quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit is zooooo gay.
[ afbeelding ]
Braak
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Cos it's you in my arms tonight
Hoor het nu pas
Ligt daar niet aan hoor, dat Killers-ding is ook niks bijzonders. Ik moet altijd aan Chris De Burgh of Barry Manilow denken als ik dat hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ziggo bellen. Babooshka van Kate Bush als wachtmuziek. Da's dan wel weer goed.
Die heeft ie net gedraaidquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:38 schreef THeeF het volgende:
Als Paul vandaag die VER-SCHRIK-KEL-IJKE versie van Beyonce maar niet draait
"Was ik maar een vrouw"
Zooo slecht
't Is idd vrij vreselijk. Sowieso de laatste tijd al. Een dag 3FM. Alphabeat, U2, Pearl Jam, RHCP, Alphabeat, MH, U2, een lollige Kruidvast-klassieker, Alphabeat, U2 en oja, Beyonce.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
Ook dit nog
Ligt het aan mij, of is het vandaag echt erg qua muziek![]()
Het is echt slecht idd. Zelfs de wachtmuziek van Ziggo is nog beterquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:38 schreef Piles het volgende:
Ook dit nog
Ligt het aan mij, of is het vandaag echt erg qua muziek![]()
Inderdaad. Lachen he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:38 schreef THeeF het volgende:
Als Paul vandaag die VER-SCHRIK-KEL-IJKE versie van Beyonce maar niet draait
"Was ik maar een vrouw"
Zooo slecht
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Lachen he?
'En je kunt hen ook downloaden vanf de site!' Ik hoop maar dat ze extra bandbreedte ingekocht hebben want dit gaat storm lopen!
Ik sta nog steeds in de wachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:47 schreef Dandelion het volgende:
Speciaal voor Roel_Jewel. Of sta je niet meer in de wacht...
Lijkt er wel op. Nu weer dat kansloze geschreeuw.quote:
schiet lekker op of niet?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds in de wacht.
Je kunt natuurlijk ook voor een zender kiezen die wel draait wat je leuk vindt...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Coldplay, dat hoor je nou nooit op 3FMnu ze nog gratis zijn
Na 35 minuten maar opgehangen. Toen was er geen muziek meer maar ging 5 minuten de telefoon over. Klantvriendelijk bedrijf, dat Ziggo.quote:
Het is al een kutnummer en met Jay-Z er doorheen wordt't inderdaad niet veel beter...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:16 schreef cosmick het volgende:
Ja, zo vreselijk jammer van die Jay-Z. Maken ze eens iets wat geeneens zo heel erg is, verpesten ze het alsnog weer [].
Precies, deze is wel om aan te horen, maar niet veel meer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Dandelion het volgende:
Best een aardige plaat van coldplay, maar kan die JayZ ook uit?
Jahoor, op 't albumquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef Dandelion het volgende:
Best een aardige plaat van coldplay, maar kan die JayZ ook uit?
Snap ik ook wel heur, maar het is vandaag wel erg dramatisch gesteld met al die negatieve reacties (mijne inclusief). En dat terwijl we taart zouden moeten hebben met kaarsjes!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
3FM draait nog het meest wat in mijn smaak valt, dat is het ergeMaar je onthoudt meer de slechte dingen dan de goeie dingen die ze draaien he
Alhoewel ik ook naar Arrow kan luisteren of (soms) Veronica...
Maar 3FM vind ik leuker qua DJ's...T'is een keuze
Goeie Marketing actie van zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |