MOEILIJK HÈ? DTquote:Op donderdag 20 november 2008 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, Isdatzo, laat ik daar eens vriendelijk en aardig tegen doen, want dat vindT hij van mij
Is dat zo?quote:
hey die wil ik hebben dit jaar vriendquote:Op donderdag 20 november 2008 10:13 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een aantal stemmen als grootste fokslet?
geen idee, ben ook wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hellooooooooo, waar vind ik de Shadowcat - greys rel, thank you.
Ach, als het haar oplucht?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb the 411! Greys weet van niets![]()
Pay it forward, stem op mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef Rossdale het volgende:
Oeh, er is op me gestemt, wat toffig
Correctie: hém opluchtquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, als het haar oplucht?
Geen idee waar ik het aan te danken heb.
Verfrissend wel hoor, dat houdt al die positieve nominaties een beetje in balans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Mits het een gemeende nominatie isquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:41 schreef Harajuku. het volgende:
Och arme schat, wil je een nominatie van mij?
Typ de tekst van de signature in @ google ? dan zie je toch de user die hem gebruikt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:45 schreef Crazy Harry het volgende:
Echt, dat WAARHEID niet massaal voor grootste dorpsgek wordt gekozen snap ik niet, daarbij valt ieder ander toch in het niets?
Kan er trouwens op een of andere manier naar signatures gezocht worden? Ik weet een goede hier op Fok! maar heb geen flauw idee bij welke user die hoort.
Ja gedaan dus, blijkbaar heeft de betreffende user de signature niet meer dus dan houdt het op want intussen had ik m al lang gevonden moeten hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Typ de tekst van de signature in @ google ? dan zie je toch de user die hem gebruikt.
Post de tekst die jij hebt hier eens.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:42 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Ja gedaan dus, blijkbaar heeft de betreffende user de signature niet meer dus dan houdt het op want intussen had ik m al lang gevonden moeten hebben.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:24 schreef borisz het volgende:
Waardevolste aanwinst voor FOK!: jorienvdherik
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!: jorienvdherik
Ik meende dat die maandag in FOK!radio bekend zou worden gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Merovingian het volgende:
Is er al iets van een uitslag bekend ofzo? Of worden de stemmen nog druk geteld?
Ah, nou dan wachten we het wel afquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik meende dat die maandag in FOK!radio bekend zou worden gemaakt.
Lever je ze toch in bij de metaalboer. Brengt nog best wel wat op tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef tong80 het volgende:
Niet te grote bekers hoop ik.
Heb bijna geen ruimte meer in mijn trofeeën-kast.
Goed idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Lever je ze toch in bij de metaalboer. Brengt nog best wel wat op tegenwoordig.
Ach, ik sta erom bekend dat ik rond 03.00 uur de helderste momenten heb. Helaas slaap ik dan eigenlijk altijd.quote:
Kennelijk niet, want schroot is tegenwoordig niets meer waardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ach, ik sta erom bekend dat ik rond 03.00 uur de helderste momenten heb. Helaas slaap ik dan eigenlijk altijd.
Schroot? Ik had van tong toch wel koperen, gouden en platina bekers verwacht!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want schroot is tegenwoordig niets meer waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |