sauer. Zoals het bij P&W werd gebracht is het helemaal niet gegaan. Die Sauer begon zelf te zeiken. Zelfs het publiek was het aan het eind met Kasparov eens. Hij (Kasparov) was wel zichtbaar geirriteerd en gaf hem niet eens een hand.

Desalniettemin had ie wel gelijk dat Kasparov niets voorsteld in Rusland. Ik ben na de talkshow naar zijn film gerend, waar Kasparov ook was, en daaruit kreeg ik al sterk deze indruk. Al hebben ze het zoveel mogelijk proberen te verdoezelen.
pi_63527611
quote:
Op woensdag 26 november 2008 04:35 schreef alexis_ het volgende:
De CU wil het eigenlijk helemaal niet, omdat het niet mag van het geloof.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63528638
quote:
Op woensdag 26 november 2008 07:56 schreef koningdavid het volgende:
Dacht ik zelf eigenlijk ook altijd, maar blijkt grotendeels onterecht te zijn. Het probleem bij grefo's zit 'm met name in het niet accepteren van vaccins.

http://www.donorvoorlichting.nl/index.cfm?act=vragen.lijst&ouder=47
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Orgaandonatie/kerken.html

Evengoed kreeg ik sterk het idee dat deze CU mevrouw niet zat te springen om orgaandonatie, met name door de vreselijk slechte smoesjes die ze gebruikte. Een andere beweegreden dan dat kan ik zo gauw niet verzinnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door TheSilverSpoon op 26-11-2008 09:18:07 ]
pi_63536873
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Evengoed kreeg ik sterk het idee dat deze CU mevrouw niet zat te springen om orgaandonatie, met name door de vreselijk slechte smoesjes die ze gebruikte.
Ze is zelf orgaandonor hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63548882
Straks:
quote:
Debat over Almelose gijzelzaak

Een debat over de Almelose gijzelzaak, waar Zembla zondag een documentaire over uitzond. Burgemeester Menno Knip wilde Zembla niet te woord staan. Aysje Okci, de vrouw van de café-eigenaar, die deze zomer een wethouder en vier ambtenaren gijzelde, en haar advocaat Jan Hein Kuijpers gaan verder in op de zaak.
pi_63551677
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef koningdavid het volgende:
Ze is zelf orgaandonor hoor.
Dan moet ze niet zulke onzin proberen te verkopen. Haar argumentatie veranderde ook van 'het helpt niets' tot 'we willen niet aan het systeem zitten'. Ik krijg niet het idee dat ze eerlijk was over de reden waarom ze het niet willen. Goede argumenten kon ze in ieder geval niet aanvoeren. Achterban, andere agenda?'
pi_63551688
ow die zembla uitzending heb ik gezien, was wel boeiend.
en Knip rende idd. snel weg voor de camera.
pi_63551847
Burgemeester Knip werpt zichzelf in de slachtofferrol.
pi_63552165
Wat een moeizame, rommelige discussie. Jammer.
  woensdag 26 november 2008 @ 23:42:17 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63552180
Zembla was idd echt superinteressant.
En die Knip Omg, kunnen we hem niet gewoon ritueel slachten?

Grapje natuurlijk.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63552278
"Nee" zegt ie
op de vraag of ie het niet beter had kunnen doen

Wat een lul!
pi_63552376
Voor dit soort bestuurders zou er een volksgericht moeten opstaan.
Niks anders helpt tegen dergelijk wanbestuur waarbij belangen belangrijker zijn dan mensen.

En dan heeft Knip ook nog een kop om van te kotsen.
pi_63552442
Zaak is eigenlijk te ingewikkeld om in twintig minuten te behandelen. Werd een erg rommelig en technisch verhaal zo. Ik had Zembla gezien, dus dan is het nog wel te volgen...

Wel lijkt me duidelijk dat dit een typisch geval is van een burger die verstrengeld raakt in (en slachtoffer wordt van) de bureaucratische wirwar die "overheid" heet. Ze zijn ook slachtoffer geworden van bepaalde belangen die de overheid belangrijker acht.

En die Knip is een sjaak. Die weet hun kant van de zaak op geen enkele aanvaardbare wijze uit te leggen...

Ook blijft natuurlijk duidelijk dat vijf mensen gijzelen met een vuurwapen, hoezeer ze ook getraineerd zijn door de gemeente, nooit goed te praten valt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_63583681
Ik heb ook niet gekeken
............................
pi_63593064
Dat mens van die veiling had ook niks in te brengen
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 november 2008 @ 23:04:12 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63609473
Vandaag met Fleur 'ik mag even onder het bureau van Wilders vandaan komen' Agema.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63609618
gaan ze nou weer die rook discussie voeren?
wat een armoede......
pi_63609626
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:09 schreef Wup het volgende:
gaan ze nou weer die rook discussie voeren?
wat een armoede......
Ja morgen is die demonstratie.
pi_63609629
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Vandaag met Fleur 'ik mag even onder het bureau van Wilders vandaan komen' Agema.
En nog wel met een goed standpunt vandaag.
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:11:39 #236
3185 Adelante
To let it go now
pi_63609684
Leuk die dame aka kroegbaas van vorige week.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:13:08 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_63609727
Idd, denk dat deze aflevering wel leuk wordt qua discussies!
Fleur Agema maargoed.. discussieren met een PVV'er lijkt me altijd wel interessant
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_63609779
Rinnooy Kan weer meest invloedrijke man van Nederland, terechte verkiezing! Het is een zeer capabele man; hij is goed met mensen (handig in zijn positie ) en inhoudelijk erg sterk. Bovendien een erg nuchtere man
pi_63609783
Rinnooy Kan is onze volgende premier in een zakenkabinet.

Zijn zomergastenuitzending was trouwens erg leuke tv.
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:17:09 #240
3185 Adelante
To let it go now
pi_63609841
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:15 schreef Specularium het volgende:
Rinnooy Kan is onze volgende premier in een zakenkabinet.

Zijn zomergastenuitzending was trouwens erg leuke tv.
Het is een man met uitstraling en visie, alles wat er in dit kabinet ontbreekt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')